kan beter.

Robert is een goeie en behulpzame gozer. alleen veel onduidelijkheid over de pakketen , ( eigenlijk helemaal niet besproken ) ? 2 x totaal geweest op de vestiging, en je wordt als het ware gedwongen om het duurste pakket te nemen.. gaat nergens over

Super advies

Op eigen initiatief werd ik door De Hypotheker Vlaardingen gewezen op de mogelijkheid mijn hypotheek om te sluiten. Hierdoor bespaar ik nu iedere maand een hoop geld.

Prima geholpen

We hebben goed advies gekregen en uiteindelijk een mooie hypotheek af kunnen sluiten

Kundig en snel

Tijdens het proces kregen wij heldere uitleg. We wisten precies welke stappen we moesten nemen en waar we aan toe waren. Bij vragen konden we contact opnemen en kregen we direct antwoord. De afwikkeling van de hypotheekaanvraag ging zeer snel en verliep soepel. Tussendoor werd je ook gebeld met de vraag hoe het ging en of alles naar wens was. Dat was zeer prettig.

Geweldige service en advies!

Geweldige service en advies

Top service!

Van begin tot eind is alles uit handen genomen. Een echte aanrader!

Betrokken. Persoonlijke benadering. Je bent geen nummer!

Super goede ervaring. Zeer betrokken en gaan snel achter alles aan om het in orde te maken. Ze hebben een persoonlijk benadering waarbij je absoluut geen nummer voelt. Door het vlot handelen is ons hypotheek op rolletjes gelopen. We wisten precies wat ons te wachten stond door de goede informatie. In een woord TOP!

De Hypotheker Vlaardingen: vriendelijk, kundig, proactief!

Prima ervaring! Ben uitstekend geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwbouw woning. Reageren snel op vragen en hebben een proactieve houding getoond in het proces. Zeer te spreken over de dienstverlening!

Advies op maat

Zeer bekwame adviseur met oog voor de specifieke wensen van de klant. In een ontspannen sfeer word er veel tijd en aandacht besteed aan het advies zodat je een hypotheek krijgt die helemaal bij je past. Kortom een aanrader.

Betrokken en ontzorgen

Door de deskundigheid en betrokkenheid en het nemen van snelle acties is ons hypotheek aanvraag zeer soepel verlopen. Ze zijn vriendelijk en betrokken.

Fijn. Er werd met me meegedacht

Ik werd zeer goed geholpen. ER werd voldoende tijd voor me uitgetrokken.

Uitstekende dienstverlening!

Prima geadviseerd door de Hypotheker! Ondersteunend team is proactief en verzorgd communicatie heel erg goed.

Super netjes en geweldige service

Van het begin tot het eind ben ik geweldig bij gestaan door de mensen van de hypotheeker in Vlaardingen ik ging me eerste huis kopen dus allemaal hartstikke spannend alles is mij duidelijk uitgelegd en ze hebben mij zoveel mogelijk zorgen uit handen genomen aangezien het bij de verkopende partij allemaal niet helemaal netjes geregeld was ging het niet zonder slag of stoot en dat is allemaal netjes voor mij opgelost ik ben op de hoogte gehouden van de stand van zaken en heb door de service nu alsnog de sleutel van mijn eerste huisje dankzij de hypotheeker in Vlaardingen

Helemaal ontzorgt van A tot Z

Vanaf het eerste gesprek was de samenwerking positief en de inzichten compleet.

Snelle accurate en duidelijke dienstverlening

Robert is een fijne en rustige adviseur.met veel kennis. Een goed advies en duidelijke uitleg ! Heb hem daarom al 2x aanbevolen.

Prima geholpen

De hypotheek is snel en goed verzorgd. Ook later nog behulpzaam bij vragen

Hele deskundige adviseur.

We zijn voor de tweede keer zeer te spreken over de deskundigheid en service van Robert in Vlaardingen en de assistentes. Robert denkt heel goed mee, is goed bereikbaar, reageert snel en is zeer deskundig. Hij denkt echt in mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Superfijn! We zouden hem zeker aanbevelen bij anderen.

Prima verlopen

We zijn door de heer van Marwijk op uitstekende wijze voorgelicht en begeleid naar een definitieve beslissing.

je word er zeer goed geholpen

altijd staan ze je netjes te woord zeer goed geholpen.

Professioneel, deskundig en duidelijk.

We zijn prima geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. De adviseur nam uitgebreid de tijd en hielp met alle stappen in het proces. Met vragen konden we ook steeds bij hem terecht.

Behulpzaam

:-)

Zeer snel een offerte gekregen.

De ontvangst was prima. De adviseur ging direct aan de slag zodat we heel snel een offerte kregen. Daarna een notaris gevonden voor ons. Nu is het wachten op de notaris om te gaan tekenen. In 1 woord top!!

Uitstekend advies en goede begeleiding!!

We kijken met veel tevredenheid terug! Hele fijne gesprekken gehad en goed advies!! Met regelen was niets teveel!! Super!!

Alles perfect geregeld

ondanks alle rare vragen van de ing heeft Robert het allemaal perfect geregeld, en wat heel leuk was: hij was bij de overschrijving bij de notaris aanwezig met een mooie bos bloemen. Helemaal Top.

Professioneel advies

Snelle service en komt afspraken na. Advies is uitstekend.

Schiedamseweg 10 b

3134BJ Vlaardingen