Een prettige samenwerking!

Een prettige samenwerking! Super fijn dat er zo meegedacht werd in een toch niet heel eenvoudige zaak ! Bedankt Olaf !

De Hypotheeker is heel professioneel. Ze hebben verstand van zaken. Ze zijn vriendelijk en service gericht. Bij ze gaat alles prima en als men voldoen aan de eisen van een hypotheek. Jij krijg het omdat ze zijn efficiënt. Ze doen alles perfect. Michael heeft veel kennis en Sanne ook. Ben heel blij mee. Bedankt!

Heel duidelijk worden de verschillende constructies uitgelegd

Arjan Vreugdenhil is een topadviseur. Arjan legt de verschillende constructies goed, duidelijk, helder en geduldig uit. Hij zoekt alle mogelijkheden uit en houdt rekening met de wachttijden bij de diverse banken. Hij weet de mensen gerust te stellen en blijft alle vragen geduldig beantwoorden.

Duidelijke en heldere adviezen. Denken echt met de klant mee.

Het wereldje van hypotheken blijft lastig, mede omdat je er normaliter maar een paar keer in je leven mee te maken krijgt. Hoe fijn is het dat iemand goed de tijd voor je neemt om alle opties met je door te nemen en zich ook verplaatst in onze levensstijl om te adviseren wat daar het beste bij past. Ik had best wat vragen en die werden altijd snel en duidelijk beantwoord. Ik ben zeer tevreden!!

Adequate, vakkundige, soepele en snelle afhandeling door vriendelijke mensen

Zie boven, mijn ervaring in een zin.

Goede, duidelijke, snelle service

Het traject vanaf het adviesgesprek tot aan het afsluiten van de hypotheek is duidelijk en snel verlopen. Wederom heb ik een goede ervaring gehad met de Hypotheker!

Heel fijn en veel geleerd in korte tijd van de professional

Duidelijk, snel en eerlijk geholpen. We hebben veel geleerd en hebben daardoor een erg positieve ervaring.

Uitstekende dienstverlening!

Wij zijn erg onder de indruk van de kwaliteit van advisering, snelheid van reageren, professionaliteit en respectvolle houding van Hypotheker Delft. De informatieverstrekking was zeer consciëntieus en duidelijk waardoor we snelle en goede beslissingen konden nemen. Het digitale platform zorgen voor een makkelijke manier van het uitwisselen van documenten, snel en veilig. We gaan in de toekomst zeker weer gebruik maken van dienstverlening van Hypotheker Delft en bevelen dit ook aan bij onze vrienden en collega's!

Prettige communicatie, geduldige uitleg over de complexe onderwerpen rondom hypotheken. Er werd altijd tijd gemaakt voor telefonisch of fysiek overleg.

Goed advies en zeer behulpzaam

Ze zijn heel behulpzaam. Als je het niet snapt leggen ze het nog een keer uit. Zonder dat je het gevoel heb dat je teveel bent. Het blijft ingewikkeld allemaal daarom is het fijn dat ze de tijd voor je nemen.

Wij zijn prettig en vlot geholpen

Vanaf de eerste kennismaking tot de laatste dag zijn wij prettig en vlot geholpen. Onze mogelijkheden zijn duidelijk uiteen gezet en dit bleek uiteindelijk ook goed uitvoerbaar.

Prima geholpen

Wij hadden al eerder een hypotheek afgesloten bij de Hypotheker net als toen zijn wij ook deze keer heel goed geholpen. Wij kunnen het andere alleen maar aanraden.

Met de Hypotheker is het goed geregeld

Mijn ervaring met de Hypotheker: Ze zijn makkelijk te bereiken. Het advies is duidelijk en helder. De hypotheek is afgestemd op onze wensen. Ondanks de omstandigheden van Corona, gaf onze adviseur Arjan Vreugdenhil via het beeldbellen een goede uitleg en met een mooi resultaat. Top gewoon een goed financieel adviesbureau.

Behulpzaam op een rustgevende manier!

De aankoop was spannend qua deadlines maar door de kennis en kunde is dit vloeiend en vlekkeloos verlopen. Wij hebben veel mogen leren over deze (voor ons) onbekende nieuwe wereld van het kopen van een huis. Wij zijn de hypotheker dankbaar voor deze fijne eerste ervaring!

