
Het is een gek project geweest maar alles is op zijn pootjes terecht gekomen
Aanbevelenswaardig.
Helaas niet zo positief over de garantie. Wel over de monteurs, die hebben uitstekend werk verricht. Ruim 500,- arbeidsloon moeten betalen nadat de motor van onze Weinor zonwering (twv 6000,-) van vier jaar oud het niet meer deed. Ruim drie weken moeten wachten op nieuwe motor.
Geachte heer/mevrouw, Fijn om te lezen dat u onze monteurs en advies een 10 geeft. Helaas bent u niet zo positief, wat wij wel begrijpen, over de garantie. Helaas kunnen wij een garantie van een bedrijf wat failliet is gegaan niet overnemen. Daarom hebben wij coulance gegeven op de kosten. En in de drukke zomerperiode hebben wij gelukkig alles kunnen regelen binnen 3 weken. Wij hopen dat alles nu weer naar behoren werkt en we wensen u veel plezier met het product. Met vriendelijke groet, Nikki Polder
Ambiance van der Wal heeft onlangs ons zonnescherm bijgesteld nadat deze was gaan hangen. Het zonnescherm hebben wij gekocht bij aan Abate eigenaar, wat nu overgenomen is door Ambiance van der Wal. Ondanks dat goed geholpen door de medewerkers en de werkzaamheden hebben zij onder garantie voor ons uitgevoerd! Erg tevreden met de service!
zoals uit mijn beoordeling blijkt ben ik uiterst tevreden over behandeling als klant, goede adviezen, en keurige montage. Prima
Ik heb de zonwering net, en nog weinig gebruikt. Kan dus over veel zaken weinig zeggen
correcte behandeling; afspraken worden nagekomen. deskundig advies
prima montage door de monteurs
Keurig geplaatst en voldaan aan afspraken
Goed advies. Prima kwaliteit en een pluim voor de monteurs.
Montage was prima, snel en accuraat.
Geachte mevrouw van Bruggen, bedankt voor uw beoordeling. Zoals reeds telefonisch besproken kunnen we hier wat mee en hebben we lering getrokken uit deze fouten. Met vriendelijke groet, Ambiance zonwering van der Wal Daniël de Wild Algemeen directeur
Ik beveel een bedrijf niet aan men mag zelf kijken en uitzoeken met wie men in zee gaat.
Als ik eerlijk ben en de hele ervaring van begin tot het einde moet beoordelen, dan ben ik matig tevreden. Er is veel mis gegaan en uiteindelijk tot een goed einde gebracht, dankzij Michel en zijn collega.
Geachte heer Helsdingen, onze dank voor uw reactie. Helaas is er door omstandigheden het een en ander niet goed uitgevoerd en gecommuniceerd. U heeft ons de mogelijkheid gegeven om de werkzaamheden conform de overeengekomen opdracht te mogen herstellen en dat heeft geresulteerd dat dit uiteindelijk naar tevredenheid is uitgevoerd en opgelost. wij wensen u veel plezier van de door u aangeschafte producten. Met vriendelijke groet, Ambiance zonwering van der Wal
In het algemeen tevreden maar teleurgesteld in de toepassing van 2 verschillende soorten hor. Zie hiervoor tips en verbeterpunten.
vlot geplaatst tot nu toe bevalt het prima verkeers lawaai veel minder,ben wel benieuwd als het warm wordt?
Vriendelijke adviseur en monteurs. Mooie producten en snelle levering.
Laat klanten geen middag van ook hun kostbare tijd thuis wachten, als een montageafspraak niet kan worden nagekomen. En informeer een klant dus tijdig (minimaal een dag van tevoren) als een afspraak niet door kan gaan.
de mensen die bij me kwamen werken waren beleefd en de afspraak werd op tijd nagekomen. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de geleverde spullen. Waar ik minder over tevreden ben is dat ik vier keer monteurs over de vloer heb gehad. Dat had volgens mij met de overdracht van de monteurs onderling te maken. De eerste keer was een gordijn niet goed geplaatst er zat ruimte in, een andere keer ontbrak een bepaald onderdeel. een andere keer wist men niet precies wat de bedoeling was en moest een bepaald onderdeel in de werkplaats opgezocht worden. Nogmaals iedereen was beleefd en aardig. Maar als ik gewerkt zou hebben en niet gepensioneerd was zou ik dus vier vrij hebben moeten nemen van mijn werk. Bovendien vraag ik me af of jullie uberhaupt wel aan me verdiend hebben. 4x voorrijkosten niet gerekend. met vriendelijke groeten.
coulant, klantvriendelijk, belang van de klant prevaleert.
aftersale is niet goed. bijvoorbeeld luxaflex zonwering zijn de koorden veel te lang. Ophang haken worden op de vensterbank gelegd maar niet gemonteerd. De monteur is weinig mededeelzaam.
Een saai lijstje dus. Vraag 10 kan nu nog niet beantwoord worden. Wij zijn er echter van oivertuigd, dat wij de llaatste 2 blokjes zullen kunnen invullen als de garantie periodce voorbij is.
Nieuwe Havenweg 5
1216 BG Hilversum
Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!
De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.