Super goed geholpen met alles

Super bedankt voor alles

Soepel een huis kopen!

Robert en Malou hebben mij super geholpen bij de aankoop van mijn huis! Fijn dat ze zo goed bereikbaar waren voor al mijn vragen en dat ze zo meeleefden. Zeker een aanrader!

Deskundig en betrouwbaar

Ik heb prima ervaringen met De Hypotheker Vlaardingen. Ze denken goed met je mee gedurende het traject, ook word je volledig ontzorgd.

Goede begeleiding en lekker snel

Prima ervaring, had al positieve ervaringen gehoord en dit was ook daadwerkelijk zo. Denken goed mee en voor mij best snel geregeld allemaal.

TOP

Wij zijn doorgestuurd naar de hypotheker door mijn broer, die heeft daar al eerder een goede ervaring opgedaan. Ik kan niet meer zeggen dan dat we TOP zijn geholpen. Super goede informatie en adviezen en stellen je 100% op je gemak. Het is iets wat erg spannend is en ze vinden het ook echt niet erg als je net als ik 100e vragen stelt. Heb het echt als relaxed ervaren, voelde professioneel maar heel vertrouwd. Ik zou de hypotheker zeker aanraden! Nadat wij de sleutel in ontvangst hebben gekregen, hebben wij ook nog eens een lief kaartje mogen ontvangen. Nogmaals TOP. zeker 5 sterren waard. :)

Snel en kundig geholpen.

Aankoop nieuwe woning met overbruggingskrediet, allemaal snel geregeld en met duidelijke uitleg!

Robert heeft ons fantastisch geholpen!

Goede begeleiding en duidelijke uitleg. Soepel verloop van het proces, reageert altijd optijd en komt zijn afspraken na. Ik beveel dit zeker aan!

Hele soepele en prettige samenwerking gehad met Robert en Malou, in de aanloop naar ons eerste koophuis. We konden op elk moment terecht voor onze vragen en kregen hier ook snel en goed antwoord op. Heel het proces verliep soepel en werd voor ons uit handen genomen. Erg fijn!

Goede voorlichting en afhandeling van alles

Zeer vriendelijk en alles goed geregeld in toptijd

Zeer bekwaam en behulpzaam

Wij zijn de Hypotheker Vlaardingen, en met name Malou en Robert, heel dankbaar. Beiden zijn zeer bekwaam en behulpzaam. Alle contact verliep heel soepel. Ze stonden te alle tijde voor ons klaar. Zonder hen was een huis kopen een stuk moeilijker geweest. We raden ze zeker aan!

Goede ervaring

Robert en Malou hebben mij geholpen met de aankoop van mijn eerste woning. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Als ik vragen had, werden deze snel en duidelijk door Robert en/of Malou beantwoord. Ik zou iedereen aanraden om voor de Hypotheker Vlaardingen te kiezen. Bedankt voor de vriendelijke en goede service.

Super fijne service

Toen het bijna onmogelijk leek om überhaupt nog een huis te kopen, en in het eerste gesprek ook bijna onmogelijk leek. Kwamen wij toch met het bericht “wij hebben een bod gedaan!” Hierop hebben Robert en Malou ons superrr fijn geholpen, geadviseerd en gezorgd dat de financiering door kan gaan! Nu gaan we maandag al tekenen ☺️

Gewoon geweldig

Goed advies Goed geholpen Zijn snel met regelen Vriendelijk. Gewoon top geen woorden voor

Super service!

Wij zijn zeer tevreden met de hulp, deskundigheid en service van Robert en zijn assistent Malou! Zeer snel geregeld onze hypotheek!

Goed en behulpzaam!

Professioneel en behulpzaam team. Snelle reactie op vragen!

Super ervaring bij de Hypotheker Vlaardingen

Zowel met Robert als met Malou enorm prettig en laagdrempelig contact gehad. Vanuit hun expertise wordt uitstekend meegedacht, eerlijk en helder aangegeven wat de stand van zaken is en geadviseerd. Ik zou de Hypotheker Vlaardingen daarom aan iedereen zeker aanraden.

Zonder deze mensen nooit een huis kunnen kopen

De medewerkers van de Hypotheker hebben mij zeer goed geholpen met vragen. Ook handelde ze erg snel en adequaat en heb ik dankzij hen een huis kunnen kopen. Hartstikke bedankt

Fijne en persoonlijke dienstverlening

Wij zijn heel fijn geholpen bij de Hypotheker bij de aankoop van ons huis. Een huis kopen is toch iets spannends en ik kon altijd bij ze terecht om mijn zorgen te bespreken. We raden de Hypotheker dan ook van harte aan!

kennis van zaken, betrokken

denken mee

Wat een fantastische services levert de hyptheker Vlaardingen. Ze hebben ons top geholpen met alles te regelen voor de hypotheek tot de Taxatie en de verzekering aan toen. En alles is perfect geregeld. Top hulp :)

behulpzaam, betrokken, professioneel, vriendelijk.

We zijn ontzettend goed geholpen. Er werd meegedacht, er werd regelmatig contact met ons opgenomen. We konden ook altijd met vragen terecht. Ze waren heel goed bereikbaar. We hebben de samenwerking als heel erg prettig ervaren.

Prettige begeleiding bij het verkrijgen van een hpotheek

Vlotte, duidelijke hulp op maat. Maken het proces van een hypotheek aanvragen overzichtelijk en makkelijk. Zeer tevreden.

Betrouwbaar en meedenkend

Het team van Hypotheker Vlaardingen heeft mij ontzettend goed geholpen. Zeker in deze moeilijke markt was geen vraag te gek en stonden zij altijd klaar om te helpen.

Toppersoneel. Dikke 10!

Ik zou iedereen de Hypotheker in Vlaardingen aanbevelen. Staan altijd tot je dienst. Zijn kundig. Helpen je met alles. Supervriendelijk personeel. Van mij krijgen ze een dikke 10!

Wat een ontzorging!

Heel fijn geholpen van A tot Z bij de hypotheker Vlaardingen. Eerst een adviesgesprek gehad waarop we vervolgens aan de slag konden met het bezichtigen van woningen. Twee keer tussendoor met haast advies gevraagd aan de hypotheker net voor het uitbrengen van een bod. We werden direct geholpen. Dag daarna belt de hypotheker uit eigen initiatief op om te vragen hoe het bieden is verlopen om te checken of ze alvast rentes kunnen vastzetten. Nadat ons bod geaccepteerd was werden we dezelfde dag nog uitgenodigd op kantoor (na sluitingstijd) om snel de rentes vast te zetten. Verder heeft de hypotheker ons geholpen met verzekeringen zoals overlijdensrisico en arbeidsongeschikt. Ook hielpen zij met stukken controleren zoals de koopovereenkomst en denken ze ook mee over inboedel en opstalverzekeringen. Belden ons regelmatig na met reminders voor de opstalverzekering en het optijd geld overmaken naar de notaris. We hebben ons super ontzorgt gevoeld bij het kopen van ons eerste huis! Erg vriendelijk geholpen en voelden ons erg welkom. Kwaliteit van het werk was goed. Hypotheker Vlaardingen is erg gestructureerd en heeft geen ene fout gemaakt. Kortom: super tevreden!

Schiedamseweg 10 b

3134BJ Vlaardingen