
Goed
Het Audiologisch centrum in Breda constateerde dat mijn rechter oor een hoortoestel nodig had om een dip te corrigeren. Bovendien zou dat positief kunnen bijdragen bij mijn tinnitus klachten. Het adviesgesprek bij Lens verliep heel goed, persoonlijke benadering en de juiste toelichting over het gekozen hoortoestel. Bij het testen nadat er instellingen waren gedaan waren merkte ik een aanmerkelijke verbetering in het gehoor. Bij een controle bezoek in Breda werd opgemerkt dat Lens de juiste keuze had gemaakt en de aangebrachte instellingen klopten. Ben blij met het resultaat. Elke dag ervaar ik de positieve werking van het hoortoestel.
Helaas zijn mijn ogen niet geschikt voor nachtlenzen, dit werd meteen aangegeven. Dat was fijn, dan weet je meteen waar je staat. Daglenzen zou wel kunnen en daarvoor kon ik 5 lenzen proberen en deze zouden dan steeds na een aantal dagen dragen worden geëvalueerd, tot de beste optie duidelijk was. Daar ben ik mee akkoord gegaan en heb vervolgens € 50 euro voor de meting betaald. Vervolgens kreeg ik na het 1e setje lenzen (dat te veel bewoog in mijn ogen) al te horen dat er voor mijn ogen geen alternatief was, kon eventueel nog 1 ander setje proberen maar ook daar was weinig hoop. Had ik dit vooraf geweten dan had ik de meting niet gedaan. Heb al vaker op deze manier lenzen geprobeerd. Teleurstelling voor mijn ogen en portemonnee dus.
Ik ben goed geholpen met oogmeting en uitzoeken van een nieuwe bril na twee staaroperaties. Proefde een prettige sfeer in de winkel.
Ervaren personeel
wordt steeds vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je , je kan altijd bellen met een vraag en die worden dan dan gelijk opgelost
volop kennis bij het personeel....( Luc..!!!) altijd alle aandacht die nodig is. vriendelijk en correct personeel
Lenscontrole is een gezellig en praktisch moment. Kom al zoooo lang over de vloer! Na mijn verhuizing kilometers verderop kom ik nog steeds graag speciaal voor dit team en de dienstverlening naar Rotterdam
Ik draag al sinds mijn 14e lenzen en heb in die tijd (28 jaar) twee goede opticiens gehad. De laatste 15 jaar is dat stef. Dat is de reden dat ik terug blijf komen
Altijd een vriendelijke ontvangst bij Lens Rotterdam, waarbij oogmetingen en optometrisch onderzoek met professionaliteit en state-of-the-art apparatuur wordt uitgevoerd. Verder een ruime keuze aan brillen en snelle levering van zowel lenzen als brillen. En dat alles met een kopje koffie en niet gehaast.
Men neemt tijd en jou ogen worden nauwkeurig gemeten
Kom al jaren bij Van Keulen, nu Lens, gelukkig al die jaren dezelfde kundige opticien. Ook na mijn verhuizing bijna 30 jaar geleden naar een andere wijk van Rotterdam ben ik hier gebleven en zal dit zeker niet veranderen.
Eindelijk iemand die me begrijpt en me controleert op een prisma. Ik moest er wel 57 voor worden maar he ik kan weer lezen, een heel nieuwe wereld ging er voor me open! Zo blij mee
Altijd vriendelijk geholpen en veel kennis en ervaring in huis. Ik kom al meer dan 30 jaar over de vloer.
Tevreden
Je wordt altijd op tijd geholpen personeel is kundig , niets is teveel. Goeie service.
Donderdag langs gegaan om mijn bril opnieuw af te stellen, omdat ie van mijn neus zakte. Zoals altijd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. In de loop van de dag merkte ik al dat de bril niet goed was afgesteld, doordat er een drukplek achter mijn oor ontstond. Kan gebeuren. Ik vrijdag weer terug. De meneer van de oren stond mij te woord en gaf direct aan dat hij van de oren is en mij niet kon helpen. Of ik even kon wachten. Na 15 min zat ik nog speedster wachten. En man van de brillen wilde mij niet helpen, omdat hij zijn afspraak wilde helpen. De oren man ging daarop bij collega's navragen wie mij zou kunnen helpen. Dat lukte bij niemand. Of ik een afspraak wilde maken om mijn bril te stellen. Ik zei dat ik dan voor zaterdag wel even afspraak wilde. Maar voor de zaterdag was een afspraak niet nodig... Omdat de drukplek achter mijn oor eigenlijk te groot werd om nog 24 uur mee rond te lopen, vroeg ik of het toch niet vandaag zou kunnen. Uiteindelijk, na nog eens 15 min wachten ben ik vriendelijk te woord gestaan en is mijn bril aangepast. Kortom: een ervaring die ik nooit eerder heb meegemaakt, en die ik ook niet meer mee hoop te maken!
Het pootje van de bril van mijn zoon zat los. Dat werd meteen gemaakt met behulp van een veertje uit een shownieuws in de winkel. Ze zijn altijd heel vriendelijk, daarom ga ik liever hier dan bij een grote zaak in de stad.
Ze nemen de tijd met opmeten en bril uitzoeken. Goed service als iets kapot gaat.
Goed
ik was wat verbaasd over het feit dat ik geen 100 procent meer zie voor de rest prima
Voor het eerst lenzen gebruikt. Het gebruik ging niet heel soepel, maar werd erg geduldig geholpen en kreeg allemaal goede adviezen.
zie boven
Ik had een prachtige bril uitgekozen met voor het eerst multifocale glazen. Het bleek niet helemaal lekker te kijken en zonder problemen werden er nieuwe verbeterde glazen besteld. Top!
Fijn geholpen.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.