ik ben in een prettige en deskundige wijze geadviseerd.

zie boven.

Perfecte service!

Tijdens mijn zoektocht naar een woning heeft De Hypotheker Nieuwegein mij uitstekend geholpen met de financiering! De service was perfect en de gesprekken waren zeer duidelijk. Ook het plannen van deze adviesgesprekken kon op zeer korte termijn. Met vragen tussen de gesprekken door is het altijd mogelijk om contact op te nemen, wat zeer prettig is. Mede dankzij de Hypotheker Nieuwegein een prachtige woning kunnen kopen! Dus een zeer tevreden klant.

Goed advies en snelle opvolging

Duidelijke communicatie. Snelle opvolging en kwalitatief goed advies. Doorlooptijd van de hypotheekaanvraag was zo kort mogelijk en begeleiding was prima.

Ontbreekt niets aan

Wat je moet aanleveren om een hypotheek te krijgen van een bank is geen prettige bezigheid. De hulp die ik hierbij gekregen heb van team Nieuwegein van de Hypotheker is van grote waarde geweest in de tocht naar het eindresultaat. Iedere hulpvraag werd snel en duidelijk beantwoord. Bellen leverde zonder uitzondering snel een goed contact. Samantha, Dikra, Briel en Jeroen bedankt voor jullie adequate en uiterst vriendelijke hulp. Klasse. Dennis Hiemcke

Goede gesprekken, voldoende informatie en snelle afhandeling

Prettige gesprekken. Mijn doelen en voorkeuren werden gehoord. Altijd ruimte voor vragen. Snelle afhandeling en meedenken op zaken waar ik zelf niet aan had gedacht

Ik ben erg tevreden over de manier, waarop ik door Jeroen Wortel ben geholpen.

Naar aanleiding van een scheiding, waarbij ik mijn vrouw moest uitkopen voor een bedrag van ruim 50.000,- Euro heb ik advies gevraag aan de Hypotheker, Jeroen Wortel, die mij heeft geadviseerd en begeleid. Hij heeft er voor gezorgd, dat mijn oude hypotheek is omgezet naar voor een deel aflossingsvrij. Dit hield in, dat ik op een maandbedrag uitkom, dat ik kan betalen. Ik was er bang voor, dat ik mijn huis anders zou moeten verkopen. Dat zou natuurlijk grote problemen geven. Ook in nhet verleden heb ik goede ervatingen opgedaan met Jeroen.

Goed advies maar blijf zelf goed nadenken bij alles

Eerste deel van het traject met Mark doorlopen. Fijne adviseur en konden altijd snel terecht bij hem met vragen en ik kon mijn biedingen op huizen bij hem voorleggen omtrent haalbaarheid. Goede klik. Helaas is Mark ergens ander gaan werken en zijn we overgedragen aan Jeroen. Ook een prima adviseur. Gaf goed advies maar maakte tijdens gesprekken wel wat slordigheidsfoutjes. Je kon merken dat hij het druk had en veel klanten/cases had. Dus blijf zelf ook opletten en bereid gesprekken zelf ook voor. Verder was het advies prima en de nieuwbouw hypotheek aanvraag ging goed en is rond gekomen. Zelfs op zondag wel een keer antwoord gekregen op een vraag over het dossier. Zolang je zelf goed blijft opletten, meedenkt en kritische vragen stelt, een prima partij om mee in zee te gaan voor een hypotheek. De assistenten staan je ook goed te woord.

Vakkundigheid, niets is teveel en ruimte voor eigen inbreng.

Het geduld, de vakkennis en het voortdurend bespreekbaar maken en op de hoogte houden van het proces tot oversluiten is top. Het nooit teveel zijn bij de beste commercieel assistent Samantha Brock is prettig en aangenaam voor iedere klant. Wat beloofd wordt komt zij na in een goede samenwerking met Jeroen Wortel.

Slecht!!

Prijs kwaliteit verhouding is niet juist

Vreselijke service en overal zelf achteraan moeten

Onze ervaring hebben wij als zeer slecht ervaren. Er zijn meerdere dingen misgelopen, waardoor zelfs onze passeerdatum onder druk kwam te staan. Overal hebben we zelf achteraan moeten bellen en de toon die er dan wordt aangeslagen is ronduit onvriendelijk. Over de assistenten niets meer dan goeds. Zij hebben ons super geholpen. Uiteindelijk spoedtarief moeten betalen bij de notaris. Hier zouden wij ook nog iets van terug krijgen, maar wederom ook niets over gehoord. Zelfs deze afronding krijgen ze niet voor elkaar. Het is teleurstellend.

