
Vervelende lekkage in onze overkapping. Door niet goed lopende communicatie heeft reparatie wat langer op zich laten wachten. Reparatie nu achter de rug en afhandeling is super verlopen. Aardige en nette techneuten. Alles viel onder service. Echt heel netjes van het bedrijf.
Jammer dat een afspraak tot een halve dag van tevoren wordt verschoven. En in ons geval werkte de knop van ons rolluik de verkeerde kant op, (deze inmiddels zelf goed aangesloten) Verder was het prima
klantvriendlijk goede uitleg van het produkt
Ik wist niet dat jullie een tovenaar in dienst hadden! Een half jaar lang heeft het relais van het Elero-bedieningspaneeltje op wisselende tijdstippen in het etmaal staan te klapperen. De door jullie geraadpleegde Duitse toeleverancier gaf niet thuis, zodat jullie een eigen monteur lieten komen. Ter controle had ik 20 min. voor jullie monteur langkwam nog geluisterd naar het geklepper. De monteur kwam en luisterde: niets. Haalde het displaytje er even uit, zette het er weer in: niets. Sinds die tijd (3 dagen geleden) heeft het ding zijn snavel gehouden en hoor ik: niets. Ik heb afgesproken om een videootje van het displaytje te maken als hij weer klappert. Ik ben benieuwd . .
We hebben rolhorren besteld en de monteur kwam deze installeren. Hij begon bij aankomst te mopperen dat wij het verkeerde hadden besteld. Vervolgens gaf hij aan dat hij de horren niet kon installeren en ging weg met ons in verwarring achterlatend. Hij gaf aan dat wij die dag nog gebeld zouden worden. 4 dagen later kregen wij een factuur: of we even willen betalen. Ik heb gebeld en het verhaal uitgelegd. De verkoper schrok van het verhaal en zou ons snel terugbellen. Nu 3 dagen later krijg ik deze review maar ik heb nog niets vernomen van Resec. Echt bijzonder….
Goeie service en prima medewerkers .
goede montage en vriendelijk. kwaliteit is prima.
Ik had een andere afstandsbediening verwacht. Jammer dat dit niet duidelijker gecommuniceerd is. Wil deze graag bij bestellen
Over het product ben ik zeer tevreden, maar de weg waar langs was onwaarschijnlijk slecht. Ten eerste het feit dat het scherm bij plaatsing kwijt was en dat moet een ongeloofwaardig smoesje werd afgedaan, terwijl de telefoniste wist te vertellen dat het scherm wel geleverd was maar niemand wist waar. Wees dan eer4lijk en ga geen smoesjes verzinnen dat de levering op zich laat wachten. De tussentijd van uiteindelijk plaatsen was belachelijk lang en werd zeer slecht gecommuniceerd. Na plaatsing van de overkapping bleken 2 galzen dakpanelen beschadigd. Dit is na plaatsing niet verteld, terwijl de monteurs er wel van wisten. Schandelijk! Als klant moet je daar dan maar zelf achterkomen. De totale afronding heeft te lang op zich laten duren!
De handbediening van een van mijn rolluiken was defect. Dit is prima opgelost.
Resec komt afspraken na !
Aardige en nette monteurs die snel en goed onze 4 rolluiken monteerden, alles inregelden, uitleg gaven en de rommel opruimden.
Informatie ingewonnen bij het bedrijf over werkzaamheden aan het dak van een door hun zelf geplaatste serre. Was geen probleem. Daarop een afspraak gemaakt en die zou bevestigd worden. Zelf weer moeten bellen voor een bevestiging van die afspraak. Vervolgens komen 2 onbeschofte en kennelijk ondeskundige monteurs. Die beginnen met schroevendraaiers en grof geweld te werken. Gevolg: schade. Volgens directeur zou dat geen probleem zijn en alles worden verholpen. Nou, verre van dat. Afspraak gemaakt en die werd tot 5x toe verzet door het bedrijf. Uiteindelijk wederom dezelfde monteur. Werd in eerste instantie met dikke schroeven vastgezet. Die schroeven werden vervolgens ook in rekening gebracht. Omdat we daar niet ermee akkoord gingen, werd alsnog een oplossing toegezegd. Ook dat bleek ook "prutswerk"te worden door wederom dezelfde monteur. Plint ligt uit het lood. Onderdeel werd met gewone ijzeren schroef vast gezet. Bedrijf aangeschreven en aansprakelijk gesteld. Bevestiging gekregen met de toezegging dat zo spoedig mogelijk een gesprek zou volgen. Dat is nu ruim 1 maand geleden en het blijft stil van de zijde van het bedrijf. Geen reactie meer op welk bericht dan ook. Geeft naast woede ook een super slecht gevoel. Zo behandel je klanten niet. Foto's van schade beschikbaar. Om een metafoor te gebruiken: je brengt je mooie nieuwe auto naar de garage voor onderhoud en je krijgt een schade auto terug. Advies: GA NIET IN ZEE MET DIT BEDRIJF !
wij hadden prima ervaring met 1e eigenaar v.Ewijk en werden als klant respectvol behandeld! Sinds overname door Resec niets meer van te merken. Planning is erg rommelig en niet betrouwbaar! Afspraken worden op D day niet nagekomen .(zitten hele middag te wachten voor niets!!) Wordt ook niet gecompenseerd!. Op mail wordt pas na 4 weken gereageerd. niet erg klant vriendelijk allemaal. wij zullen in de toekomst dan ook zeker geen gebruik meer van hun diensten maken.
Goede kwaliteit en de afspraken die gemaakt zijn, zijn goed nagekomen.
Prima service en montage!
Binnen de garantie periode een probleem met mijn windscreen, na een telefonische afspraak gemaakt te hebben,heeft men het probleem zeer snel verholpen,
Hoop dat ze gauw komen dan is alles vernieuwd
Monteur kwam op afgesproken tijdstip, en had meteen een snelle oplossing gevonden voor het rolluik probleem! Vriendelijke en rustige man. Rekening bevatte geen verrassingen.
Contacten verliepen prima en alle afspraken zijn uitstekend verlopen. Zowel met Wouter en ook met de verschillende monteurs en team van monteurs. Het duurde "even" voor er toestemming was van de VvE, maar dat was het wachten zeker waard in deze aparte ( corona)-tijden. Wat betreft de vraag over de nazorg: daar heb ik alle vertrouwen in, gezien de ervaringen!
Op een paar kleine puntjes na ( die inmiddels zijn verholpen) zijn we in algehele zin tevreden. Mannen keurig gewerkt. Rommel opgeruimd. Vooral Tobias wil ik een pluim geven. Erg beleefd en aardige jongen, wanneer je eenmaal door zijn schild bent doorgedrongen. Die jongen werkt zo precies en rustig. Hij was soms niet geheel tevreden en dan bedacht hij een betere oplossing.
Klantvriendelijk en goede service.
Vriendelijke service, verstand van zaken, mooie producten
Gewoon goed van vragen van offerte bestelling tot en met montage. Tot op heden geen klachten.
Je wordt netjes te woord gestaan bij telefonisch contact. Uitvoering verliep oké. De hulp (stagiaire?) had er nog niet zo'n kijk op. Heeft wel wat "ringetjes en schroeven etc." laten vallen en had het koud.
Ijsselweg 17
7061 XT Terborg
De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.