Zie boven
Het contact met optiek Van den Tol Oostermeent, verliep over 4.medewerkers. Ontvangst, advies meting en afhandeling. Het ontvangst verliep koel zakelijk en naar mijn vraag werd onvoldoende goed geformeerd. De hulp bij het uitzoeken van een montuur verliep prima. Afspraak gemaakt voor oogmeting. Op de dag van meting was mijn afspraak niet gecommuniceerd en doorgesproken met de medewerker. Zij wist niet dat er voor haar een oogmeting gepland stond. Ik moest daardoor opnieuw mijn oogklachten en vragen herhalen. De meting verliep prima. Bij de keuze van glazen werd ik foutief geïnformeerd over de kortingsactie. Ik kon duurdere glazen kiezen voor de prijs van een goedkoper glas. De korting daarvan bedroeg 290 euro. Later bleek dat de kortingsactie slechts 190 euro bedroeg waardoor ik niet de mij voorgestelde korting kreeg. Dit werd mij goed uitgelegd door de 4e medewerkster. Deze nam ruim de tijd en moeite om mij te informeren over het gebruik van een multifocale bril, omdat ik daarmee geen ervaring had.
Gevraagd om een computerbril zonder zij schermen. In 1e instantie wilde ze een veiligheidsbril leveren, aangegeven dat dat de bedoeling niet was. nieuwe papieren aangevraagd en uiteindelijk is er een computerbril met zij schermen geleverd. De zij schermen konden niet verwijderd worden, daarvoor moest er weer een nieuwe bril besteld worden.
Wordt altijd prima en heel vriendelijk geholpen. Met oogmeting en krijg altijd goede adviezen wat betreft de glazen en ook met nieuw bril uitzoeken, wat ik erg moeilijk vind denken ze altijd goed mee. Zo’n 40 jaar ervaring met van Tol opticiens. Altijd en nog steeds heel tevreden.
Ik begon, 58 jaar geleden, als klant bij de oude Heer Van den Tol, daarna bij zijn zoon Jaap en nu bij de neef van Jaap, Gert. Inmiddels woon ik al 42 jaar niet meer in het Gooi, maar ik kom nog steeds uit Gelderland terug naar Van den Tol Opticiens voor al mijn brillen en zonnebrillen, vanwege hun uitstekende Kennis / Vakmanschap, Vriendelijkheid personeel, keuze uit kwaliteit monturen en uitstekende service.
Mijn ogen werden slechter, maar bij vd Tol een top meting laten doen en zeer goed geholpen. ook bleek dat mijn ogen te droog waren, en met oogdruppels dit verholpen. Top zaak.
Fijne winkel met deskundig personeel
Nu ik weer in Huizen woon, ook weer naar mijn vertrouwde opticien. Mooie zaak, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er wordt uitgebreid de tijd voor je en goed met je meegedacht. Kortom zeer tevreden klant.
Goed geholpen, duidelijke uitleg. De opticien was vriendelijk en vakbekwaam. De lenzen kwamen ook snel binnen.
Zie boven
Je wordt altijd vriendelijk geholpen en een professionele organisatie en zeker niet onbelangrijk kennis en kunde van onze "ogen"
Te veel mis gegaan. Ik had helemaal geen nieuw glazen nodig, maar de mijnen zijn door de medewerkers van de opticien verhit en vernield. Het leek door een bizarre oogmeting dat ik ze niet meer nodig had. Maar na 2 weken grote ellende, bleek bij 2de meting dat de eerste meting niet bij mij paste. Na bemiddeling ben ik geen 1200 euro armer maar de helft. Terwijl ik aan de missers en vernieling niet debet ben.
Tot op heden ben ik al vele jaren tevreden klant van Van den Tol in de Oostermeent. Mijn lenzen moesten vervangen, dus nieuwe (groen) besteld. Op 20 september ging ik die halen, maar de linkerlens zag ik niet goed door. De rechter groene lens was goed, dus die kon daar blijven tot de linker er óók zou zijn. Nieuwe meting en idd andere besteld, in groen. 27 september lenzen halen, waren binnen maar blauwe? En de linkerlens nog steeds niet goed...Weer opnieuw gemeten en besteld. De linkerlens dus, rechts was en bleef daar. Op 26 oktober wéér langs om mijn lenzen op te halen. De goede linkerlens is binnen,maar nu is de rechterlens zoek? Zonder enige excuses is de linkerlens nu wéér besteld! En moest ik dus onverrichterzake naar huis, mijn oude lenzen nog steeds in en wachten tot de linkerlens binnen is. Vooral het feit dat er steeds fouten worden gemaakt en geen enkel excuus of sorry...zéér slecht Van den Tol!
De oogmeting gaat heel secuur, de adviezen zijn helder, en er wordt zorg en goede aandacht aan geschonken.
Prima.
mijn vrouw is altijd uitstekend behandeld met haar moeilijk en ongebruikelijke lens sterkte.
Goede informatie en behandeling door medewerker.
Ik ervaar aandacht, tijd en zeer deskundig advies en onderzoek. Heldere communicatie. Veel keuzemogelijkheden aan brillen. Kwaliteit staat voorop.
Zeer ervaren en denk met je mee . Goed advies wat je wel staat en niet staat .
Zeer vakkundige mensen bij van den Tol opticiens. Ik heb nooit eerder zo’n uitgebreid oogonderzoek gehad. Alleen valt er niet over de prijs van een montuur, noch over de prijs van de glazen, te onderhandelen. Toch gek als je ruim €1.400,00 moet afrekenen voor één bril. Dus: supersrevice, maar erg duur!
De laatste jaren niet zo n prettige super bril gehad heerlijk om weer scherp te kunnen zien, zonder dat de bril mij honderd
Goed advies, denkt mee met oplossingen. Vakmanschap!
.
Zij nemen alle tijd om de juiste contactlenzen aan te meten en ook al heb je geen afspraak en komt zomaar binnenlopen dan doen ze er alles aan om je te helpen.
Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Van de oogmeting, uitzoeken van het montuur, zeer gastvrije ontvangst elke keer tot aan het ophalen van de bril.
Oude Raadhuisplein 4
1271RH Huizen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.