Filters

10

reapratie bril

goede hulp, snel gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips geen
10

Deskundige optometrist

Deskundig advies. Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Soms lijkt het dat een lens niet de juiste kwaliteit heeft
10

Eerste keer n contactlens. Rustig instructies ontvangen en mogen oefenen..

Na toch wat problemen kon ik gelijk terecht om dat op te lossen en ook dat werd snel opgepakt.. kortom, deze mensen vinden begrijpen wat service is.. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

Net goed genoeg

Veel vervelende ervaringen gehad met lens. Ineens duurde nachtlenzen, zonder overleg met mij. Maar wel elke maand extra moeten betalen. Kon opnieuw de oude laten maken, maar moest die dan wel betalen. Geen communicatie. Wel altijd professionele en goede opticiens voor nachtlenzen. Helaas bijna geen specialisten in nachtlenzen dus ik zit een beetje vast hier.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Communiceer met je klanten. Ik zou gebeld worden dat m’n lenzen/bril er was. Nooit een belletje gehad. Zelf moeten bellen en erachter komen dat het al 10 dagen bij jullie ligt.
2

De afspraken zijn niet nagekomen !

Heb in het voorstadium bij het meten/ passen en kiezen van een computerbril in de winkel een prijsopgave doorgekregen. De prijs van de computerbril betrof met reductie een bedrag van 138 euro. Hierbij zit de (jaarlijkse actiekorting van Lens en de teruggave van de ziekenkostenverzekeraar). In de winkel waar ik mijn BSN heb doorgegeven werd mij verzekerd na een check op de computer dat de ziekenkostenverzekeraar de teruggave van 90 euro ging vergoeden. Na een aantal weken kon ik mijn nieuwe aangeschafte computerbril ophalen in de winkel, de enthousiasme verdween bij de kassa toen mij doodleuk werd verteld dat ik 228 moest betalen want de ziektekostenverzekeraar heeft de teruggave afgekeurd ! Hier heb ik nooit telefonisch, mail en per brief melding van gehad van Lens. Mij is bij het eerste moment van het meten en passen en keuze van montuur duidelijk aangegeven dat ik recht heb op een vergoeding van de ziektekostenverzekeraar. Daarom ben ik uitgegaan van de deskundigheid van de medewerker en heb ik de bestelling in gang gezet. Nu ben ik verkeerd geïnformeerd en voel ik mij enigszins misleid. Bij het afrekenen van de computerbril werd mij verzekerd dat ik per mail een nota zou ontvangen, heb wel een mail ontvangen maar niet de juiste nota, dit betrof een oude nota van een andere bril. Met vriendelijke groet,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Duidelijk communiceren en afspraken nakomen.
2

Uiterst matig

Onvoldoende kennis aanwezig over aanmeten juiste lenzen. Weinig tot geen opvolging. Uiteindelijk verkeerde lenzen ontvangen en nooit meer van Lens vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Goede opvolging is belangrijk.
10

Prettig, professioneel, behulpzaam

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Melding dat er niet geparkeerd kan worden in de directe omgeving
6

Prima optiek

Als er wat is helpen ze je. Service prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Soms communicatie
8

Goede service met duidelijke uitleg

Met mijn zeer sterke minglazen kan ik niet bij elke opticien terecht. Bij Lens hebben ze me goed geadviseerd over welke bril daarbij 'past' en welke ook zeker niet geschikt zijn. Ze hebben ruim de tijd voor me genomen, heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Opletten over er nog stift-puntje op bet glas zit en zo ja, dan wegpoetsen.
9

uitstekend

Uitstekende begeleiding en uitleg van deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

altijd helder

altijd welkom

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips te zuinig met korfjes
9

Behulpzaam

Lens is een professionele organisatie die de balans vind tussen kundig advies geven en de klant de keuze laten maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer deskundig in hun vakgebied

