Perfect geholpen

Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen tot het moment dat alles was afgehandeld zijn we perfect geholpen. We konden altijd bellen als er vragen waren en werden telkens weer vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Zal het iedereen aanbevelen. Vooral dank aan Arjan Vreugdenhil!

Zeer goed geholpen

De Hypotheker heeft ons zeer goed geadviseerd en geholpen in het overzetten van een hypotheek. Wij zijn erg blij met het resultaat en komen zeker terug bij de Hypotheker wanneer wij opnieuw advies/hulp nodig hebben aangaande een hypotheek.

De deskundigheid, zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid, die wij zochten vonden wij hier.

Zeer vriendelijke ontvangst, goede voorlichting en uitleg. Prima begeleiding tijdens de afwikkeling van het gevraagde. Wij zochten en vonden een plezierige, zakelijke begeleiding bij het sluiten van een overwaarde hypotheek (ASR). Het gehele proces is ondanks alle drukte vrij vlot verlopen. Ook vragen tussendoor werden steeds beantwoord. Suggestie: stukken die worden opgestuurd ter beoordeling zijn soms uitgebreider en complexer dan na het gesprek te verwachten was. In ieder geval: complimenten voor het hele team.

Vriendelijk, duidelijk en snel geholpen

Op een vriendelijke en duidelijke manier geholpen. Prettige gesprekken gehad die we goed begrepen. Goed aansluitend bij persoonlijke situatie/wensen. Ook vragen tussendoor worden heel snel beantwoord.

Prima, prettig en professioneel advies en contact!

Dit is de tweede keer dat we de Hypotheker inschakelen voor advies en bemiddeling en opnieuw zijn wij zeer tevreden. Soepele communicatie, goede sfeer en een prima advies!

Super goed geholpen door de Hypotheker Michel de Wijer. Altijd antwoorden op onze vragen en persoonlijk advies! Ook het ondersteunend personeel (Laura) in vakantie van Michel super goed en snel geholpen. Niets anders dan lof! Iedereen die met Hypotheek vragen zit zullen wij verwijzen naar Hypotheker!

Professioneel en duidelijk advies

Olaf nam alle tijd om alle vragen te beantwoorden, en mij van het juiste financiële advies te voorzien. Kon ook altijd vragen stellen gedurende het hypotheektraject. Heel prettig allemaal.

Klantvriendelijk, betrouwbaar, kortom top!

Onlangs eigen hypotheek om laten zetten en daarna ook van mijn moeder. Beide keren advies gehad van Michel, enige jaren geleden al eerder contact gehad met hem en nu wederom top! Michel is zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en legt zaken duidelijk uit! Kan hem iedereen aanbevelen! Nogmaals dank!

prima uitleg, duidelijk advies

Fijne en vlotte contacten gehad, en in korte tijd de nieuwe hypotheek afgesloten.

Uitstekend en snel geholpen!

Specialistische kennis en vriendelijk.

Erg meedenkend, altijd beschikbaar en erg klantvriendelijk

De hypotheker (Delft) zijn meedenkend, behulpzaam en erg deskundig.

Goede service en erg behulpzaam

Wij zijn erg tevreden over de geboden service van de Hypotheker Delft en de behulpzaamheid in het meedenken van mogelijkheden die bij onze situatie passen.

Goed geadviseerd

Wij hebben fijne gesprekken gehad en zijn erg tevreden over de dienstverlening en het gegeven advies.

Gedegen, nauwgezet en zeer hoffelijk!!!!

Gedegen, nauwgezet en zeer hoffelijk!!!! Ik ben zeer tevreden met betrekking tot de adequate dienstverlening!!

Alles goed geregeld

Duidelijke informatie en uitleg over de diverse mogelijkheden, omtrent de verschillende hypotheekvormen. Ze nemen alle tijd voor je. Ook werd er goed gecommuniceerd via mail of telefonisch.

Ervaren adviseur die erg goed de persoonlijke situatie bekijkt

Hele fijne ervaring gehad met onze adviseur die altijd beschikbaar stond om ons te assisteren bij vragen. Er werd erg goed naar de persoonlijke situatie gekeken en gesprekken konden ook in het Engels gehouden worden voor mijn man die nog Nederlands aan het leren is. Al met al een erg goede en vooral snelle service.

Professioneel, vriendelijk en duidelijk advies

We zijn door Arjan zeer goed geholpen bij het verkrijgen van onze hypotheek. Van ons eerste introductiegesprek tot de goedkeuring van de hypotheek zijn wij zeer tevreden. Wij zijn ook zeer te spreken over de aan ons gegeven adviezen en het proces verliep uiteindelijk snel en vlekkeloos.