Glashelder en vertrouwenwekkend adviseringstraject

Zeer inzichtelijk proces van advisering met ruim voldoende pauzeknop momenten om bij iedere volgende stap verder in te zoomen op het uiteindelijke advies. Vervolgens is ook op zeer helder wijze uitvoering gegeven aan het vervolgtraject naar de diverse betrokken partijen bij een overstap naar een andere hypotheekleningverstrekker. Op geen enkel moment het idee gehad ons op glad ijs te bevinden en de beoogde doelen van oversluiten zijn beslist behaald. Kortom, zeer blij dat we met De Hypotheker aan onze zijde dit traject ingegaan zijn.

Goed en eerlijk advies

De hypotheker was altijd bereikbaar voor vragen. Hij gaf een goed en duidelijk inzicht over de verschillende hypotheken. Hij gaf een eerlijk advies over de beste hypotheek voor ons en over de verschillende verzekeringen die afgesloten kunnen worden. Door het goede voorbereidende werk van de hypotheker, hebben wij snel een hypotheek kunnen afsluiten.

Heel service gericht! Meedenkend! Goede georganiseerd!

Wij zijn overgestapt met onze hypotheek naar de Hypotheker in Delft . Vanaf dag 1 zijn wij super tevreden over Krista en en Olaf. Olaf heeft ons top geholpen met de keuzes die we moesten maken. Krista hield alles goed in de gaten of alles juist was aangeleverd en zo niet dan belde ze ons direct om het dossier perfect compleet te maken. Wij hoefden ons eigenlijk geen zorgen te maken, alles werd goed geregeld. Ondanks de Corona tijd en dus de ongebruikelijke manier van contact, wat we via video gesprekken hebben gevoerd, zijn wij meer dan tevreden over de Hypotheker in Delft! Bedankt Krista en Olaf !

Goed advies goed geholpen

Er is goed naar onze wensen geluisterd en samen zijn we tot een mooie financiering gekomen voor ons nieuwe huis. Michel heeft voor iedere vraag de tijd genomen en goed uitgelegd zodat wij de keuzes goed hebben kunnen maken

Onwijs fijn geholpen

We zijn hartelijk ontvangen en hebben snel onze hypotheek kunnen regelen ook al zaten we midden in de Corona periode. Alles is zo goed opgelost en alles was heel snel geregeld. Arjan en Krista hebben een hoop ervaring en zijn heel vriendelijk in hun communicatie. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren! Ik zou iedereen aanraden om hier hun hypotheek aanvraag te regelen echt een aanrader!

Prettige samenwerking met advies op maat

De Hypotheker was erg bevallen tijdens de aankoop van ons eerste huis. Degelijk advies met vooral veel duidelijkheid wat er van ons verwacht werd, en altijd op tijd. Kost wat maar zeker waard.

Persoonlijk, duidelijk en snelle reactie

We hebben hele goede ervaring met Hypotheker Delft. Nu voor de tweede keer omdat we onze hypotheek wilden oversluiten en uit willen breiden. Er wordt goed geluisterd naar je vragen en het wordt duidelijk uitgelegd. Ze namen alle tijd voor je en extra vragen waren nooit een probleem. We zijn zeer tevreden!

Prettig contact

Tijdens het gratis kennismakingsgesprek hadden wij direct vertrouwen in een prettige samenwerking. Uiteindelijk zijn wij goed geïnformeerd en op basis daarvan hebben wij gunstige keuzes kunnen maken.

snelle afhandeling

geen lange wachttijden en snel en duidelijke uitleg van diverse mogelijkheden

zeer vriendelijke adviseur met echter niet altijd duidelijke communicatie

Wij zijn geadviseerd door zeer vriendelijke adviseur en assistent bij het oversluiten van onze hypotheek. In de uitvoering van datgene wat afgesproken was waren een aantal zaken niet heel duidelijk en naar onze mening niet helemaal zoals besproken gerealiseerd.

Top advies en service!

Erg goed geholpen van begin tot eind. Helemaal tevreden!

Westvest 1

2611 AX Delft