Filters

8

De bril bevalt heel goed

Ik ben niet nagebeld n 2 weken misschien is er iets mis gegaan?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Prima bril, wel wat aanloop probleempjes met montage

Nieuwe multifocale bril voldoet prima. Er was toegezegd na 14 dagen na te bellen hoe de bril beviel, maar dat is niet gebeurd. Het rechter glas zat aanvankelijk wat los en viel er - na een keer bijstellen - ook een keer uit. Vervolgens is de montage van de bril opnieuw aangepast en nu lijkt het probleem weg. Het is tweede bril die ik bij Lens kocht en beide brillen voldoen prima. Montage en communicatie niet helemaal perfect en daarom geen 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nabellen als je dat beloofd hebt. Viel een beetje tegen dat montage nieuwe bril 2 maal gecorrigeerd moest worden
10

Uitblinker in service en kwaliteit

Niet de goedkoopste, wel de beste. Uitstekende oogmeting. Grote collectie monturen en glazen en zeer goed klantencontact. Je betaald wat meer dan bij de doorsnee ketens maar dat is het meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Niets
10

Perfecte service en deskundigheid

Prettig geholpen , goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Prima service

Ik nen al lang klant bij Lens. De mensen zijn er vriendelijk, de kwaliteit ban lenzen, vloeistof en brillen is super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen
7

Uitstekend

Veel deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Deskundig, vriendelijk, uitstekende service

Bij het adviseren en aanmeten werd ik op een deskundige en sympathieke manier geholpen. Ook daarna kon ik rekenen op een prima nazorg en service. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Uitstekend

Alles klopt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nee
9

Zeer professioneel

Goede uitleg en advies Ruime tijd voor keuze maken Professionele houding al het personeel Hiërarchie binnen personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Nvt
9

Heel goed geholpen door medewerkers lens

Heel goed geholpen door medewerkers lens die mij doorverwezen naar een oogarts omdat er een afwijking aan mijn rechter ooglens geconstateerd werd. Bleek een beschadiging van het hoornvlies te zijn Mooie leesbril en zonnebril gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima geholpen

Ik kom echt al jaren bij Lens, en ik word altijd heel prettig geholpen door deskundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

Aandacht voor de klant

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
1

miserabel

Oogmetingen die niet kloppen, waar ik bij de jaarlijkse oogcontrole in het ziekenhuis achter moet komen. Terwijl ik regelmatig heb aangegeven geen goed zicht te hebben en dit gewoon is afgedaan als wennen of een momentopname. Niet alleen bij brillen, maar ook bij lenzen. Meerdere keren! Harde lenzen die niet goed op het oog zitten en waar iedere keer over wordt gezegd dat de pasvorm het maximaal haalbare is. Totdat ik aangeef niet verder te willen met het lenzenconcept en er toch ineens van alles mogelijk lijkt. Lijkt, want iedere keer komen er dan wel even behoorlijk wat extra kosten bij en wordt je daarnaast geacht de oude ondeugdelijke lenzen af te betalen omdat inmiddels de 3 maandentermijn verlopen is!!! Afspraken over de kosten en tegemoetkomingen worden gewoon niet nagekomen. Er is geen enkele transparantie over wie verantwoordelijk is voor de bedrijfsvoering. Iedereen wijst met het vingertje naar elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Integriteit
10

Expertise en echt advies op maat

Toen ik jaren geleden problemen bleef hebben met door elders geadviseerde lenzen (geïrriteerde ogen, oppervlakte beschadiging) ben ik naar Lens overgestapt en daar altijd gebleven ivm het goede resultaat. Ook nu ik niet meer in de buurt woon kom ik naar Utrecht voor mijn lenzen. Wat mij opvalt tov vele opticiens is de grondige kennis, het luisteren naar persoonlijke behoeften/klachten, en de heldere communicatie. Men legt altijd goed uit vanuit expertise en neemt de tijd om op maat adviezen te geven. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Omtrent abonnementen is mijn ervaring dat dit soms iets teveel als “verkopen”/commercie overkomt tov een dienst voor de klant, waarbij me niet goed uitgelegd kon worden hoe het voordeel berekend wordt. Het voordeel was ook enkel op lange termijn. Dit zou helderder kunnen.
2

Een aaneenschakeling van teleurstellingen

Op de eerste plaats moest ik na enkele zelf bellen of mijn nieuwe brillenglazen waren gearriveerd. Vervolgens ben ik in de winkel heel slecht geholpen. Eerst konden de glazen niet meteen in het montuur gezet worden, toen dat later wel kon, wilde men zonder te testen, checken of passen meteeen afrekenen. Ook zou men mij nog binnen 14 dagen terugbellen. Niks gehoord. Uiteindelijk na 8-9 weken een telefoontje gehad. En ga zo maar door. De vorige keer heeft Marco zelfs mijn oude bril gebroken en het enige wat eraf kon was “Sorry, maar het montuur was ook uitgedroogd”. Ook al zo’n bummer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips De totale ervaring was zeer matig, met name in het afhandelingstraject
9

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik ben al langer dan 30 jaar klant bij Lens. Een vertrouwde plek voor lenscontroles. Controles verlopen altijd goed, deskundig onderzoek en goede uitleg naderhand. In overleg worden zn nieuwe lenzen aangemeten en besteld. Medewerkers zijn vriendelijk en in Utrecht is de locatie fris ingericht en schoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

Prettig

Prettige ervaring met lens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Ontspannen maar professioneel

Fijne, vakkundige hulp! Niet te vergelijken met de bekende 1000 in een dozijn ketens!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Hoge kwaliteit van de dienstverlening en kennis

Ik kom al meer dan 30 jaar bij Lens Utrecht. De geboden service is uitstekend en dat geldt uiteraard ook van de kennis van alle medewerkers op het gebied van lenzen en brillenglazen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips geen
8

Adequaat

Formele, doch vriendelijke winkel. Soms lijken de medewerkers wel gedrilled in vriendelijkheid of moeilijke vragen-respons...

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Wat ontspannender allemaal
5

Na de warme aanbeveling van mijn man, had ik een betere service verwacht.

Mijn eerste bezoek was een gemiste kans. Ik had niet goed begrepen wat het probleem met mijn ogen werkelijk inhield. Ik kreeg een bril voor veraf aangemeten, zonder varifocale lenzen. Ook werd de optie contactlenzen niet besproken. Ik ben een week later op eigen initiatief terugkomen om een beter advies te krijgen. Inmiddels draag ik een bril. Ik zou nog worden uitgenodigd voor een vervolgafspraak, maar tot nu toe niets vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Beter uitleggen en beter uitvragen
8

ik werd heel plezierig geholpen

In eerste instantie was mijn leesbril niet goed. Toen ik dat melde kon ik gelijk langskomen en zijn er nieuwe glazen aangemeten. Nu is deze perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Kundige, vriendelijke medewerkers

Ben bij Lens in goede handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Al bijna 40 jaar altijd kwaliteit en goede zorg!

Vriendelijkheid, deskundigheid, zoeken naar oplossingen voor lastige problemen, klantgerichtheid en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee dus :)
9

Prettig bezoek met veel persoonlijke aandacht

Er zijn nieuwe lenzen aangemeten. De vorige lenzenwaren 3 jaar gebruikt en voelden niet meer comfortabel. Na onderzoek bleek er iets te zijn dat eenvoudig kon worden verholpen zodat ik nu ook heel tevreden ben over de nieuwe lenzen. er wordt ruim de tijd genomen om alles goed uit te zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Oudkerkhof 15

3512GH Utrecht

030-6663518

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.