Vanaf het moment dat de hypotheek aangevraagd kon worden ging alles enorm snel. We zijn goed geadviseerd en de hypotheker Vlaardingen, Robert, Mariska en Judith hebben ons continue goed op de hoogte gehouden. Als er iets mis was gegaan konden we snel schakelen en hierdoor ging het als nog vliegensvlug! Wij zijn meer dan tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben alleen voor een orienterend geprek geweest en dat verliep prettig, verder heb ik nog nooit met de Hypotheker te maken gehad

Ze zijn erg klantvriendelijk. Telefonisch en via mail makkelijk bereikbaar. Konden steeds snel terecht. Helpen je echt, blijven bedrijven bellen zodat je niet vergeten wordt. Erg prettige ervaring.

Ze nemen veel zorgen uit handen, daarnaast ben je voor hun een mens en begrijpen dat een huis kopen zeer stress vol kan zijn.

Prettig geholpen, medewerkers zijn alert en proactief.

Zeer vriendelijke en correct geadviseerd, communicatie was goed vanuit het hele team.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer degelijke en accurate dienstverlening gedurende wat in mijn geval een nogal slepende onderhandeling zou worden wat betreft de koopakte.

wij zijn heel prettig ontvangen, hebben deskundige en duidelijke voorlichting gekregen en een goed en vrijblijvend advies.

Superservice door vakkennis en proactiviteit.

Ik wordt goed geholpen en het wordt duidelijk uitgelegd.

Vriendelijk personeel en prettige sfeer. Robert springt soms van de hak op de tak(van waar je voor komt naar een privé verhaal), maar dat maakt het juist gezellig en persoonlijk. Ook wist Robert wie we waren jaren nadat we er geweest waren. Duidelijke uitleg en goed advies, ook de hulp rondom zowel de oude hypotheek als de nieuwe hypotheek was uitstekend.

Hartelijke ontvangst, uitstekende begeleiding, open en transparant, snelle service bij vragen

Prima.

Ik kon op m'n gemak mijn verhaal vertellen en waar ik voor kwam is me precies uitgelegd. Prettig gesprek.

Goede ontvangst, positieve benadering, deskundige uitleg in duidelijke bewoordingen. De adviseur had zich goed voorbereid en kon derhalve voor ons een gunstig advies uitbrengen

Goed begin.

Er wordt goed meegedacht in mogelijkheden en de consequenties hiervan. Fijn geholpen, snel geregeld.

Schiedamseweg 10 b

3134BJ Vlaardingen