Mark Renting heeft ons goed geholpen met deskundig advies en adequate ondersteuning

Een maand of twee geleden stapte ik het kantoor van Marc Renting van de Hypotheker in Amsterdam binnen. In onze korte kennismaking hebben we voornamelijk gesproken over de (on)mogelijkheden voor financiering van een woning. Met zijn informatie zijn we op zoek gegaan en door zijn advies en wat mazzel op de woningmarkt hadden we binnen no-time haak. In sneltreinvaart heeft Marc ons vervolgens geholpen met financiering, verzekeringen, advies en af en toe wat geruststellende woorden. Marc communiceert prettig en snel en is zeer kundig in zijn vak. Van harte aanbevolen!

Goede advies

We zijn goed geholpen door Jochen Brouwers en zijn medeadviseur Marc Renting in zeer korte tijd, misschien was het voor ons al te laat maar door hun inzet konden we nog snel een hypotheek regelen en alles was netjes geregeld en op tijd klaar. Bedankt heren.

professioneel en aandacht voor detail

ik moest mijn hypotheek verlengen en zocht daarbij een adviseur. via de website van obvion kwam ik terecht bij de Hypotheker in amsterdam noord. ik ben daar toen zeer vakkundig geholpen door Marc Renting. De meeste gesprekken verliepen via Teams wat zeer goed uitkwam ivm werk. Samen met Marc zijn we erin geslaagd mijn hypotheek zeer gunstig te verlengen. ik beveel daarom de Hypotheker amsterdam noord ten zeerste aan.

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Ik heb een hele prettige samenwerking gehad met Urnella, waarin zij steeds goed bereikbaar was. Ze deed moeite om mij zo goed mogelijk te helpen en mijn vragen te beantwoorden. Ook overdracht in het kader van vakantie verliep netjes. Ik ben tevreden met het resultaat.

Zeer professionele hulp gehad van een persoon met een warme uitstraling

Op de dag dat ik een afspraak had, werd mevrouw Unella Yalda mij toegewezen als case behartiger. Bij de kennismaking viel mij meteen op dat zij een medewerker die open stond naar ondergetekende. Deze eerste indruk maakte dat ik mij meteen op mijn gemak voelde. Was ook verbaasd over haar professionele benadering en kennis van zaken had, waardoor ik met een tevreden gevoel de deur uit liep. De gedachte die zich van mij meester maakte, was dat als ik in de toekomst weer een advies nodig mocht hebben, ik dan wederom door Urnella geholpen zou willen worden. Ook zou ik kennissen, vrienden of collega's aanbevelen namens haar.

Prima service, goed gereageerd, alles klopte.

Prima service, goed gereageerd, alles klopte en was binnen de korte tijd die we hadden gekregen van de verkoper.

Alles goed geregeld.

Ik ben uitstekend geholpen ook hele goeie adviezen gehad. Marc en Urnella zijn echt top!

goed contact en snel geregeld

Wij hebben via de Hypotheker op het Buikslotermeerplein ons nieuwe huis weten de financieren. Marc Renting was onze hypotheek adviseur welke ons van A tot en met Z heeft bijgestaan. We waren super blij met Marc. Hij heeft alle voors en tegens goed uitgelegd en is vanaf het begin helder en transparant geweest. Gedurende de contactmomenten verliep alles met Marc voorspoedig, hetgeen heeft geresulteerd in het snelle verkrijgen van de hypotheek. Kortom, we zijn super content en blij met alle hulp die we van Marc hebben gekregen. Mocht je een hypotheek adviseur zoeken, dan kunnen we Marc ten sterkste aanbevelen :-).

Great experience from day 1

We were looking to get a bouwdepot for our house extension and therefore got in contact with Marc Renting from De Hypotheker Noord. Marc made sure that it was a very stress-free and simple process, and worked with us to make sure we had everything done in time as we had a strict deadline. Overall, great experience, and would definitely recommend it to anyone looking to buy a home or second mortgage.

uiterst professioneel en zeer klant vriendelijk

Ook al waren wij compleet nieuw op de markt van het kopen van ons eerste huis, geen enkele vraag of opmerking was vreemd. Ons contact stond ons elke keer bij met antwoorden passend op onze vragen. Heel fijn gevoel dat je er niet alleen voor staat. Het is ons samen met hem gelukt om zowel de hypotheek als onze levensverzekering op een passende manier af te sluiten. Zeer tevreden over het verloop van alles.

Pluszeker hypotheekadvies pakket - jazeker, dat kan beter

Omdat ik een zelfstandig ondernemer ben hadden we gekozen voor een Pluszeker pakket. Ik merkte al snel, dat ik toch veel meer moest regelen, meer dan ik hoopte. Het op neer dat we een boodschappenlijstje opgezet kregen en dat we zelf moesten mailen/bellen/regelen met de verschillende diensten (hypotheken/taxateur, inkomensverklaring), dit nadat de vereiste stukken die nodig hiervoor zijn al geleverd waren aan de Hypotheker zelf. We hadden ook het gevoel dat, het was een drukke periode, dat onze mails maar half werden gelezen. Ik vond niet dat ik echt ontzorgd werd zoals het pakket beweerd en weet ook niet of het anders was als we een goedkoper adviespakket hadden aangevraagd. Ze waren wel vlot en op kantoor kon men ons goed te woord staan, als ik geen ondernemer was zou ik de Hypother aanraden.

