Weet waar ze het over hebben.

Van Hypotheek tot verzekering erg goed geholpen.👍👍

Goede adviezen mogen ontvangen!!

Robert heeft ons geweldig geholpen, met vragen konden we altijd terecht!! Ook een luisterend oor!! Super, zou hem bij iedereen aanraden!!

In één woord: top!

Vanaf begin tot einde uitstekend geholpen. Alle mogelijkheden besproken en uiteindelijk met goed gevoel de hypotheek afgesloten. Adviseur dacht echt met je mee. Top!

Hele vriendelijke mensen daar ,, goed geholpen

Super fijn geholpen

Heel fijn geholpen met het aankopen van ons eerste koophuis.

Ik had geen betere hypotheker kunnen hebben

Hartstikke goed , ben zeer tevreden met hoe alles is verlopen , hele aardige mensen die daar werken .

Goede en duidelijke service

Ik ben van begin tot einde erg fijn geholpen door Robert van Marwijk. Duidelijke communicatie ook en alles is goed verlopen. Aanrader!

Prettige omgang, snelle service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima advies, kent de klant!

Super geholpen :)

Fijne gesprekspartner, neemt de tijd

Klantvriendelijk en vakkundig. Stel je op je gemak en legt alles duidelijk uit. Geeft je steun en vetrokken op een belangrijk moment in je leven

Ik ben heel goed geholpen. Je kan ook met allerlei vragen bij hun terecht. Ze zijn voor mij Toppers.

Super goed geholpen erg vriendelijk

goede en snelle informatie en degelijke afhandeling.

Persoonlijk en laagdrempelig, altijd hulpvaardig en vriendelijk; precies wat ik van de Hypotheker verwachtte!

Ik ben keurig door het hele proces van een huis kopen heen geloodst. Er werd keurig tijd genomen om alle vragen te beantwoorden, en er werd echt moeite gedaan om de best passende hypotheek te vinden!

Snel handelen. Meedenkend. Complexe materie goed uitgelegd.

Super goed geholpen, en altijd even vriendelijk.

Enorm betrokken, super voorbereidend werk gedaan, helder de opties voorgelegd. Onze situatie is niet standaard en Robert heeft dat heel accuraat uitgezocht. Hij heeft ons heel goed voorgelicht over de opties en consequenties. Alles was goed uitgezocht en de overdracht was mede daardoor in recordtijd mogelijk. Nog nooit met zoveel vertrouwen een huis gekocht!

prettige omgang en communicatie, duidelijke vorlichting

Hartstikke goed geholpen en hele goede adviezen gekregen. Ook als we belden om nog iets te vragen werd er snel gereageerd. Hetzelfde geldt voor de mail.

Super vriendelijk, persoonlijke aandacht! Volledig vertrouwen in de gehele organisatie.

Zocht mogelijkheid waarvoor grootbanken de deur sluiten

Schiedamseweg 10 b

3134BJ Vlaardingen