
Ik ben niet nagebeld n 2 weken misschien is er iets mis gegaan?
Nieuwe multifocale bril voldoet prima. Er was toegezegd na 14 dagen na te bellen hoe de bril beviel, maar dat is niet gebeurd. Het rechter glas zat aanvankelijk wat los en viel er - na een keer bijstellen - ook een keer uit. Vervolgens is de montage van de bril opnieuw aangepast en nu lijkt het probleem weg. Het is tweede bril die ik bij Lens kocht en beide brillen voldoen prima. Montage en communicatie niet helemaal perfect en daarom geen 5 sterren.
Niet de goedkoopste, wel de beste. Uitstekende oogmeting. Grote collectie monturen en glazen en zeer goed klantencontact. Je betaald wat meer dan bij de doorsnee ketens maar dat is het meer dan waard.
Prettig geholpen , goed advies
Ik nen al lang klant bij Lens. De mensen zijn er vriendelijk, de kwaliteit ban lenzen, vloeistof en brillen is super.
Veel deskundigheid
Bij het adviseren en aanmeten werd ik op een deskundige en sympathieke manier geholpen. Ook daarna kon ik rekenen op een prima nazorg en service. Ik ben heel tevreden.
Alles klopt
Goede uitleg en advies Ruime tijd voor keuze maken Professionele houding al het personeel Hiërarchie binnen personeel
Heel goed geholpen door medewerkers lens die mij doorverwezen naar een oogarts omdat er een afwijking aan mijn rechter ooglens geconstateerd werd. Bleek een beschadiging van het hoornvlies te zijn Mooie leesbril en zonnebril gekocht
Ik kom echt al jaren bij Lens, en ik word altijd heel prettig geholpen door deskundige mensen.
Nvt
Oogmetingen die niet kloppen, waar ik bij de jaarlijkse oogcontrole in het ziekenhuis achter moet komen. Terwijl ik regelmatig heb aangegeven geen goed zicht te hebben en dit gewoon is afgedaan als wennen of een momentopname. Niet alleen bij brillen, maar ook bij lenzen. Meerdere keren! Harde lenzen die niet goed op het oog zitten en waar iedere keer over wordt gezegd dat de pasvorm het maximaal haalbare is. Totdat ik aangeef niet verder te willen met het lenzenconcept en er toch ineens van alles mogelijk lijkt. Lijkt, want iedere keer komen er dan wel even behoorlijk wat extra kosten bij en wordt je daarnaast geacht de oude ondeugdelijke lenzen af te betalen omdat inmiddels de 3 maandentermijn verlopen is!!! Afspraken over de kosten en tegemoetkomingen worden gewoon niet nagekomen. Er is geen enkele transparantie over wie verantwoordelijk is voor de bedrijfsvoering. Iedereen wijst met het vingertje naar elkaar.
Toen ik jaren geleden problemen bleef hebben met door elders geadviseerde lenzen (geïrriteerde ogen, oppervlakte beschadiging) ben ik naar Lens overgestapt en daar altijd gebleven ivm het goede resultaat. Ook nu ik niet meer in de buurt woon kom ik naar Utrecht voor mijn lenzen. Wat mij opvalt tov vele opticiens is de grondige kennis, het luisteren naar persoonlijke behoeften/klachten, en de heldere communicatie. Men legt altijd goed uit vanuit expertise en neemt de tijd om op maat adviezen te geven. Geweldig!
Op de eerste plaats moest ik na enkele zelf bellen of mijn nieuwe brillenglazen waren gearriveerd. Vervolgens ben ik in de winkel heel slecht geholpen. Eerst konden de glazen niet meteen in het montuur gezet worden, toen dat later wel kon, wilde men zonder te testen, checken of passen meteeen afrekenen. Ook zou men mij nog binnen 14 dagen terugbellen. Niks gehoord. Uiteindelijk na 8-9 weken een telefoontje gehad. En ga zo maar door. De vorige keer heeft Marco zelfs mijn oude bril gebroken en het enige wat eraf kon was “Sorry, maar het montuur was ook uitgedroogd”. Ook al zo’n bummer!
Ik ben al langer dan 30 jaar klant bij Lens. Een vertrouwde plek voor lenscontroles. Controles verlopen altijd goed, deskundig onderzoek en goede uitleg naderhand. In overleg worden zn nieuwe lenzen aangemeten en besteld. Medewerkers zijn vriendelijk en in Utrecht is de locatie fris ingericht en schoon.
Prettige ervaring met lens.
Fijne, vakkundige hulp! Niet te vergelijken met de bekende 1000 in een dozijn ketens!
Ik kom al meer dan 30 jaar bij Lens Utrecht. De geboden service is uitstekend en dat geldt uiteraard ook van de kennis van alle medewerkers op het gebied van lenzen en brillenglazen.
Formele, doch vriendelijke winkel. Soms lijken de medewerkers wel gedrilled in vriendelijkheid of moeilijke vragen-respons...
Mijn eerste bezoek was een gemiste kans. Ik had niet goed begrepen wat het probleem met mijn ogen werkelijk inhield. Ik kreeg een bril voor veraf aangemeten, zonder varifocale lenzen. Ook werd de optie contactlenzen niet besproken. Ik ben een week later op eigen initiatief terugkomen om een beter advies te krijgen. Inmiddels draag ik een bril. Ik zou nog worden uitgenodigd voor een vervolgafspraak, maar tot nu toe niets vernomen.
In eerste instantie was mijn leesbril niet goed. Toen ik dat melde kon ik gelijk langskomen en zijn er nieuwe glazen aangemeten. Nu is deze perfect.
Ben bij Lens in goede handen.
Vriendelijkheid, deskundigheid, zoeken naar oplossingen voor lastige problemen, klantgerichtheid en service
Er zijn nieuwe lenzen aangemeten. De vorige lenzenwaren 3 jaar gebruikt en voelden niet meer comfortabel. Na onderzoek bleek er iets te zijn dat eenvoudig kon worden verholpen zodat ik nu ook heel tevreden ben over de nieuwe lenzen. er wordt ruim de tijd genomen om alles goed uit te zoeken.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.