
Bij diverse opticiens geweest,i.v.m. hooikoorts werden contactlenzen afgeraden/geweigerd. Opticien van Greving en Greving gaf mij het advies om juist wel voor contactlenzen te kiezen daar de lens je oog beschermt! Top! Ik heb nu 1.5 jaar lenzen en geniet er iedere dag van!
Klantvriendelijk, afspraak kon op een door mij gewenste tijd. Direct al telefonisch duidelijke informatie. Op de afspraak werd mijn zicht van beide ogen uitgebreid gemeten en getest. Duidelijke uitleg daarbij. Geruststellende opmerking vooraf: "foute antwoorden zijn er niet". Daarna ook advies en hulp bij de toch wel lastige keuze van het montuur.
Goede winkel met een uitgebreid assortiment. Erg vakkundig. Hele goede en vriendelijke werknemers, behalve 1. Deze persoon kan beter op kantoor gaan zitten i.p.v. KLANTEN helpen in de winkel. Wij gaan er daarom niet meer naartoe en dat verdient de winkel niet.
Deskundige open en vriendelijke benadering. Ook bij het ophalen daarna, kende mijn naam nog. De bril was overigens veel sneller klaar dan de 10 dagen die daarvoor waren aangegeven.
Fijne en professionele opticien. Goede en snelle service en komt afspraken na.
N.v.t.
Zo “ chill” het personeel. Alle tijd nemen. No noncense verhalen. Service to the max. Een verademing in “de brillenbrij” van nu. Greving vaart zijn eigen koers. Up to date en een gezellig gesprek met de “ nestor” Greving...
Bril is helemaal verprutst, en zit niet meer. Er werd absoluut niet naar mij geluisterd. Ik mocht na de pauze van anderhalf uur terug komen om het verder te herstellen. Daar Kom ik voorlopig niet graag terug.
geen
Gewoon zo doorgaan :)
In de december 2017 samen met mijn dochter naar pearl geweest, ze wilde een nieuwe bril. Ik even mee om te sparren, maar konden voor het eerst niet slagen. Gelukkig zat Greving & Greving er naast (Leeuwarden). Perfect geholpen, super mooie bril maar..............Service....Ze is deze maand langs geweest, op haar bril zitten kleine krasjes. Willen ze niks aan doen, zat misschien beetje zand op de bril. Nou ja zeg, ze draagt al 22 jaar een bril, (26 jr.) is nog nooit op deze manier behandeld. Ze kan niet zonder haar bril, is hier zuinig op. Maakt hem schoon met het vloeistof van Greving & Greving. O ja, ze mocht de bril wel inleveren, stuurden ze hem op, kijken of ze van leverancier iets tegoed krijgen. moet zij zolang met de reservebril doen! Dit is haar in al die jaren nog nooit overkomen. Ik wilde een nieuwe bril halen, mulifocaal, was echt van plan om naar jullie te gaan. Monturen zijn zo mooi, maar nu juliie mijn dochter op deze manier afschepen, wordt dit hem niet. De service vind ik super belangrijk, en jullie hebben laten zien dat jullie die niet kunnen geven.
Geen
De professionaliteit van de medewerkers kan ik niet beoordelen. Maar alles leek goed.
De oogboldruk kon niet gemeten worden ivm defect apparaat.Ik zou graag nog eens langskomen voor een oogboldruk meting !
Snelle meting en bril beschikbaar op afgesproken moment.
Aantal zonnebrillen valt wat tegen. Het is mij wel gelukt er eentje te vonden in de collectie maar er zijn brillenwinkels met een grotere collectie.
Geen.
Bij het uitzoeken van het montuur was het prettig geweest als er iets meer toelichting geweest was op waarom sommige monturen niet bij mijn hoofd passen. Niet heel erg maar net dat stapje extra wat gemaakt kan worden.
Luister naar de klant, en wees zuinig op oude klanten.
Beste heer Stevens, Nogmaals mijn medeleven over het gescheurde glas en dat de bril niet naar uw kwaliteitswensen heeft voldaan. Ik heb mijn uiterste best gedaan om u als vaste klant te behouden en u zelfs 75% korting aangeboden, ook al valt de bril buiten de garantie. Het spijt mij zeer dat u het zo opgepakt heeft en betreurt mij dat u hiermee niet tevreden bent. In mijn optiek hebben wij u als vaste klant hiermee een zeer goed aanbod gedaan en uw klacht serieus genomen hebben. Met vriendelijke groet, Greving & Greving opticiens
Vriendelijk, professioneel personeel. Je hoeft nooit lang te wachten. Grote keuze. En als je een zo goedkoop mogelijke bril wilt, helpen ze daar net zo goed bij.
Kreeg geen mail dat de bril klaar was, zoals afgesproken, heb zelf gebeld.en de bril was al klaar Heb gevraagd of ik een bijpassende koker bij de bril mocht! er zat geen brillendoekje bij.(service) een enkele verkoper vult een klein flesje schoonmaakspray voor de glazen. (service) Er staat een koffiemachine, bij aankoop van een nieuwe bril, wat toch spannend is, kan men vragen of je dit zou willen! ik kreeg een beetje het gevoel dat het om het verkopen gaat, en dat is vast niet alleen jullie insteek, er wordt gevraagd om verbeter puntjes, en dit viel mij op. Ik blijf gewoon graag komen, ik kan binnen lopen om iets aan mijn bril te laten doen en dit gebeurt altijd vriendelijk!!! groeten Renée Pruis
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.