Filters

10

Echt wat een service!

Na passen en meten hebben ze toch voor elkaar gekregen dat ik weer 100% zie met bril. Wat een geduld hebben ze, super bedankt Olga en Bart-Jan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? Het kan altijd beter maar ik ben super tevreden!
10

Geweldig

Mijn man en ik hebben beide een bril gekocht bij kemkes. Wij zijn uiterst deskundig geholpen door Marjanne en Eliza Mijn echtgenoot heeft een visuele handicap, daar werd perfect op gereageerd Mijn complimenten Heel blij met mijn Theo bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.
5

Dissapointment

I recently bought a pair of glasses at this store. They made a mistake and used a bigger frame that I ordered. I paid 1600 euros for them. (400 for the frame from Channel) already knowing that it was overpriced, but I, not only buy a product, I buy a service. Since they made a mistake I expected the glasses that I used daily for 3 weeks to be given to me, but the lady took them without explaining to me what would be the use of them. I spoke to a responsable at that day and directly told me that the glass itself will be destroyed, and that they will send back the frame to Chanel. He anyways would discuss it with a higher person and call me back. They offered me the glasses today for 400 euros, which I rejected, as if I want new glasses I will pay a full price, but what it bothers me and makes me loose the trust on them is about the story of the frame returned. If you buy glasses from Chanel, their policy ,due to mainly hygienic reasons ,cant be returned even if the package is opened. That makes me believe that they will use the frame to a new customer. I was excited to wait for the new collection of sunglasses to make me new ones, but regretfully I have a slightly bitter taste about my recent experience with them. The glasses are amazing and the employees very respectful and nice, but sometimes you have to evaluate and decide what kind of level of service/quality you offer upon a narrow benefit, when you make a mistake. Maybe its my fault, and I was wrong thinking that this retailer would offer a white glove treatment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet alleen oogzorg, maar de hele klant is belangrijk!

Je voelt je als klant zeer welkom en gehoord! Kundige meting waar echt de tijd voor genomen wordt. Sympathieke verkoopafdeling die verstand van zaken heeft. Ook hier is er alle tijd voor je. Het besef is er dat je niet elke dag een nieuwe bril koopt. Dat is heel fijn. Deze winkel gaf me vanaf het moment dat ik binnenkwam het gevoel van vertrouwen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft nou eenmaal z'n prijs. En ik zie nu veel beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Ga vooral zo door
10

Professionele begeleiding en persoonlijke aandacht

Niet goed uit staaroperaties gekomen. Met veel aandacht en creativiteit hebben m.n. Bartjan van Kleij, Marianne van Kleij en de andere medewerkers meegedacht en meegeleefd om met specifieke brillen en hulpmiddelen weer te kunnen functioneren. Met mijn mooie Theo en Anne et Valentin brillen heb ik mijn leven en vrijwilligerswerk weer op kunnen pakken. De speciale events rondom de exclusieve Theo dagen waren een meerwaarde! Ans Neven, Gouda

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Veel wisselende medewerkers, in specifieke gevallen kleinere groep beter
5

Matige procedure.

Tbv 75+ Rijbewijskeuring, door keuringsarts/oogarts CBR, doorverwezen naar Kempkes en door oogarts naar de 3e oogarts in het GHZkh verwezen. Ná dit laatste bezoek bleken mijn ogen prima in orde, hetgeen ik ook niet anders had verwacht. Ik zie deze bezoeken dan maar als een soort van ogenAPK, maar het geheel kost mij wel mijn verplicht eigen risico ad €385. Een dure APK ! Met vriendelijke groet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel fijn

Goed geholpen bij het opmeten, alle tijd ervoor genomen dat was heel fijn. Heel goed ook de hulp bij het uitzoeken van het montuur, echt super Maar het belangrijkste natuurlijk is hoe het gaat met de bril op. Ik heb hem in de winkel opgezet, is goed afgesteld, en heb hem niet weer afgehad, kon er meteen goed mee omgaan. En daar was ik superblij mee, omdat ik een nare ervaring achter de rug had met een bril die ik eerder had uitgezocht bij een andere zaak. Zeker een rit waard van Rijssen naar Gouda

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
5

Naar aanleiding van lenscontrole van 18 november gebeld.

