Duidelijk, transparant en betrouwbaar

Arjan Vreugdenhil heeft ons heel goed geholpen! Hij legde alles duidelijk uit en was geduldig als we het niet in één keer helemaal begrepen.

Heel erg tevreden

We hebben inmiddels meerdere keren een hypotheek via Olaf afgesloten. Gaat altijd goed. Kernwoorden: - Vriendelijk - Behulpzaam - Professioneel - Goed advies

Persoonlijk, snel en vertrouwd!

Behulpzaam en uitgebreid advies in begrijpelijke taal door Michel. Hadden altijd het gevoel dat we ten alle tijden contact konden opnemen bij vragen of voor extra advies. Fijne en adequate opvolging door Krista. Top ervaring!

Al jaren goed advies

Wij hebben al jaren ons hypotheek advies via Michel van De Hypotheker Delft. Michel is een professionele en eerlijke adviseur, die ons altijd naar volle tevredenheid heeft geholpen. Of het nu ging om onze eerste hypotheek, of advies om te investeren in vastgoed, bij Michel kregen (en krijgen) we altijd een eerlijk verhaal van plus- en min- punten. Wij bevelen hem en zijn vestiging dan ook van harte aan en blijven met plezier bij hem terug komen!

professionele en uitstekende begeleiding

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop ik begeleid en geholpen ben

Het oversluiten van onze hypotheek meer dan uitstekend begeleid en geregeld door de Hypotheker Delft

Ons eerste huisje in 1986 en gelijk ons eerste advies bij de hypotheker. Daarna zijn we nooit meer bij de hypotheker weggegaan als we iets moesten regelen voor de hypotheek. Eerlijk, betrouwbaar en altijd een duidelijk advies. Nu, bij het oversluiten van onze hypotheek weer een uitstekend advies van adviseur Michel gehad bij de vestiging in Delft. Al ruim 20 jaar onze vaste adviseur. Het advies was weer zeer duidelijk en overzichtelijk. Door de assistenties werden we per mail en telefoon goed op de hoogte gehouden en voor vragen waren zij altijd uitstekend bereikbaar. Een mooie verrassing was dat de kosten per maand enorm gedaald zijn. Iedereen van de Hypotheker Delft bedankt!!

Zeer prettig!

Onze adviseur heeft de wensen en persoonlijke voorkeuren goed bekeken en meegezocht naar de juiste oplossingen in het aankopen van de woning. Het contact is persoonlijk dat als zeer prettig is ervaren. De communicatie verliep enorm goed en zeer vlot. Aanrader!

Arjan is de beste adviseur

Waar bergen zijn weet Arjan de weg en altijd een oplossing.

Prima advies

Goede ervaring met de adviseur en assistent in adviesgesprekken en vervolgcontact.

Zeer tevreden!

Michel de Wijer van De Hypotheker Delft heeft ons alles duidelijk uitgelegd en een overzichtelijk advies gegeven. Alles goed!

Helder advies

Deskundig advies, duidelijk te snappen, goed geregeld en niet te vergeten een heel prettig contact. Michel legt alles begrijpelijk en op een fijne manier uit.

Top, van advies tot hypotheek

Onze hypotheekadviseur, Arjen, nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en advies te geven. De uiteindelijke hypotheek was binnen 24 uur rond dankzij een compleet an geleverd dossier! Top service.

snel goed en vertrouwelijk.

kon na een afspraak snel geholpen worden

Fijn geholpen!

Prima advies gekregen: duidelijk, praktisch. Toen het even anders liep dat initieel geplanned was er snel een oplossing voorhanden. Zeker een aanrader.

Alles van A tot Z top geregeld door Hypotheker Delft

Zeer goed geholpen door de fijne medewerkers van de Hypotheker in Delft, de heer Michel de Wijer en mevrouw Sanne Spiekerman hebben ons van A tot Z zeer goed geholpen, de prettige gesprekken met de heer de Wijer die alles goed bekijkt, uitlegt en de juiste adviezen geeft, mevrouw Spiekerman ons duidelijk op de hoogte houd middels telefonisch contact en het versturen van de benodigde documentatie. Onze wensen tot in de puntjes helemaal top geregeld en willen het hele team hartelijk bedanken voor het regelen van onze hypotheek. Met vriendelijke groet, Walter en Michéle

Fantastisch geholpen

Zeer klantvriendelijk; goede adviezen, denken prima mee.

