Filters

10

Deskundige en moderne Opticien.

Zeer goed geholpen vanaf de oogmeting tot aan het uitzoeken en doorpassen van monturen. Deskundige en begrijpelijke uitleg bij elke fase. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en het personeel is niet opdringerig. Je mag zelfs een aantal monturen op zicht meenemen naar huis, zodat je ruim de tijd krijgt om een keuze te maken. Het personeel is adviserend, maar niet sturend. De keuze ligt bij de klant. De kosten van de oogmeting krijg je retour na aanschaf van een bril of lenzen. Ik kwam hier al jaren voor zonnebrillen en nu voor het eerst een ‘gewone’ bril. De collectie varieert van ‘tijdloos’ tot ‘trendy’ en altijd modieus. Ik blijf hier zeker komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Medewerkers nemen in alle rust en heel deskundig de tijd voor je.

Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Niet
9

Kom er nu al 27 jaar. Altijd prettig en professioneel

geen aanvulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goed advies en professionele aandacht

Zeer tevreden over mijn behandelende optometrist Remco. Professioneel, duidelijk en kundig. Ook daarna tevreden over het adviseren van een brilmontuur door een collega.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend!

Het vakkundig en genuanceerde oog van Samira gaf vertrouwen en resulteerde in een bij mij passende contactlens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

een nieuwe bril met een fantastisch nieuw zicht op de wereld

Met de nieuwe bril ben ik heel gelukkig. De weg erheen kende enkele hobbels en daarom geen maximale score.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zeggen wat je doet en doen wat je zegt en vooral checken wat je zegt. Voorkom dat je een cliënt op het verkeerde been zet. Daarvan wordt niemand blij.
10

klantvriendelijk met verstand van zaken.

goed advies en alle tijd om een montuur uit te zoeken. ook fijn dat er een filiaal is om nog even rond te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Meedenkende opticiën

We worden altijd zeer goed geholpen door medewerkers van Van Den Tol. Ze denken met je mee en staan altijd klaar om te helpen als er problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Prima en uitgebreide controle lenzen

Prima en uitgebreide controle lenzen voor jaarlijkse controle en aanmeten nieuwe harde lens. Ook uitgebreide nacontrole

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fantastisch

Mooie winkel, prima service, heel aardig leuk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
9

altijd goed

je wordt goed en netjes te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer goed, deskundig en vriendelijk personeel

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nee
6

Gematigd tevreden.

Het contact met optiek Van den Tol Oostermeent, verliep over 4.medewerkers. Ontvangst, advies meting en afhandeling. Het ontvangst verliep koel zakelijk en naar mijn vraag werd onvoldoende goed geformeerd. De hulp bij het uitzoeken van een montuur verliep prima. Afspraak gemaakt voor oogmeting. Op de dag van meting was mijn afspraak niet gecommuniceerd en doorgesproken met de medewerker. Zij wist niet dat er voor haar een oogmeting gepland stond. Ik moest daardoor opnieuw mijn oogklachten en vragen herhalen. De meting verliep prima. Bij de keuze van glazen werd ik foutief geïnformeerd over de kortingsactie. Ik kon duurdere glazen kiezen voor de prijs van een goedkoper glas. De korting daarvan bedroeg 290 euro. Later bleek dat de kortingsactie slechts 190 euro bedroeg waardoor ik niet de mij voorgestelde korting kreeg. Dit werd mij goed uitgelegd door de 4e medewerkster. Deze nam ruim de tijd en moeite om mij te informeren over het gebruik van een multifocale bril, omdat ik daarmee geen ervaring had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
2

verkeerde type bril geleverd

Gevraagd om een computerbril zonder zij schermen. In 1e instantie wilde ze een veiligheidsbril leveren, aangegeven dat dat de bedoeling niet was. nieuwe papieren aangevraagd en uiteindelijk is er een computerbril met zij schermen geleverd. De zij schermen konden niet verwijderd worden, daarvoor moest er weer een nieuwe bril besteld worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips beter luisteren en de correcte bril bestellen
10

Wordt altijd prima en heel vriendelijk geholpen

Wordt altijd prima en heel vriendelijk geholpen. Met oogmeting en krijg altijd goede adviezen wat betreft de glazen en ook met nieuw bril uitzoeken, wat ik erg moeilijk vind denken ze altijd goed mee. Zo’n 40 jaar ervaring met van Tol opticiens. Altijd en nog steeds heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend!

