Alles weert goed en duidelijk uitgelegd en vriendelijke ontvangen

Bij van 't Riet Makelaars en de Hypotheker werkt een zeer enthousiast en professioneel team. Vooraf had ik niet het idee dat ik mijn droomhuis kon kopen, maar met behulp van dit team blijkt eea toch wel mogelijk.

Duidelijke en heldere uitleg gekregen van de hypotheekadviseur. Bij vragen kwam er snel een helder en duidelijk antwoord op terug.

Prettig en ongedwongen. De combinatie met Van 't Riet makelaars is een pluspunt. De zaken worden zo snel en efficiënt aangepakt.

Vakkundig geholpen. Snelle reactie op eventuele vragen. Meedenken met de klant als meest waardevolle punt.

Zeer goed en duidelijk advies over de bestaande mogelijkheden

Alleen maar positieve dingen te melden over Petra Heimel. Van het begin tot het einde super goed geholpen

Ik ben zeer tevreden met mijn hypotheek en de daarbij horende rente. Ook alle randzaken zijn goed geregeld verder.

supergoed geholpen, snel, duidelijk, en altijd bereikbaar. kan ook altijd snel terecht met al je vragen. Denken verantwoord goed mee.

Prima ervaring er is al een vervolg afspraak.

Zeer professioneel, bekijkt de situatie vanuit de juiste hoek, denkt mee. Elmar geeft advies en is niet dwingend in een bepaalde richting. Legt zaken duidelijk uit, stopt een hoop energie in het werk. Fijn zaken met hem te doen.

vriendelijk, deskundig, meedenkend

Reageerde snel op de mail Passie om alles goed en compleet te krijgen ondanks dat de beschikbare software niet toereikend was. We voelden ons gehoord en vonden dit terug in het aanbod. Tip: apart groot scherm voor de klant

zeer goed en professioneel geholpen zeker omdat wij een hypotheek zochten die garantie voor en jaar wou staan dat is super gelukt.

De ervaring was zeer goed. Alle onderdelen en mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. Wij hechten veel waarde aan zekerheid en tijdens het gehele traject werd hier uitstekend rekening mee gehouden. Voor ieder onderdeel hebben wij helder en bovenal eerlijk advies gekregen op basis van onze wensen waarbij ook nog eens gezocht werd naar de voordeligste oplossing. Wij bevelen de Hypotheker dan ook van harte aan.

Vakkundig advies ontvangen, Belichten mijn wens van allerlei kanten, om zo de juiste keus te kunnen maken. Bovendien zeer flexibel in het maken van een afspraak.

Ontspannen gesprek waarin de (on)mogelijkheden zijn nagekeken en besproken. Goede verhelderende uitleg gekregen.

Geweldige begeleiding en uitleg ontvangen, door het gehele traject heen. Advisering was geheel objectief. Hierdoor zijn wij er samen (met de heer Elmar Kramer) toegekomen, een betere financiële toekomst te waarborgen.

Met mijn scheiding in volle gang, op zoek naar een andere woning. Hebben Elmar en Carla mij door de wirwar van regels en mogelijkheden geloodst. Geen enkele vraag was teveel en elke reactie was adequaat en snel... mijn dank is zeer groot en zou de vestiging Heerhugowaard zeker aanbevelen.. met zeer vriendelijke groet, Jort Wolf

Zeer duidelijk advies gekregen! Zelfs ik snap het😃 Zeer vriendelijk Al met al ben ik heel tevreden

Goed advies en vriendelijk geholpen!

Duidelijke uitleg en berekeningen van de hypotheek en verzekeringen. Elmar is een prettig persoon om zaken mee te doen, neemt de tijd en komt alle afspraken correct na.

In een lastige persoonlijke situatie ben ik door de heer Kramer goed bijgestaan in het hele proces om tot een hypotheek te komen. Met een juiste hoeveelheid inlevingsvermogen maar wel veel duidelijkheid en eerlijkheid over mijn mogelijkheden en beperkingen heeft de heer Kramer veel zorgen en onwetendheid weggenomen.

een 10 geef ik eigenlijk nooit, maar nu heb ik niet 1 minpuntje kunnen ontdekken. Alles werd steeds weer duidelijk uitgelegd en ik begon er zelfs plezier in te krijgen terwijl ik weinig inzicht had in dit soort zaken. ik werd steeds vriendelijk en rustig geholpen, er is met mijn situatie meegedacht en ik heb dat als zeer prettig ervaren. Ook de mensen aan de telefoon waren vriendelijk en altijd bereid mijn vragen te beantwoorden.

Goede en duidelijke uitleg, prima begeleidng

Gildestraat 1

1704 AG Heerhugowaard