Heldere uitleg

Zeer behulpzaam

Wederom een fijne ervaring bij de Hypotheker in Delft, vriendelijk en deskundig geholpen. Duidelijke en geduldige uitleg. Heldere informatie, ook in het geval van mogelijke toekomstige gebeurtenissen. Dikke pluim

Zeer fijne ervaring

Vanaf het moment dat mijn vriendin en ik binnenstapte hebben we een goed gevoel bij de Hypotheker. We zijn zeer warm welkom geheten, goed en netjes behandeld. De communicatie verliep vlekkeloos. Eigenlijk het hele proces vanaf het eerste contact tot aan het tekenen van de hypotheekofferte is zeer vlot en fijn verlopen. Als je vraagt zijn er ook min punten, dan zou ons antwoord zijn "Nee". Het kopen van je (eerste) huis is niet niks en daar komt zeer veel bij kijken. Graag wil ik ook via deze weg de Hypotheker bedanken voor haar bijdrage en met name in de persoon van "Michel".

Onze ervaring met de Hypotheker is zeer positief

Op onze vraag werd serieus ingegaan en we werden duidelijk en begrijpelijk geadviseerd. De afwikkeling verliep uitstekend. Heel veel dank hiervoor !

Professioneel en vriendelijk

We zijn erg goed geholpen met het zoeken naar de juiste hypotheek en aanvullende verzekeringen. Eerst al in 2018 bij Michel de Wijer geweest in Rijswijk. Toen hadden we geen succes op de huizen markt met het aankopen van een woning. In 2020 opnieuw geprobeerd en toen bij de vestiging in Delft aangekomen. Wederom goed geholpen door Micel en Krista. Hele proces verliep snel en met fijne communicatie. Al met al tevreden klanten!

Persoonlijk, toegankelijk

We zijn tevreden over de service bij de hypotheker, we hebben alles via beeldbellen gedaan en dat ging prima. De online omgeving voor het uploaden van documenten vonden we niet altijd even handig.

Professionele en duidelijke hulp.

Wij hebben in 2018 onze hypotheek geregeld met Olaf Verschoor. Omdat wij een nieuwe woning hebben gekocht en we al goede ervaringen hadden met De Hypotheker zijn we weer in contact gekomen met Olaf. Hij heeft ons direct geholpen en duidelijke en eerlijke adviezen gegeven. Helaas hebben wij een tegenslag gehad omdat de verkopende partij hun financiering niet rond kreeg en de koopakte daarom ontbonden werd. De Hypotheker is ons tegemoetgekomen met de gemaakte kosten en heeft ons daarna bij een nieuwe woning snel aan een bindende offerte geholpen. Kortom; Wij raden De Hypotheker (en met name Olaf Verschoor!) zeker aan en als wij ooit nog hulp nodig hebben met een nieuwe hypotheek weten we bij wie wij moeten zijn.

Professioneel en prettig geadviseerd

Een afspraak maken gaat snel en gemakkelijk. Eerste introductie gesprek was verhelderd waarbij duidelijk werd aangegeven wat de volgende stappen zijn. Na het aanleveren van documenten heb ik een kundig advies gekregen. Wat erg prettig is, is dat je altijd goed mail of bel contact kan maken met de adviseur! Ik heb altijd het gevoel gehad dat ze goed mee dachten met de persoonlijke situatie en daarin goed mee proberen te bewegen.

Gewoon goed en duidelijk

Duidelijke uitleg van Arjan en werd v aan a tot z op de hoogte gehouden. Alles ging ook erg vlot. Mochten wij ooit weer zoiets willen doen gaan wij weer naar de Hypotheker

Westvest 1

2611 AX Delft