Goed advies!

Het is altijd hectisch om een nieuwe hypotheek af te sluiten, gelukkig werd ik (weer) goed geadviseerd en begeleid door De Hypotheker! Bij mijn volgende hypotheek kom ik zeker weer terug!

Stressloze ervaring

Mijn ervaring in één woord samengevat is: stressloos. Ik ben zeer goed geholpen tijdens het proces. Er is goed meegedacht bij de financiering. Het resultaat is dat ik een gelukkige eigenaar van een woning ben geworden. Niks op aan te merken!

Alle opties duidelijk!

Had geen idee hoe ik het aan moest pakken om te kijken wat voor mij passend is qua hypotheek. Mij zijn alle opties duidelijk uitgelegd en heb al mijn vragen beantwoord gekregen!

Behulpzaam, vakkundig en vooral heel vriendelijk

Wij zijn enorm geholpen en hadden het niet zonder de Hypotheker gekund. Dank!

Advies waar we zelf nooit op waren gekomen!

Goed advies bij einde rentevaste periode gekregen van Jochen. Hier hadden wij zelf nooit aan gedacht. Het verloop is verder allemaal online gegaan behalve bij notaris. We krijgen snel antwoord op vragen via email van Marc. Een minpuntje, ik vind jullie wel een beetje duur.... verder prima!

Ben van begin tot eind begeleid en het liep allemaal soepel bij Hypotheker Amsterdam Noord

Uistekende service!

Vorige maand heb ik een advies gesprek gehad met Jochem. Deze adviseur is zo goed in zijn vak. Denkt mee met de klant en geeft een passende advies. Super fijn ervaren!

Hele goede persoonlijke service!

Nadat ik in 2012 door het kantoor aan het Buikslotermeerplein goed werd geholpen ben ik nu voor een 2e woning weer langs gegaan. Jochen Brouwers heeft ons geholpen en van A tot Z fantastisch begeleid. Jochen is niet alleen professioneel, maar ook gewoon een heel fijn in de omgang. Ondanks dat het over belangrijke zaken ging voelde het als een gezellige afspraak en stelt hij je gerust. Het advies is gericht op de toekomst, kritisch en gericht op je persoonlijke situatie. Jochen neemt de tijd voor je en stelt goede vragen. Ondanks dat we nu buiten Amsterdam gaan wonen zou ik voor een volgende hypotheekaanvraag graag een stukje omrijden ;-)

Zeer professioneel.

Ik ben door Jochen en zijn team zeer prettig en vakkundig geholpen. Ondanks de stress van de procedure van het aankopen van een huis, hebben ze mij op een zeer prettige manier er doorheen geloodsd.

een zeer goede ervaring

Ik heb een meer dan uitstekende ervaring gehad met de Hypotheker in Amsterdam Noord. De adviseurs (beide) hebben mij van uitstekend advies voorzien. Men hield de snelheid erin en was duidelijk naar mij toe wat er benodigd was. Hierdoor was ik in staat om onze gewenste droom woning te kopen die ik op het oog had. Men had oog voor detail en wist goed wat er nodig was omdat ik zelfstandig ondernemer ben. Tevens was de samenwerking met de aankoopmakelaar een geweldige match. Ik kan alleen maar de hoogste aanbeveling geven voor hun werk.

Super geholpen

Wij zijn voor de aankoop van ons nieuwe huis wederom naar de hypotheker gegaan. We hadden dezelfde adviseur, Jochen Brouwers, als 8 jaar geleden bij de verkoop van ons eerste huis! En hij heeft ons wederom zeker niet teleurgesteld, in tegendeel!!! We zijn ontzettend goed geholpen, door zowel Jochen, als door zijn collega's! Wij zouden iedereen zeker de hypotheker aanraden!

Vriendelijk en efficiënt

Tijdens het eerste gesprek over het oversluiten van mijn hypotheek heeft L. heel goed geluisterd naar mijn wensen. Bij het hypotheekaanbod had hij onderdelen opgenomen waar ik zelf absoluut niet aan had gedacht en die voor mij heel gunstig uitpakte. De gesprekken verliepen in een gemoedelijke sfeer. Hij reageerde heel snel op mijn mailtjes.

Warm bad

Iedereen stond voor mij klaar. In een moeilijke periode dat er al heel veel op mij afkwam, had ik echt iemand nodig die mij kon helpen met de hypotheekovername en alles wat daarbij kwam kijken. Lahcen heeft vaak langer doorgewerkt in zijn vrije tijd, ik kreeg altijd snelle reactie op mails en ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Kortom, mega blij met de werknemers van De Hypotheker!! En vooral met Lahcen.

Snel en adequaat geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door Lahcen, die binnen twee weken een financiering voor mij heeft kunnen regelen.

Buikslotermeerplein 363 369

1025 XE Amsterdam