Ik kom hier al jaren en ze zijn erg deskundig en nemen de tijd voor je. Doordat zij mij paar jaar geleden erop attendeerde of ik problemen aan de schildklier had ( door uitpuilende ogen) is er na onderzoek in ziekenhuis ziekte van Graves geconstateerd en erger voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundig, met prima producten en service

Ben al jaren klant bij Lens in Utrecht. Vanaf dag 1 prima geholpen met uitstekende, altijd goed passende (vormvaste) lenzen. Maken en wijzigen van afspraken met de deskundige experts gaat gemakkelijk. Kortom: aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Volhouden!
6

Prettig maar moeizaam

Allereerst wil ik zeggen dat ik blij ben met mijn bril en lenzen. Echter tijdens t proces waren er wat irritaties. Zo ben ik in het hele proces bijna alleen maar geholpen door leerlingen. Zowel het uitzoeken van bril was niet kundig. Er werd niet meegekeken naar vorm gezicht, kleur etc. Meer van "wat u wil". Ik heb hierin meer advies gevraagd maar werd niet gehoord. Afspraken aan balie liepen moeizaam. E-mailadres was oa fout. Bestelproces bril duurde 4 weken. En het passen van de bril en afstellen heeft 30 minuten geduurd voor het warm maken van een paar pootjes. Al die tijd stond ik met jas aan in de winkel. Contact met de betreffende man was moeizaam. Snapte niet dat ik de factuur al voldaan had, terwijl ik t bonnetje in mn hand had! Gewoon zo moeizaam allemaal. Ik wil adviseren dat u zichtbaar op de deur hangt dat u een leer-werk-bedrijf bent en uw klanten om geduld vraagt. Ik verwachtte deskundigheid en liep alleen maar naar geklungel te kijken. Wel alle lof voor Judith voor haar deskundigheid en rust tijdens meten en uitleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Zie bovenstaande feedback
6

Prima maar erg prijzig

Goede service ( hoewel ook wel een beetje overdreven, ze lopen mee naar boven alsof je de weg nog steeds niet weet). Maar wel heel prijzig met allerlei voorwaarden ( pas ed)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Prijs verlagen
9

Goede service

Ik kom voor mijn lenzen en controle en dat is altijd goed. Geen op of aanmerkingen. Ga er altijd tevreden weg

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

"vroeger was alles beter....

Ben al jaren klant. Logisch ik word ouder, jullie personeel jonger. Wel jammer dat ik het gevoel krijg dat alle jonge mensen niet zo bekwaam zijn. Misschien is het wel zo, maar komt zo niet over. Het zijn wel mijn ogen waar we het over hebben. Wil graag serieus genomen worden... en dat mis ik nogal bij de jonge mensen.. Tuurlijk zijn er nog steeds een paar oude rotten in het vak, fijn dat die er nog steeds zijn. Als het kan vraag ik daar ook naar. Het probleem personeel ken ik als ondernemer als geen ander, dus snap best dat het behouden van die oude rotten in het vak moeilijk is!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips zie hier boven: personeel
10

Prima service

Aardige medewerkster, vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips -
1

Mij zien ze nooit meer maar het gevoel zal wederzijds zijn

Ik maak er geen woorden meer aan vuil.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Een goede klantgerichte ervaring

De benadering is altijd vriendelijk en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zo door blijven gaan
10

Prima service

Zorgvuldige metingen, adequaat antwoord op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Correct behandeld

Het maken van een afspraak verliep goed, daarna ging alles volgens afspraak. Er was volop aandacht voor mijn klacht/wens en de bril werd als extra service vakkundig gepoetst. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nacontrole
10

Betrouwbare club

Vooral de voorafgaande uitgebreide oogcontrole is voor mij een reden om naar Lens te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
7

Prima service

Ging even mis met het opsturen van de juiste nota’s voor de verzekering. In tweede instantie goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen

Bedrijfsgegevens

Oudkerkhof 15

3512GH Utrecht

030-6663518

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.