Alles prima geregeld, online gesprekken niet duidelijk

Online is geen vooruitgang. Stukken om in te zien op het scherm waren te klein en onvoldoende leesbaar

zeer slecht

zeer slecht. wil er geen woorden meer aan vuil maken . maar nooit iemand van familie,vrienden of kennissen raad ik de hyphotheker aan . gr peter janssen.

Best gelopen allemaal:)

Ik ben vrijblijvend voor het 1ste gesprek geweest. Dat was puur op orientatie gericht wat de mogelijkheden waren etc. Redelijk goed overleg gehad met de adviseur. Ik had toen wel wat woningen op het oog maar niks concreets. Daarna is het snel gaan lopen toen er wel wat op me pad kwam. Toen zijn we in de mallemolen gekomen Ja er was wat stress en onduidelijkheid voor mijzelf Tuurlijk zijn er verbeterpunten van de Hypotheker maar ook van mezelf Ik vind dat als je zoiets groots aangaat dat je niet altijd alles kunt afschuiven op de dienstverlening mits er problemen zijn, ja je betaald er dik voor dat klopt. Ik moet zeggen mijn ervaring is erg goed te noemen! De mensen stonden me altijd vriendelijk te woord.Er werd ook redelijk snel geantwoord op mijn vragen(e-mail)etc. Ze proberen je allemaal te helpen Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen Ik vind dat ze het goed gedaan hebben bij de Hypotheker in Nieuwegein! Nee het was niet perfect maar dat zal het nooit gaan. Slecht was het in iedergeval niet Dit was mijn persoonlijke ervaring Als ik een cijfer mag geven dan is het toch een 7,5 Nogmaals Bedankt iedereen daar:)

Waardeloos

Fin.adviseur beloofde vanalles en verzekerde ons dat hij voldoende kennis had van nieuwbouw projecten. Helaas hebben wij moeten constateren dat dit niet geval is. Door de verkeerde insteek is onze hypotheekaanvraag afgewezen. Fin.adviseur legde schuld bij ons neer, omdat wij geen definitieve koopovereenkomst kunnen overleggen. Dit had hij kunnen zien als hij onze stukken beoordeeld had. We hebben uiteindelijk een andere adviseur ingeschakeld die met dezelfde documenten wel een definitieve hypotheek geregeld heeft. Het lag dus niet aan ons. We hebben bezwaar gemaakt tegen de factuur van de hypotheker vanwege slechte service. Er werd direcht gedreigd met een incassobureau als we niet zouden betalen We kregen eerst geen compensatie. Pas toen we klacht bij Kifid ingediend hadden hebben we een kleine comensatie gehad. We hebben wel 2x kosten moeten maken om onze hypotheek rond te krijgen.

Super adviseur, eerlijk en duidelijk met hart voor klanten

Echt een hele goede ervaring met de hypotheker Nieuwegein. Al zien ze maar een klein lichtpuntje om een hypotheek te kunnen regelen , gaan ze er vol voor om te zorgen dat een hypotheek rond komt. Bij de Hypotheker in Nieuwegein ben je echt geen nummer. Dank jullie wel voor alle goede zorgen

Helder en duidelijk

Goed gesprek met nuttige informatie en duidelijk wat de mogelijkheden zijn

Super snel,En zeer meedenkend,goede begeleiding.

👍

We hebben op de korte termijn (die wij zelf graag wilden)een zeer deskundig advies over onze financiële mogelijkheden gekregen van de adviseur. De sfeer was ontspannen en gemoedelijk. Je voelt je erg op je gemak bij de hypotheker in Nieuwegein.

Waar andere hypotheekadviseurs niet verder kwamen (BKR-registratie) pakte Jeroen en zijn team uit Nieuwegein dit op. Beten zich vast in de casus en lieten zich niet met een kluitje in het riet sturen. Hun gedrevenheid, enthousiasme en aandacht voor de klant is groot en intens. Zij doen er alles aan om jou als klant te kunnen helpen. Ik zou ook een ieder aanbevelen om voor zijn hypotheek met het professionele team van De Hypotheker te Nieuwegein in zee te gaan. Chapeau !! Voor deze mensen.

goede service

IS GOED

Met zo'n adviseur wil je toch geholpen worden

Weverstede 1

3431JS Nieuwegein