Denk mee en geeft een goed advies.

Deskundig, vriendelijk en ontzorgend

Door de heldere en vriendelijke en persoonlijke begeleiding van Frank, zijn we zorgeloos door het hele traject gegaan. Binnen enkele weken was alles rond!

Fijne, betrokken en deskundige mensen

Wij hebben goede ervaring met de Hypotheker Heerhugowaard. Ze staan altijd voor ons klaar en vragen worden snel beantwoordt en uitgezocht.

Een begeleiding met rust en deskundigheid, vertrouwen

René. Heeft ons in het traject met de informatie de aanvraag van onze hypotheek uitstekend geholpen en ons steeds op de hoogte gehouden van de ontwikkelen tijdens het gehele traject. Geen vraag was te veel voor hem, top

Vanaf het begin heel vriendelijk,goede uitleg,is echt doorgegaan totdat het lukte.goed contact via mail,telefoon en op kantoor.voor ons was hij geweldig,helemaal top.

Uitstekend onafhankelijk hypotheek advies op maat

Recent hebben we een nieuwe woning gekocht, waarbij we ook nu weer de hypotheek offerte hebben laten uitwerken door De Hypotheker Heerhugowaard olv team Mano Lema Vigo. Was weer super goed geregeld, zeer klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit, vakspecialist met onafhankelijke keuze uit diverse aanbieders en als resultaat een hypotheek offerte op maat met een zeer scherpe hypotheekrente en overige condities, waar we helemaal blij mee zijn en voor ons een hele zorg minder, top gedaan

Klantgerichte dienstverlening

Het verloop van de omzetting van mijn hypotheek met woekerpolis naar een hypotheekproduct dat perfect aansluit op mijn huidige situatie en toekomst is heel soepel verlopen. Erg prettig persoonlijk contact. Adviseuse zit er echt voor de klant.

Erg goed,

Goed geholpen door de adviseur en overige medewerkers van de Hypotheker. Alles werdt uitgelegd in duidelijke taal, ook werden onze vragen goed beantwoord. Enige nadeel zijn de automatisch gegenereerde e-mails, de informatie in deze is erg summier, waardoor dit juist onduidelijkheid schept.

Het contact met Petra Heimel liep heel prettig!! Ze is erg behulpzaam, reageerde snel en duidelijk en heeft ons goed geholpen.

We hebben een zeer positieve ervaring met de deskundigheid van Petra. Ze heeft ons altijd met veel enthousiasme begeleid en geadviseerd.

Kundig advies gegeven door een vakbekwame medewerker die gericht was op service en zich echt verdiepte in de mensen met bijhorende wensen en eisen

Prima contact gehad met Petra Heimel en haar assistente. Petra heeft echt de tijd genomen om ons ingewikkelde dossier uit te zoeken en in meerdere prettige gesprekken toe te lichten.

Prettige manier van benadering door onze adviseur Petra Heimel. We konden altijd met vragen terecht, snelle en zorgvuldige werker, duidelijke info, goede uitleg.We hebben het gevoel dat zij er alles aan deed om het voor ons gunstig te laten verlopen. (Deze recentie ALLEEN gebruiken voor interne zaken, geen tekst hieruit elders plaatsen!!)

Zeer betrokken personeel, niet alleen je eigen hypotheekadviseur die niet opgeeft maar ook de assistentes. Kon mij geen betere eerste ervaring met een hypotheekadviseur wensen.

Zeer duidelijke uitleg over wat er mogelijk is. Brengt ons volledig en helder op de hoogte van wat geregeld moet worden. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. Laagdrempelig te benaderen voor vragen of bij onduidelijkheden.

geduldig, vriendelijk klantgericht Ben erg blij met de mensen die mij te woord hebben gestaan, tekst en uitleg hebben gegeven over van alles mbt hypotheken lijfrentes, afhandelingen etc. zodat mijn stress en ongeloof over lopende zaken werd omgezet in rust. Super cooperatief

We zijn erg tevreden met de begeleiding van Petra die wij hebben gekregen, en nog steeds krijgen, tijdens de aanvraag van onze hypotheek van ons eerste koophuis. We hebben duidelijke uitleg gekregen en kunnen altijd met vragen bij Petra terecht indien iets toch nog onduidelijk is. Dankjewel hiervoor!

Toen ik de hypotheker voor het eerst belde, was ik enorm van streek door het overlijden van mijn partner. De mevrouw aan de telefoon heeft mij direct doorverwezen naar Petra, mijn contactpersoon voor de verdere afhandeling. Petra was heel meelevend en gaf mij gelijk het goede advies. Na haar advies te hebben opgevolgd ben ik bij Petra terug gekomen en hebben we hypotheekaanvraag in gang gezet. De samenwerking met de assistente en Petra verliep heel nauwkeurig en vlot. Ik ben hen allen erg dankbaar voor hun hulp en medeleven. Ondertussen de hypotheek binnen!

Vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd. Het gevoel gekregen dat er tijd en energie in werd gestoken om een voor ons zo goed mogelijke hypotheek te vinden.

Effitient, vriendelijk en zeer behulpzaam, zonder zich op te dringen. Veel ruimte om thuis alles goed bespreken is een pre voor de Hypotheker

duidelijk advies op het gebied van hypotheek verstrekking, verzekering en pensioen. er is stipt gewerkt aan een op maat gemaakte hypotheek naar de wensen van de klant. Zeer tevreden met het resultaat. Vincent Hegie

De adviseur wist zich goed aan te passen aan de manier van werken die voor ons prettig was.

Betreft het oversluiten van de hypotheek. In duidelijke en heldere taal word je begeleid in het proces, vanaf het begin tot en met de laatste handelingen. Een prettige samenwerking waarin je kunt vertrouwen op de uitgebreide informatie en het advies om tot de juiste keuze te komen.

Na al die jaren dat we onze adviseur niet hadden gesproken hadden we weer een zeer prettig gesprek met René. Zeer correct en deskundig. Ga zo door. Gr Richard en Jolanda

Vriendelijk geduldig en vakkundig

Gildestraat 1