Accurat, kennis van zaken en snelheid van handelen

Zeer tevreden over de kwaliteit, service en begeleiding. Zeer professioneel, kennis van zaken en snelheid van handelen.

Ik werd goed geholpen

Vriendelijke, betrouwbaar en actief!

Wij hebben als zeer prettig ervaren. Arjan hadden wij ook bij onze eerste hypotheek en wij zijn teruggegaan omdat wij het als zeer prettig hebben ervaren. Hij was proactief, zeer behulpzaam en betrokken bij onze plannen. Het kantoor zelf is ook een prettige locatie, daarnaast zeer de collega’s van Arjan ook zeer behulpzaam en gericht op mogelijkheden!

Weer uitstekend op een fijne en deskundige wijze begeleid. Super!!

In 1986 kochten wij als begin twintigers ons eerste appartement en werden wij heel goed geadviseerd door De Hypotheker. In ruim 35 jaar zijn wij enkele keren verhuisd en hebben we een hypotheek overgesloten. Wij zijn nooit bij de De Hypotheker weggeweest. Altijd een eerlijk en deskundig advies! De laatste 24 jaar is Michel onze adviseur. Hij heeft ons nu ook voor onze nieuwe hypotheek uitstekend geholpen door ons een zeer goed advies te geven en alle opties en geldverstrekkers te laten zien. Ook medewerkster Suzanne heeft ons heel goed geholpen bij het aanleveren en verwerken van alle documenten. Wij gaan speciaal naar Delft om door Michel te worden geadviseerd. Daarnaast is iedereen bij De Hypotheker zeer klantvriendelijk en behulpzaam en is de bereikbaarheid uitstekend. Ik beveel De Hypotheker aan bij iedereen die een hypotheek wil afsluiten.

Hele goede, snelle en vriendelijke dienstverlening.

Ik heb de dienstverlening als heel prettig ervaren. Alles werd duidelijk stap voor stap uitgelegd. Daarnaast werd er goed met mij meegedacht en werd ik snel en vriendelijk geholpen.

Goed en deskundig

Op een eerlijke en rustige manier uitgelegd wat de mogelijkheden zijn. Wat kan wel en wat kan niet.

Fijne ervaring

Fijne ervaring met de Hypotheker in Delft. Michel en Suzanne, erg bedankt voor jullie hulp!

Snelle en heldere communicatie

Vanaf het oriëntatiegesprek tot en met de afhandeling van de hypotheek zeer tevreden. Als ik vragen had kreeg ik vlot antwoord. Het advies was duidelijk en er werd tijd genomen dingen uit te leggen waar ik dat nodig had. De adviseur was zeer vriendelijk en kundig.

Uitstekend geholpen

Door Arjan uitstekend geholpen bij het afsluiten van mijn hypotheek. Omdat mijn partner en ik uit elkaar gingen en we beiden de rentes wilden meenemen, waren we erg geholpen met de professionele adviezen die we kregen bij de Hypotheker in Delft. Zelfs toen er na de akkoorden nog iets veranderd moest worden, is er tijd en moeite gestoken in het toch nog realiseren van onze wens.

voor de 2e keer goed geholpen

10 jaar geleden waren we klant bij de aankoop van ons 1e koophuis. Toentertijd goed geholpen. De Hypotheker heeft ons opnieuw geholpen met de aankoop van een huis en alles verliep weer vlot en er werd goed met ons meegedacht.. Een klein puntje was dat, doordat de vergunningen zo lang duurden, onze overbruggingslening uiteindelijk niet meer nodig was. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen.

Prima verlopen

Klantvriendelijk. Goed gevoel

Zeer fijn geholpen door Michel! Altijd op de hoogte gehouden en tot in de puntjes uitgezocht wat mogelijk was. Bedankt!

Duidelijk en behulpzaam!

Michel heeft ons volledig begeleid van het begin tot het eind met de aankoop van ons nieuwe huis. Heel duidelijk en prettige ervaring. Was ook geen probleem om engeks te spreken.

