Eigenlijk zegt het cijfer alles al. Petra Heimel is onze hypotheekadviseur. Ze heeft alles voor ons tot in de puntjes geregeld. Dankzij haar kunnen wij op tijd naar de notaris.

Elmar Kramer gaf blijk van urgentie voor onze hypotheek in drukke tijden. Zorg om de hypotheek goed op te bouwen. Verder alle tijd genomen voor vragen, prima.

Mijn partner en ik werden vanaf het begin goed geholpen en begeleidt. in het begin waren er nog wat moeilijkheden voor ons i.v.m. het werk van mijn partner, maar we konden gewoon terugkomen om het introductiegesprek nogmaals te voeren met nieuwe gegevens. Gedurende het hele proces werden wij goed begeleidt. Ik ben zeer tevreden over hoe mij partner en ik geholpen zijn door de hypotheker

Persoonlijk, zorgvuldig en goede informatie. Er wordt goed geluisterd naar wat onze wensen waren, de mogelijkheden met voor- en nadelen werden ons voorgelegd. Zo konden wij makkelijk onze keuze maken. het vervolg werd zorgvuldig bewaakt en wij werden goed op de hoogte gehouden door onze hypotheekadviseur.

Je wordt goed en op persoonlijk niveau geadviseerd en geholpen. Samen kom je altijd tot een goed en passend resultaat!

We hebben een goed gevoel aan de gesprekken en acties die samen met de Hypotheker hebben gedaan.

Persoonlijke benadering en zeer vriendelijke mensen met een goe advies

Klantvriendelijk. Goede hulp bij de communicatie met de verschillende partijen (bank, notaris).

Zeer tevreden over de plan van aanpak. Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen door onze adviseur. De hypotheker heeft ons goed kunnen helpen door alle wensen die wij hadden, optijds te kunnen realiseren.

Test

Gildestraat 1