op een prettige manier uitstekend geholpen

Wensen, mogelijkheden en onmogelijkheden kwamen samen in een prima hypotheekofferte.

Persoonlijke service tot het einde

Ondertussen mijn 2e hypotheek bij de Hypotheker Delft, als het moet ook nog een 3e of 4e 😉 Olaf en Arjan, bedankt voor de service.

Goed, snel en vakkundig geholpen.

Geweldig geholpen door Michel die heel goed en vakkundig alles heeft uitgelegd en berekend. In een paar weken nieuwe hypotheek en ook al passeerdatum bij de notaris. In één woord geweldig

Goed en cliënt vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen, werden met raad en daad bijgestaan, niet alleen de adviseur, maar ook de dames

fantastisch!

Na moeilijke tijd was ik ontzettend blij dat de mensen van de Hypotheker mij zo goed hebben opgevangen en begeleid!

Zorgvuldig en vriendelijk contact

Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd door Arjan, alles goed verzorgd! Arjan heeft voor ons een mooie hypotheek weten af te sluiten. Elke vraag die we hadden wist hij een goed en zorgvuldig antwoord op te geven. Krista, wist ook overal goed voor te zorgen, altijd goed bereikbaar en zeer klantgericht!

Heel netjes geadviseerd

Wij zijn heel erg prettig geholpen bij de Hypotheker-Delft door Arjen. Zeer duidelijke en begrijpende uitleg.

Wij hebben de service van de Hypotheker Delft als zeer prettig ervaren!

Op advies van een kennis een kennismaking gesprek gehad met hypotheek adviseur Olaf Verschoor. Deze heeft ons duidelijk en kundig uitgelegd wat voor ons de beste situatie zou zijn. Op basis hiervan hebben wij besloten voor de Hypotheker Delft te gaan. Ondanks dat de situatie van mijn vrouw en mij geen 12 in 1 dozijn situatie bleek te zijn is alles soepel verlopen en is de hypotheek voor onze mooie woning akkoord en hebben wij zeer gunstige maandlasten. Eindoordeel wij zijn zeer tevreden!

Wij zijn zeer goed geholpen in het afsluiten van de nieuwe hypotheek

Door Olav zijn wij duidelijk en met zorg geholpen om een nieuwe hypotheek af te sluiten voor de koop van een nieuwbouw appartement

Ervaren mensen die weten waar ze over praten.

Olaf en Krista hebben mij prima geholpen, om tot een uitstekend resultaat te komen met een scherpe aanbieding.

Fantastisch, efficient en resultaat gericht

Zeer veel dank aan Olav Verschoor, Directeur Hypotheker Delft, voor de vakkundige hulp bij het realiseren van mijn 'overwaarde' hypotheek. We zijn er erg blij mee en kunnen nu aan de slag met de verbouwing van onze woning.

Ik ben wederom weer prima geholpen.

De Hypotheker Delft heeft mij wederom weer prima geholpen.

Goed advies. Snel geregeld.

Erg prettig geholpen

Wanneer je voor de eerste keer een huis koopt, komt er veel op je af. De Hypotheker, Michel in ons geval, heeft ons geweldig geholpen. Veel ruimte voor vragen en binnen het bedrijf veel deskundigheid. Ook door andere collega's erg vriendelijk en eerlijk geholpen. Dankzij de inzet van De Hypotheker wisten we in no-time waar we aan toe waren.

Staat altijd voor ons klaar

Was een vriendenlijke man met duidelijke uitleg Zeer tevreden

Heel vriendelijke adviseur. Goed en duidelijk advies. Mogelijkheden t.o.v. hypotheken goed besproken. We zijn heel tevreden.

Rustig alle tijd genomen en goed advies gegeven

Olaf Verschoor heeft een uitstekend advies en verdere begeleiding qua hypotheek en overbruggingskrediet gegeven voor de aankoop van onze nieuwe woning. Een specifieke financieringssituatie heeft hij specifiek opgelost.

Very knowledgeable about the current housing market, reliable advice, personalized service, convenient appointment schedule, very quick to follow up on pending questions with clear answers. Overall, an excellent experience!

Wij hebben een oriënterend gesprek gehad bij de Hypotheker m.b.t. op onze toekomst. Wel of geen ander huis gaan kopen en wat komt daar dan allemaal bij kijken etc. Gewoon dus de mogelijkheden bespreken en dan gericht op de toekomst.

Dankzij de inspanning van mijn adviseur is het gelukt om eerder dan verwacht een huis te kopen. Door inventief met de oude hypotheek om te gaan kon dat. Voor alle vragen kon ik terecht en er werd nooit moeilijk gekeken of gereageerd. Ook afspraken op korte termijn konden snel worden gemaakt. Topservice.

prima okido. Arjan zeer okè en meedenkend

Uitstekende voorlichting, communicatie, adequaat handelen en perfect resultaat!

Zeer prettige samenwerking, goede communicatie en service, duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden en vooral, geheel niet onbelangrijk; het meedenken.

Westvest 1

2611 AX Delft