Goede service die altijd bereid is te helpen

Wij als startende kopers wisten totaal niet wat ons te wachten stond met het kopen van ons eerste huis. Dankzij de hulp van het team van De Hypotheker Vlaardingen, zijn wij goed begeleid door alle stappen en werden al onze vragen goed en duidelijk beantwoord waardoor wij niet voor verrassingen kwamen te staan.

Heel fijn en duidelijk geholpen!

Heel gastvrij en geduldig! Alles werd goed uitgelegd!

Goede professionele begeleiding en altijd bereid om een verandering door te voeren

Goed luisterend oor snelle afwikkeling

Zeer goed en professioneel geholpen, nemen je een hoop werk uit handen.

Zeer netjes, positief en goed geholpen. Duidelijk wat je moet aanleveren en als er vragen zijn kan je altijd bellen. Alles als zeer prettig ervaren en vriendelijke mensen.

Relaxed, betrouwbaar en eerlijk!! Jazeker hypotheker!

Medewerkers zijn Toppers, zijn zeer behulpzaam.

Medewerkers zijn Toppers, zijn zeer behulpzaam. Ik zou iedereen aanraden om de Hypotheker in Vlaardingen te nemen.

Fantastische service

Ik ben door iedereen super vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik heb voornamelijk contact met Robert, Malou en Ursula gehad en kan iedereen aanraden hier naar binnen te stappen. Ondanks mijn vele vragen, ben ik altijd super geholpen. Bedankt!

Vriendelijk, behulpzaam, persoonlijk en professioneel!

Snel en goed geholpen. Altijd bereikbaar en zeer vriendelijk. Robert en Malou, bedankt voor alle hulp!

De juiste mensen op de juiste plek

Van begin tot het einde duidelijk en open be glijdt en geholpen. Acties waar nodig snel en correct afgehandeld.

Prima service met kennis van zaken

de Hypotheker neemt echt de tijd om het gewenste en beste product voor de client te kiezen.

Top !!!!

Vriendelijk behulpzaam en Kennis van zaken

Maatwerk met een persoonlijk tintje….

Bij onze zoektocht in het doolhof van hypotheken goede begeleiding gehad waarbij klantvriendelijkheid en transparantie hoog in het vaandel staan. Al onze vragen werden met geduld beantwoord en hulp werd geboden bij het aanleveren van de juiste formulieren. Marloes en team, bedankt.

Heel goed begeleid tijdens de aankoop van ons eerste huis

Mijn partner en ik zijn heel fijn & duidelijk geadviseerd tijdens de aankoop van ons huis en het verkrijgen van onze eerste hypotheek.

Fijn geholpen, niks was te veel

Gewoon fijn geholpen, Voor ons is het geen dagelijkse kost. Maar niks was teveel voor het team uit Vlaardingen. Nemen de tijd voor je en je kan en mag vragen 4 x stellen…. En nog belangrijker… alles mega snel geregeld!!

Met de Hypotheker Vlaardingen zit je altijd goed

Nu twee keer een hypotheek afgesloten via Hypotheker Vlaardingen. Mijn ervaring: ze leveren kundig advies, komen afspraken na, nemen veel werk uit handen en zijn uiterst klantvriendelijk.

Klantvriendelijk met oog voor persoonlijke wensen

Ik ben zeer tevreden over het uiteindelijke voorstel, zorg en nazorg.

Marloes heeft ons super geholpen. Ook de telefoniste wil ik een compliment geven voor de goede service en goede communicatie!

Goede service en vriendelijk!

Marloes heeft ons goed en duidelijk advies gegeven. Zeer goed geholpen, als er vragen waren werd er direct antwoord gegeven. Je voelde je welkom en gehoord.

Snel, transparant en meedenkend

Wij hadden een bijzondere vraag aan de Hypotheker in verband met de aanschaf van een appartement in Italië Er werd in mogelijkheden gedacht en via een omweg werd ons verzoek gerealiseerd.

Zeer goede en duidelijke uitleg

Onze ervaring met Marloes Veth was zeer prettig, en telefonische werden we ook heel goed geholpen door het andere personeel Zeer tevreden !!

Prettige, snelle en duidelijke uitleg en begeleiding.

Het aanvragen van de hypotheek ging soepel en de hypotheker kwam voor ons op bij strubbelingen met de bank, heel fijne, snelle en heldere werkwijze.

Duidelijke informatievoorziening en prettige communicatie

Volledige en duidelijke uitleg, zowel inhoudelijk als wat betreft de gang van zaken. Fijne communicatie, korte lijntjes en afspraken worden stipt nagekomen.

Onze Hypotheek adviseur die ons begeleid heeft in het gehele proces was Marloes Veth. Wij hebben dit als heel prettig ervaren. Je kon altijd bellen of een afspraak maken om langs te komen als er vragen waren. Marloes heeft ons goed geadviseerd.

Waanzinnig goed geholpen!

Vanaf de eerste afspraak direct een goed gevoel, alles perfect geregeld! Super aardig en behulpzaam, zeer prettig in de omgang, geen enkele vraag was te veel. Helemaal top!

geweldig

Super mensen die er werken. Reageren altijd snel als je vragen hebt. Je kan ze altijd bereiken en niets is te veel.

Schiedamseweg 10 b

3134BJ Vlaardingen