Zeer attente vriendelijke en accurate service

Ik werd door de adviseur Michel de Wijer steeds zeer vriendelijk en attent geholpen. De proces van hypotheekaanvraag duurde een jaar langer omdat de ontbindende voorwaarde van 60% verkochte woningen bij het project Poortmeesters er voor zorgde dat mijn koopcontract ontbonden werd. Dit had geen enkele invloed op de serviceverlening van Michel de Wijer.

ervaren speler op de hypotheekmarkt

Wij hadden een prima contact met de hypotheker Delft. Betrouwbaar, efficiënt en effectief. Binnen 4 weken van start to finish.

Jullie zijn de beste

Goed en duidelijk advies in heldere taal erg behulpzaam om volledige hypotheek te regelen

Ik ben wederom heel goed geholpen bij de Hypotheker Delft!

Onlangs hebben wij voor onze hypotheek het advies van de Hypotheker Delft ingewonnen. Voor ons een vertrouwd adres. We zijn wederom zeer goed geholpen. Transparant, vriendelijk, snel, inzichtelijk. Kortom, top!

Duidelijk en goed advies

Zeer professioneel en luisteren goed naar wat.de klant zoekt.Als er iets is kan je erop terug komen.

Uitstekende begeleiding van dhr. M. de Wijer

Vanaf het eerste oriëntatiegesprek tot aan het afsluitende gesprek met dhr. M. de Wijer zijn wij zeer goed geadviseerd in de mogelijkheden betreffende de aankoop van ons nieuwe huis. We kregen alle mogelijkheid om vragen te stellen en alles werd erg duidelijk en met een vrolijke noot uitgelegd. Daarnaast was het insturen van de aan te leveren documenten erg efficiënt en snel waardoor wij al vrij snel een hypotheekofferte konden ontvangen en de koop van onze nieuwe woning konden afronden.

Goede en betrokken service ook bij lastigere vraagstukken

persoonlijk en betrokken advies gekregen. af en toe liet de communicatie qua tempo te wensen over, maar dit heeft geen groot effect gehad op onze algemene ervaring. Ook wanneer het proces tegenviel voelde het alsof de adviseur zich betrokken voelde bij onze aanvraag, waardoor het makkelijker was vertrouwen te houden in de goede afloop.

Super fijn en goed geholpen

Toen ik met mijn vraag bij Michiel kwam, begreep hij heel goed wat ik wilde en wat belangrijk voor mij was. Het is gelukt om de juiste hypotheek voor mijn wensen af te sluiten.

Erg fijn en deskundig advies!

Onze ervaring was helemaal super. Erg fijn en deskundig advies. Duidelijke uitleg ondanks de hoeveelheid wat er allemaal bij komt kijken.

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd. De Hypotheker heeft ons goed geholpen en nam echt de tijd voor ons. Het enige min puntje was dat we soms een tijdje niks hoorde waardoor je je ging afvragen hoe het er voor stond. Ook het bundelen van bepaalde zaken kan ook iets beter, wij werden soms dagen lang overspoeld met mails die je allemaal door moest nemen en in moest vullen. Verder ben ik erg Tevreden over de service. En raadt ik de Hypotheker aan iedereen aan

Perfect geholpen

Ondanks een redelijke basiskennis overtuigde Arjan ons bijna direct van zijn toegevoegde waarde. In een prettige (niet te formele sfeer) informeerde hij ons over de mogelijkheden. Ook een eervolle vermelding voor Krista die het e.e.a. vlot en supervriendelijk regelde. Een warme douche ;-) in de financiële dienstverlening.

Je word heel goed geholpen goede uitleg!

Wij zijn geholpen door Arjan Vreugdenhil deze man heeft ons echt uit de brand geholpen met zijn goede advies. Het was best wel een klus wat we wilde maar hij heeft er alles uitgehaald wat er in zat. En we hadden een gelijk een klik met Arjan heel vertrouwd!

Zeer positief ervaren, duidelijkheid en mogelijkheden en denken mee met je klant wens!

Persoonlijk en op maat.

De hypotheekadviseur en collega's hebben ons snel en vakkundig begeleid in onze orientatie en het advies richting de eindstreep. Vooral de bereikbaarheid en snelheid van handelen (ondanks soms complexe persoonlijk financiele sitautie) sprong daarbij in het oog.

We zijn heel erg goed geholpen in het gehele traject op een persoonlijke en zeer professionele manier Top!

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig, open en transparant advies. Zeer klantvriendelijk, ,zowel deadviseur als de administratieve ondersteuning. Houden zich aan de gemaakte afspraken, wat in een stressvolle periode rond de afsluiting van een hypotheek zeer waardevol is.