Deskundig en mensgericht

Michel heeft me voor de twee keer zeer goed geholpen. Zijn advies was goed en hij werkt snel en zorgvuldig en hij weet de verwachtingen over het proces goed te schetsen en managen.

Heel goed!

Zeer goed geholpen. De hypotheker (Michel) is altijd benaderbaar en reageert zeer snel.

Zie onder

Duidelijk, geen vraag was teveel, afspraken goed nagekomen, ook nuttige advies op meerdere zaken, kortom aanrader.

Juiste begeleiding van A tot Z

Na een zoektocht van 2 jaar op de woningmarkt de juiste financiele begeleiding gekregen. In die 2 jaar een aantal keer een bijstelling voor de hoogte van de hypotheek i.v.m. veranderende marktomstandigheden. Voor het kopen van een eigen woning komt er heel veel op je af. De Hypotheker Delft geeft de juiste adviezen en denkt zo goed mogelijk met je mee. Uiteindelijk na de aankoop onder voorbehoud regelt de Hypotheker Delft de financiering bij de op dat moment gunstigste voorwaarden. Tijdens het gehele proces word je van elke update voorzien. Zowel telefonisch als via mail. Eigenlijk kan ik alleen maar positief terugkijken op het contact met De Hypotheker Delft. Een echte aanrader als je volledig ontzorgd wilt worden en open staat voor duidelijk en vooral eerlijk advies.

Heldere uitleg in begrijpelijke taal , heel fijn dat er ook een stukje persoonlijke interesse was. Heel fijn dat arjan die ons heeft geholpen ( in delft) er nog steeds werkt. Geen moeite was te veel en we konden keer op keer bij hem terecht voor vragen.

Calming and supportive!

I got many worries from the seller, real estate agents and people around me, but Arjan calmed me down every time by giving me concrete proof and assisting from the beginning to the end. Very patient, also very good with communication. I'm very happy that I chose Hypotheker Delft!

Highlight recommended for hassle free motgage process

The communication was clear and detailed at every step. Very happy with the speed and detailing of the whole application process. Apart from mortgage advise, I was also help with all my insurances.

deskundig, duidelijk en vriendelijk!

Wij zijn heel tevreden met een hypotheekadvies van Arjan Vreugdenhil (in Delft). Wat een professional: deskundig, duidelijk en vriendelijk! Arjan nam alle tijd om aan ons goed advies te geven, goed geluisterd naar onze wensen en nam alle tijd om uit te leggen de mogelijk opties. Hij en zijn collega’s zorgden er voor dat al onze vragen snel beantwoord waren en dat wij ook de financiering voor onze nieuwe huis hebben gekregen. Een hele fijne kantoor in Delft!

Professionele en adequate ondersteuning

Wij zijn professioneel en adequaat ondersteund door Arjan. Vanuit hem en zijn collega’s was er constant duidelijke en snelle communicatie, waren zij altijd bereikbaar voor vragen en bleven zij nauw betrokken bij ons. Kortom: zeer vriendelijk en professioneel!

Voor een goed en snel advies

We zijn hier vriendelijk, duidelijk, goed en snel geholpen met mensen die met je meedenken.

Goede ervaring gehad door snelle en direct communicatie!

Door snelle communicatie hebben we het biedingsproces goed kunnen doorlopen met financiele adviezen op de achtergrond. Tijdens de hypotheek aanvraag zijn we goed op de hoogte gehouden en is er snel een hypotheek geregeld.

Kundig advies!

Wij moesten een tweesporen beleid volgen vanwege de voorwaarden van onze huidige hypotheekverstrekker en daar heeft Arjan Vreugdenhil ons uitstekend in begeleidt en geadviseerd. Arjan heeft voor ons een aantal extra stappen moeten zetten waarna het best-case scenario werkelijkheid werd! Super fijn!

Westvest 1

2611 AX Delft