Super goed, professioneel en respectvol geholpen

Er wordt goed meegedacht, professioneel geadviseerd, samen oplopend naar het gewenste resultaat. Echt het gevoel dat iemand voor je gaat. Ook wel eens geprobeert bij online adviseurs, maar geloof mij, het feit alleen al dat je even bij iemand kan binnen stappen is het allemaal al waard.

Prima service met kundige medewerkers

In mei 2020 de stap gezet om als ZZP-er eens te gaan praten met een hypotheekadviseur wat de mogelijkheden waren qua financiering van een huis. Op de dag dat het 1e gesprek stond, was er een overlijden in de familie. Was allemaal geen probleem en een nieuwe afspraak was snel gemaakt. Bij de nieuwe afspraak werd aan ons de keuze gelaten of we fysiek langs wilde komen of liever digitaal afspraken. Netjes dat dat gevraagd werd. We werden gekoppeld aan Michel de Weijer en die heeft naar de cijfers gekeken en een deskundig advies gegeven. We moesten in januari 2021 maar terugkomen, want dan waren er meer mogelijkheden. Zo gezegd, zo gedaan. In januari 2021 opnieuw bij elkaar gekomen met de meest recente jaarcijfers. Aangezien deze al op voorhand verstuurd waren, had Michel al wat research kunnen verrichten en kon hij ons al een voorstelling maken hoeveel het te lenen bedrag werd ten opzichte van een 4-tal scenario's. Ook werd vanuit hem voorzien in een goede aankoopmakelaar die onze wensen in kaart bracht. In februari kregen we "het lot uit de loterij" met een prachtig huis in Schiedam waar we mochten komen bezichtigen. Met het doen van het bod, konden we wederom rekenen op de hulp van Michel. Toen bleek dat ons bod geaccepteerd was, waren binnen een kleine 3,5 week alle papieren bij hem in bezit om de laatste horde te nemen. Tussendoor was er altijd tijd voor vragen. Even een appje of een belletje en we kregen antwoord. Op 31 mei mogen tekenen voor de overdracht. Het enige minpuntje (maar daar kan het kantoor niks aan doen) is het oeverloze gezeur van de geldverstrekker als papieren net een week te oud zijn, dat daar een hoop heisa over gemaakt wordt. Het is dat je slechts tot een 10 kan geven, maar de service en klantvriendelijkheid van het kantoor is minstens het dubbele waard! Als er ooit een ander huis zou komen, gaan we zeker terug naar Michel!

Zeer positief

Wij hebben de dienstverlening door de Hypotheker Delft als zeer positief ervaren. Wij werden constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken en konden altijd terecht voor vragen. Er werd goed met ons mee gedacht. Werkelijk geen enkel punt van kritiek.

Professioneel en fijn

Ik werd erg fijn geholpen met snelle reactie tijden en goed/fijn advies. Een appje voor vragen tussendoor kon altijd.

Deskundig advies

Voor het regelen van de hypotheek voor ons nieuwe huis, hebben wij duidelijke advies gekregen en al onze vragen waren duidelijk en snel beantwoord. Wij zijn heel tevreden.

Knowledgeable advisor and great customer service

I will recommend De Hypotheker Delft to any people who is seeking for mortgage application support. Thank you Arjan!

Totale ontzorging

Vanaf het beging tot het eind van het financieringstraject hebben Arjan en Krista ons compleet ontzorgd. De adviezen zijn helder en goed en het traject van de aanvraag werd duidelijk en goed begeleid. Ze hebben er bij de bank echt bovenop gezeten om alles snel te kunnen regelen. Wij zijn blij!

Ze denken met je mee naar mogelijkheden waar een bank te eenzijdig kijkt

Ik ben professioneel geholpen. De hypotheker heeft voor ons mogelijkheden voorgesteld die eerder bij een andere bank niet genoemd werden. Het meedenken is voor mij de absolute meerwaarde en bied vertrouwen en straalt professionaliteit uit. Het enige wat ik als minder positief heb ervaren is dat alle digitale stukken moeten worden geupload/aangeleverd en dat je soms langs elkaar praat over de aan te leveren documenten en de actualiteit of de vorm daarvan. Maar dat zal bij andere adviseurs mogelijk hetzelfde zijn.

Westvest 1

2611 AX Delft