Filters

9

Ik voel mij als klant gehoord en gezien

Met oprechte interesse in mij als klant, een hoog service level en zeer prettig klantcontact!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Perfecte service bij lenzen kinderen

Mijn kinderen hebben allebei een forse brilafwijking sinds ze 3 zijn. Toen ze 7 en 8 waren wilden ze echt van die dikke bril af. Ze hebben bij Van den Tol kunnen oefenen met lenzen. De dames die ons hielpen hadden een engelengeduld en ineens hadden ons kids het door! Nu kunnen ze heerlijk voetballen en ondersteboven aan het klimrek hangen etc zonder gedoe. Veel dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Geen!
9

Geweldig geholpen!

Het testen van de ogen waar het mee begon was op een heldere wijze. Vragen werden vriendelijk beantwoord en er werd de tijd genomen. Bij de keuze van een montuur was het gelijk raak. Niks zoeken en kijken of het goed staat. Nee, bij de presentatie werden er gelijk al monturen aangedragen gebaseerd op het soort montuur dat ik al droeg. Ook de service: passen, meten en bijstellen bij het afhalen was prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer deskundig

De uitgebreide oogmeting en de grote deskundigheid van het personeel geven je een zeer goed gevoel. Wat ook blijkt uit het fijne zicht en goede lezen met mijn nieuwe bril.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zoals al vele jaren, was ook nu weer mijn ervaring absoluut voortrèffelijk!

Zie zin hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goed

Vriendelijk en geduld voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Gewoon super zoals altijd.

Vwwwanaf dag 1 altijd goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Is niet nodig.
9

Goede kwalitatieve service

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goed gemeten, fijn advies, mooie terugkoppeling bij bijstellen bril!

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Goed ga zo door !
10

Zeer uitgebreid en professioneel

De rust en aandacht die er is om nieuwe lenzen aan te meten heb ik als heel prettig ervaren. Als ook de na controle en de omruil garantie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Telefonisch heb ik 2x lang in de wacht gestaan
10

Professionele en vriendelijke klantbenadering

Goede advisering ontvangen bij meting en aanschaffen zonnebril op sterkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede ervaring wel lang wachten

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Jullie hebben t druk. Moeilijk om een afspraak te plannen
10

Denken in oplossingen

Inmiddels 39 jaar contractlenzen en altijd via van den Tol. Bij problemen wordt gedacht in oplossingen. Persoonlijk, vriendelijk en menselijk contact. Service staat hoog in het vaandel. Ik heb maar twee ogen en voor mij geen ander die daar aan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel goed.

Goedemorgen, Ik heb mijn bril een paar weken. Ik ben er heel blij mee. Ik ben goed geholpen en goed geadviseerd. Jullie hebben vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben al 40 jaar klant bij jullie. Hartelijk groet, Mevr Dekkers van 't Net.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima oogmeting en advies

Deskundig, klantgericht, flexibel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Al sinds jaar en dag

Stuur maar geen enquetes. dat is zo verschrikkelijk irritant. Iedereen weet wel of de tent goed loopt en de service klopt. en "Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf." is vreselijk. Ik wil ook de keus krijgen dat ik niet akkoord ga met de verwerking van mijn gegevens. Dan doe je het met mijn mening.en daarna, basta! De website verbiedt nu via het programma dat mijn mening wordt verstuurd. Om die reden ga ik nu akkkoord,maar herroep deze toestemming nu onmiddellijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Service verbetert niet door enquetes. Gedrag in de winkel is bepalend.
10

Goed geholpen met oogmeting en bril keuze

Snelle levering van mijn bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen verbeter punten
8

Ben enorm tevreden

Fijn om een vast contactpersoon te hebben die alle controles doet. Alles wordt altijd snel, kundig en netjes geregeld en opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Prijs
10

Erg netjes geholpen, erg professioneel

Prettige medewerkers, mooi winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Het voelt als thuiskomen, betrouwbaar, vakkundig vriendelijk enz.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Het is voor mij perfect, fijn gevoel.
9

Professioneel, klantvriendelijk, mooie collectie

Weer zeer goed geholpen aan een nieuwe bril, ruime keuze aan monturen en nazorg is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
2

Slechte ervaring

Niet klantgericht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

deskundig, empathisch en zeer duidelijk.

Ik had een bril voor verafzien en onderin voor het lezen. Dus Multifocaal. Ook had ik een aparte bril voor het lezen.. Vooral voor het lezen beviel deze bril mij niet meer. Ik wilde dus een nieuwe leesbril. Bij het onderzoek naar mijn gezichtsvermogen bleek mijn leesbril ronduit slecht en de multifocale bril voor het lezen ronduit onvoldoende,.Maar ook was deze bril voor het het veráfzien verre van ideaal. Ik wilde dus een nieuwe multifoccale bril en een nieuwe leesbril. Uw adviseur raadde mij toen aan eerst een nieuwe multifocale bril te nemen en af te wachten hoe het lezen met mijn nieuwe multifocale bril mij zou bevallen. Dus niet nóg een een bril willen verkopen Het is toch later een nieuwe leesbril geworden, maar het advies: was deskundig..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ruime keuze en professioneel advies

Zeer klantvriendelijk, er wordt goed meegedacht en meegezocht en gekeken, efficiënte afhandeling met afspraken en snelle en klantvriendelijke service, ruime keus aan monturen anders dan de keten opticiens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Oude Raadhuisplein 4

1271RH Huizen

06-51740853

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.