Gebeld afgelopen waar mijn lenzen bleven naar aanleiding van mijn controle die ik besteld had. Het was een ietwat chaotisch gesprek en het werd mij niet helemaal duidelijk wanneer ze nu kwamen, ook was er een extra bestelling geplaatst die ik niet gemaakt had. Ik hoopte dat ze na het weekend kwamen maar helaas. Voor de 1e zou ik namelijk moeten wisselen. Helaas tot op heden niet binnen en daar baal ik wel van. In dit geval zou ik Kempkes dan ook nu niet aanraden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Duidelijkheid in de communicatie als her langer duurt dan gebruikelijk
9

Goede kwaliteit en service

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekende service, persoonlijke aandacht

Een prettige ontvangst in een ambiance die rust uitstraalt en waar oog is voor een persoonlijke touch. Uitstekend geholpen, zowel tijdens de oogmeting als in het traject erna, het uitzoeken van een geschikt montuur. Duidelijke, heldere uitleg en uitstekende service. Tot en met het ophalen van de bril aan toe!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Houd de persoonlijke aandacht vast. Niets meer aan doen.
7

uitstekend

Ik heb prima ervaringen met Kempkes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Prima geholpen

Vlotte en adequate afhandeling van mijn probleem. Het weer recht zetten na een ongelukje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

profecionele ervaringen

Erg goed geholpen, moest wel wat lang wachten tot ik werd gehaald voor mijn afspraak. Goede meting en informatie. Helaas vind ik het erg jammer dat ik mijn lenzenbakje en lenzenvloeistof nog eens apart bij moet betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips lenzen bakje en vloeistof in bedrag abonnement opnemen. Nu moet ik hier nog apart voor bij betalen.
10

Altijd goed geholpen.

Goede ervaring met Kempkes Optiek, vooral door de klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundig en bijzonder vriendelijk en correct

Deskundig, bijzonder vriendelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Klantvriendelijk, aandacht.

Meerdere brillen gekocht, goede service, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Het rekenen van een oogmeting als je al jaren klant bent vind ik echt een minpunt!
9

Goede kwaliteit en service

Altijd deskundig advies en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
7

Goed

Voldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Dat ik wel 2x een herinnering krijg voor deze review maar geen reactie krijg op mijn e-mail ;)
8

Enthousiast

Ik ben enthousiast over de dienstverlening en klantenservice. Er is altijd ruimte voor een praatje en er is interesse. De kwaliteit is goed in verhouding met de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

Blikopener

Na negatieve ervaringen bij andere opticien, kwam ik hier in één warm bad, waar mijn probleem werd begrepen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en deskundig advies

Sinds mijn overstap naar Kempkes Optiek, heb ik het gevoel echt veel beter en deskundiger advies te ontvangen. Alle vragen en adviezen worden in alle rust goed uitgelegd. De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en de zaak zelf is erg stijlvol en netjes ingericht. Ik ben erg tevreden en zou het iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Aj jaren een hele goede opticien

Ik woon inmiddels niet meer in de regio, maar ben nog steeds klant bij Kempkes. Daaruit blijkt wel dat ik erg tevreden ben. Goede vakkennis en uitstekende service en daarbij nu een prachtige winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ik bestelde mijn nieuwe lenzen altijd telefonisch of via de site. Die woerden dan per post gestuurd. Nu lijkt het of daar een stap tussen zit, dat ervaar ik niet als verbetering.
8

Uitstekend

Altijd bereid om je te helpen en zeer vriendelijk en voorkomend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer ervaren vriendelijk personeel

Heel vakkundig en plezierig geholpen. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
8

Prettig geholpen

Je wordt altijd vriendelijk geholpen, ook als je alleen maar voor bijstellen montuur komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nabespreking oogmeting miste ik na de eerste keer van drie maal.

Bedrijfsgegevens

Hoogstraat 22

2801HH Gouda

0182-512391

[email protected]

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.