Goede deskundige service

Als leek op Hypotheek gebied, goed opweg geholpen in het proces om een Hypotheek over te sluiten.

Prima gesprekken gehad met afgifte van goed voorstel voor hypotheek

Er is volgens mij effectief gesproken. Ik heb niet gelijktijdig met andere instellingen gesproken, dus vergelijk is niet mogelijk. Efficiënt gehandeld

Duidelijke communicatie en transparant over kosten.

Duidelijke communicatie en transparant over kosten. Overal was het een fijn om regelmatig updates te krijgen over de stand van zaken. En proactief met nemen van vervolg stappen. En duidelijk in aangeven hoe wij onze wensen het beste konden verwezenlijken in de hypotheek.

Goeie ervaring

Bij het advies gesprek en het afsluiten van een hypotheek ben ik erg goed geholpen. Alles is duidelijk uitgelegd.

Fijn en goed geholpen

Heel fijn en goed geholpen. Alles duidelijk uitgelegd gekregen en de juiste advies.

Probleemloos van begin tot eind

De Hypotheker (Michel) heeft mij geweldig geholpen aan een hypotheek, dit terwijl mijn salaris toch net iets anders werkt dan meeste anderen. Hij heeft mij goed geadviseerd en begeleid om de beste hypotheek te kiezen, en met succes! Tevens zijn ze altijd bereikbaar voor vragen en wordt je er keurig geholpen. Jazeker!

Probleemloos van begin tot eind

De Hypotheker (Michel) heeft mij geholpen met het verkrijgen van een hypotheek voor mijn eerste huis. Drie jaar geleden heb ik al kennis gemaakt, toen van een huis kopen afgezien omdat hier toendertijd nog niet veel mogelijk was. Echter was het een zeer prettig gesprek en de ervaring was deze keer wederom zeer prettig, en met resultaat! Al met al was het erg snel geregeld.

Probleemloos van begin tot eind

Duidelijke uitleg over mogelijkheden gekregen.

Er werd tijd genomen om de mogelijkheden uit te leggen om tot een goed advies te komen.

Vriendelijk geholpen en samen tot een goede hypotheek keuze gekomen

Arjan heeft ons van goed advies voorzien. Hierdoor hadden we op het moment dat we een bod uit wilden brengen al een goed inzicht over de financiële mogelijkheden. In het uiteindelijke hypotheek advies zaten wel wat "fouten", waardoor er bij ons verwarring ontstond. Maar na navraag, was alles duidelijk. Het advies voor de juiste hypotheek was duidelijk en Arjan nam fijn de tijd voor ons.

perfect

voor de zoveelste keer ons hypotheek laten aanpassen/wijzigen bij ons hypotheekadviseur Michel de Weijer ook de hypotheek van ons dochter heel behulpzaam qua uitleg en de snelheid waarmee ons hypotheek geregeld is.

Topservice

Buitengewoon excellente service en begeleiding! Altijd bereikbaar en snelle respons.

prima advies en snel geregeld

Het snelle handelen van onze adviseur heeft voor het oversluiten van onze hypotheek heel gunstig uitgepakt. Blij mee!

Geweldige service

We zijn heel fijn, snel en netjes geholpen door Michel en Olaf. Het directe contact is heel fijn. Bedankt voor de snelle en goede service!

Zeer goede en snelle begeleiding

Vanwege oplopende hypotheekrente is onze hypotheekaanvraag zeer snel en vakkundig tot stand gekomen. Al onze wensen zijn in de toekomstige hypotheek verwerkt.

Keuze uit veel hypotheekverstrekkers. Alles wordt door de adviseur en assistentes geregeld. Soms mag er nog net iets meer gecommuniceerd worden over de stappen die worden afgelegd. Dit omdat wij er in dit geval niet zo veel verstand van hadden. Het was ook onze eerste hypotheek.

De hypotheker is deskundig en klantvriendelijk

Door de ervaring en onafhankelijkheid ten opzichte van de markt levert de Hypotheker een goed product.

Advies geheel op maat bij mijn situatie zonder oordeel.

De adviseur heeft mij op een prettige en persoonlijk manier door het hele aankooptraject meegenomen. Hij heeft mij veel zorgen uit handen genomen en alle onduidelijkheden opgehelderd. Zonder mijn adviseur zou ik het proces als zeer stresvol ervaren hebben, terwijl ik er nu volledig op kon vertrouwen dat alles tot in detail en op verantwoorde manier afgehandeld werd.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke mensen, zowel de adviseur als de mensen achter de balie, Accuraat, duidelijk en deskundig.

Zo persoonlijk en servicegericht !!!!!

We komen al jaren bij Michel de Wijer en zeer zeker ook zijn team die hem ondersteunen ( Eerst Zoetermeer en nu Delft) en zijn heel blij met de persoonlijke en fijne begeleiding. Doordat er zo veel aandacht is en alles op maat wordt gemaakt voel je je als klant erg serieus genomen en hebt ook vertrouwen dat alles goed wordt geregeld. Onze dochter heeft onlangs ook haar hypotheek bij hem afgesloten! Ik adviseer de Hypotheker zeker ook aan bekenden.

In 1 woord top!

Wat een geweldig team. Niets is daar teveel gevraagd. Bedankt allemaal, met name onze adviseur Michel, die altijd direct voor ons klaar stond.

Goed meedenkend

Goed geholpen. En goed op de hoogte gehouden.

Fantastisch geholpen, duidelijke uitleg en goede begeleiding

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad met de adviseur van de hypotheker, hij dacht echt met mij mee, en maakte duidelijke berekeningen van de financiële consequenties. Ik ben erg tevreden en ik adviseer de Hypotheker Delft ten zeerste aan.

Westvest 1

2611 AX Delft