Snel, eenvoudig en zorgvuldig

We konden heel snel terecht, onze adviseur was duidelijk in wat we moesten aanleveren en kon ons ook snel te woord staan. Hierdoor is het heel snel gelukt om de financiering rond te krijgen!

Professionele en vriendelijke dienstverlening

Wij hebben de gesprekken met hypotheekadviseur Lahcen als zeer prettig en deskundig ervaren. Hij heeft ons uitstekend geïnformeerd en geholpen bij het maken van keuzes.

Ze denken met de mee

Ze denken met je mee.

Goede begeleiding

Heel fijn

Lahcen is een heel professionele en prettige hypotheekadviseur. Nam ons al het werk uit handen, dacht goed mee en straalde veel rust uit.

Uitstekende begeleiding

Zeer tevreden met onze doortastende, snelle en vriendelijke hypotheek adviseur! Wij raden hem zeker aan!

Super geholpen door Lahcen!

Deskundig, vriendelijk en meedenkend

Zeer goed geholpen!

Zeer goed advies in een fijne sfeer

Vanaf het moment dat wij binnen liepen heeft Lahcen alles in zijn werk gesteld om te zorgen dat alles snel rond zou komen. Hij zit echt bovenop zijn dossiers en dat merk je. Als je onverwachts iets tegenkomt staat hij meteen klaar om je te helpen. Zijn adviezen zijn scherp en hij kan complexe zaken goed uitleggen in normale spreektaal. Daarnaast kon het tijdens de gesprekken ook gewoon gezellig zijn zodat de sfeer goed was zonder professionaliteit te verliezen. Onze hypotheek was binnen no time geregeld.

We zijn er goed geholpen!

Ik en mijn vriend waren er tevreden met Lassin. We konden altijd met vragen naar hem toe, heel fijn ook dat hij al onze wensen meenam in zijn voorstellen voor een hyptheek. Zeker een aanrader als je persoonlijk en snel geholpen wilt worden!

Snel, betrouwbaar, persoonlijk en zeer dienstverlenend

Lahcen Salamat van de Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein heeft mijn hypotheek op UITSTEKENDE wijze geregeld. Ik kon op korte termijn terecht voor een verkennend telefonisch gesprek, dezelfde dag schetste Lahcen nog hoeveel ik kan lenen voor het kopen van een nieuw huis. Na de eerste afspraak op kantoor heeft hij nogmaals een berekening gedaan en aangegeven welke documenten ik nodig heb om een hypotheek snel te kunnen regelen. Dienstverlenend en zeer proactief. Ik kon hierdoor al aardig wat documenten bij elkaar zoeken en opsturen. Lahcen zat er bovenop. Naast 'er boven op zitten' was er ook ruimte voor persoonlijke aandacht. Samen even de foto's van mijn nieuwe huis kijken, over werk en sport praten.....erg fijn. Lahcen is ook zeer flexibel. Hij downloadde de bestanden ook wel eens buiten werktijd (was zichtbaar via WeTransfer) en was zelfs voor spoed bereikbaar op een vrije dag. Het heeft in totaal 3 weken geduurd: vanaf het moment van bezichtigen, bod uitbrengen, koopcontract tekenen, taxatie, bouwtechnische keuring, hypotheekaanvraag en goedkeuring. En...3 weken voor het verstrijken van de ontbindende voorwaarden is de financiering rond. Klasse.

Duidelijke en prettige gesprekken en ontzettend snel werk!

Ik geloof dat de Hypotheker wat aan de dure kant is. Maar de gesprekken waren erg prettig en de uitleg was duidelijk. Het contact met de hypotheek banken verliep vlotjes en we hadden snel we passende hypotheek.

Uitstekende service in alles, top adviseur!!!

Wij zijn heel goed geholpen door Lahcen Salamat. - Goed advies en duidelijke uitleg - Hij doet meer dan verwacht, - Antwoord meteen als je mailt. - Heel eerlijk in zijn advies en zoekt het beste voorstel wat bij je situatie past - We kunnen altijd zeer snel bij hem terecht - EN hij heeft onze financiering binnen 1 WEEK rond gekregen!!! Nogmaals bedankt Lahcen!

Aanrader!

Vanaf het eerste moment ben ik top geholpen. Mijn situatie was best gecompliceerd en met mijn adviseur Lahcen hebben we alle scenario's besproken. Hij dacht actief mee en heeft er voor gezorgd dat ik de hypotheek heb gekregen die het beste past bij mijn situatie. Daarnaast onderhield hij actief contact en zat er bovenop wat heeft geresulteerd in een snelle goedkeuring van de bank. Helemaal top, ik ben zeer gelukkig! Dankjewel Lahcen!

Professionele benadering en daar waar mogelijk een informele sfeer, met prima resultaat

Professionele, realistische benadering. Een zeer prettige en daar waar mogelijk informele sfeer, met een prima resultaat!

Fijne samenwerking met Lahcen gehad. Luistert goed naar je wensen en neemt de tijd er voor. Ik raad hem zeker aan!

Fijne gesprekken snel en goed geregeld.

Nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en zat er boven op om de zaken rond te krijgen. Het was dan ook allemaal snel geregeld.

We hadden met spoed advies nodig ivm met het kopen van een huis, jullie adviseur gooide voor ons alles aan de kant en heeft ons zeer goed geholpen! Dhr. Lahcen bedankt voor je inzet en hulp!

Professionele begeleiding, uitleg en uitgebreide kennis van mijn hypotheekadviseur. Prettige manier communicatie, advies, uitleg en support bij het rondkrijgen van de uiteindelijke best passende financiering.

Wij waren opzoek naar een deskundige adviseur en waren bij meneer Lahcen aan het goede adres. Hij is betrokken meedenkend en deskundig. Wij hebben alleen contact gehad in het gehele proces met alleen Lahcen en dit vonden wij prettig. Wij bevelen om deze redenen dus Lahcen aan.

Wij zijn zeer tevreden over de Hypotheker. Onze adviseur, Lahcen, heeft ons met alles heel goed geholpen en alles ging in 1 keer goed. Niet alleen Lahcen, maar ook bij alle andere medewerkers konden wij terecht voor vragen of info. Ze zijn allen heel erg behulpzaam en vakkundig. De communicatie verliep erg goed en alles werd ons al snel duidelijk uitgelegd. Jullie zijn top! Liefs, Aylin & Ozan

Wij hebben goed advies gekregen van Lahcen Salamat. Hij was uiterst betrokken bij mijn situatie en heeft hard gewerkt om het voor mij mogelijk te maken om als startende een woning te kunnen kopen.

bijna altijd bereikbaar, voelde me gewaardeerd als klant. harde werker

We zijn tijdens ons proces van het kopen van het huis fantastisch goed ondersteund door de hypotheker mbt aanvraag hypotheek. Lahcen Salamat was onze hypotheek adviseur en we konden ons geen betere adviseur wensen. Alles werd tot de puntjes op de "i" uitgelegd. Extra werk verzette meneer Salamat soms ook, gezien de tijdsdruk die erachter stond. Heel erg fijn was dat. We gingen elke keer weer met een prettig gevoel van en naar de hypotheker.

Buikslotermeerplein 363 369

1025 XE Amsterdam