Kundig, toegankelijk, professioneel en effectief van A tot Z

In een relatief kort tijdsbestek is het De Hypotheker gelukt om, obv. veel ervaring en kennis van zaken, een hypotheekaanvraag in goede banen te leiden. Onze adviseur, Michel de Wijer, was super toegankelijk en professioneel het gehele traject. Dit icm. een effectieve manier van communiceren heeft ertoe geleid dat het gehele traject probleemloos is verlopen.

Ontzorgend, bekwaam, prettig.

De hypotheker Delft, en dan in de persoon van adviseur Sascha bijgestaan door de altijd parate Krista, hebben ons van A tot Z door een (voor ons ) ingewikkeld proces heen geholpen. Snel, vakkundig, vriendelijk, laagdrempelig en vooral prettig; Dat zijn woorden die me te binnen schieten bij deze ervaring. Ik zou 10 van de 10 keer voor de Hypotheker kiezen.

We zijn naar de hypotheker Delft gegaan omdat we opzoek waren naar een medewerker, die eerder bij een andere filiaal werkzaam was. Waarom we dit deden, is omdat we al 2 hypotheken en 1 verbouwing door de hypotheker in orde hebben laten brengen. Na weer een fijne ervaring hebben we vandaag te horen gekregen dat dit keer de 3de hypotheek rond is gebracht. Er word aandacht besteedvoor je aanvraag, er word meegedacht, advies waar je ook echt wat aan hebt, waardoor je met een zeker gevoel naar huis kan gaan. De vriendelijkheid en de snelle reactie is ook alleen maar een pluspunt. Als ik mag adviseren ga zeker naar de Hypotheker Delft!

Goede onafhankelijk advies

Zeer goed geholpen door de Hypotheker in Delft. Alle tijd wordt er genomen,en je kan altijd bellen mocht er iets zijn.

Professionals met goede adviezen en die dingen gedaan krijgen

- professioneel adviseren van mogelijkheden - tijdig beantwoorden van vragen - persoonlijke begeleiding in het vormen van een financieel plan

Snel, duidelijk en heel meedenkend!

Fijne adviseur, erg duidelijk, gaf vanaf het eerste moment Een heel vertrouwd gevoel. Ook zijn collega’s waren erg behulpzaam en snel!

Ontspannrn sfeer en vlotte afhandeling van onze hypoteek-aanvraag

Aan te raden als je echt niets weet van het regelen van een hypotheek

Alle hulp die ik gekregen heb van mijn adviseur en andere mensen die ik gesproken heb van de Hypotheker, is goed en duidelijk. Alle vragen die ik had werden steeds geduldig en prettig uitgelegd. Ook heeft mijn adviseur me een paar honderd euro bespaard door de bankgarantie te skippen omdat dat bij mij niet nodig was. Bovendien was mijn adviseur een heel aardig en geduldig persoon. Toch ben ik niet volledig tevreden en zou twijfelen of ik hun service zou aanraden aan een ander. Wat mij tegenviel is dat de verschillende kanalen waarop je als klant informatie krijgt niet goed op elkaar aansluit. Je krijgt van de Hypotheker op de volgende manieren informatie: - Van je adviseur op afspraak, mail, of bellen - Van de assistenten die dossiers verwerken - Van het platform "mijn.hypotheker.nl" of iets soortgelijks. Het is een aantal keer voorgekomen dat ik ineens dingen moest doen volgens het platform, waar mijn adviseur helemaal niets over had gezegd. Of juist, dat mijn adviseur had gezegd dat ik alles geregeld had, maar dat er nog dingen als TODO stonden in het platform. Of dat de assistenten ineens een mail stuurde met zaken die ik moest regelen waar ik niet zelf uitkwam en waarvan ik ook niet wist dat ik ze zou moeten gaan doen. Dit zorgde voor erg veel verwarring en frustratie. Ik heb daar over gemaild naar mijn adviseur en de assistenten, en zij zijn daar niet op in gegaan, wat ik ook vreemd en niet echt servicegericht vond. Al met al, ik heb wel zeker wat aan het advies dat ik gekregen heb gehad, maar ik ben ook echt een absolute naïeveling als het gaat om dit soort zaken. Ze zijn inhoudelijk goed en op de hoogte, maar naar mijn idee denken ze niet goed na over hoe ze met hun klanten communiceren / aan welke informatie hun klant behoefte heeft. Ik zou ze alleen aanraden aan mensen die net als ik geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

De beste adviseur die we ooit gehad hebben!

Onze hypotheek adviseur Olaf heeft ons uitstekend geholpen en zeer goede adviezen gegeven. Het kopen en verkopen van ons huis verliep vlekkeloos. Ook de hypotheek en alles er omheen ging vlot. Hij legt alles zeer goed uit, denkt ook goed mee zodat we de beste keuzes konden maken. Zeer vakkundig en professioneel.

Westvest 1

2611 AX Delft