Ik begon, 58 jaar geleden, als klant bij de oude Heer Van den Tol, daarna bij zijn zoon Jaap en nu bij de neef van Jaap, Gert. Inmiddels woon ik al 42 jaar niet meer in het Gooi, maar ik kom nog steeds uit Gelderland terug naar Van den Tol Opticiens voor al mijn brillen en zonnebrillen, vanwege hun uitstekende Kennis / Vakmanschap, Vriendelijkheid personeel, keuze uit kwaliteit monturen en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

top opticien

Mijn ogen werden slechter, maar bij vd Tol een top meting laten doen en zeer goed geholpen. ook bleek dat mijn ogen te droog waren, en met oogdruppels dit verholpen. Top zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips blijf zo!
9

Fijne winkel met deskundig personeel

Fijne winkel met deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel fijn

Nu ik weer in Huizen woon, ook weer naar mijn vertrouwde opticien. Mooie zaak, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er wordt uitgebreid de tijd voor je en goed met je meegedacht. Kortom zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Vriendelijk, professioneel en competent

Goed geholpen, duidelijke uitleg. De opticien was vriendelijk en vakbekwaam. De lenzen kwamen ook snel binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Professioneel, vriendelijk en servicegericht

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen idee
10

Uitermate prettig

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en een professionele organisatie en zeker niet onbelangrijk kennis en kunde van onze "ogen"

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ga door op deze manier van werken
3

Voorheen geen teleurstelling. Nu ging er te veel mis en heb veel schade geleden.

Te veel mis gegaan. Ik had helemaal geen nieuw glazen nodig, maar de mijnen zijn door de medewerkers van de opticien verhit en vernield. Het leek door een bizarre oogmeting dat ik ze niet meer nodig had. Maar na 2 weken grote ellende, bleek bij 2de meting dat de eerste meting niet bij mij paste. Na bemiddeling ben ik geen 1200 euro armer maar de helft. Terwijl ik aan de missers en vernieling niet debet ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ja
2

Zeer ontevreden, nu al 4x Zeelangsgeweest voor nieuwe lenzen en nog steeds niet de juiste ontvangen!

Tot op heden ben ik al vele jaren tevreden klant van Van den Tol in de Oostermeent. Mijn lenzen moesten vervangen, dus nieuwe (groen) besteld. Op 20 september ging ik die halen, maar de linkerlens zag ik niet goed door. De rechter groene lens was goed, dus die kon daar blijven tot de linker er óók zou zijn. Nieuwe meting en idd andere besteld, in groen. 27 september lenzen halen, waren binnen maar blauwe? En de linkerlens nog steeds niet goed...Weer opnieuw gemeten en besteld. De linkerlens dus, rechts was en bleef daar. Op 26 oktober wéér langs om mijn lenzen op te halen. De goede linkerlens is binnen,maar nu is de rechterlens zoek? Zonder enige excuses is de linkerlens nu wéér besteld! En moest ik dus onverrichterzake naar huis, mijn oude lenzen nog steeds in en wachten tot de linkerlens binnen is. Vooral het feit dat er steeds fouten worden gemaakt en geen enkel excuus of sorry...zéér slecht Van den Tol!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips De juiste bestelling leveren!
10

Goede service, wordt aandacht en tijd besteed.

De oogmeting gaat heel secuur, de adviezen zijn helder, en er wordt zorg en goede aandacht aan geschonken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Oude Raadhuisplein 4

1271RH Huizen

035-5253855

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.