Goed, vakkundig en professioneel geholpen.
Ga altijd weg met een goed gevoel,mijn wens is goed begrepen,zeer professioneel, vriendelijk en vakkundig personeel en afspraken wordt altijd nagekomen.Een dikke 10!
Ik ben erg goed geholpen na een drama bij Specsavers, metingen die totaal niet klopte, maar door VanDenTol kan ik eindelijk echt goed zien!
Zorgvuldig en klantgericht
Snel en goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril.
Van den Tol geeft goed en eerlijk advies. Heb je geen nieuwe lenzen nodig en de huidige zijn nog goed dan wordt er geen niet uu we aangesmeerd.
Bij aflevering een beetje rommelig en weg gestuurd met een totaal niet goed zittende bril. Terug geweest en toen goed geholpen
Uitgebreide oogmeting gehad en mogelijkheden uitgebreid gesproken. Geen haast en geen gepush om te kopen.
Goede ervaring. Kom heel snel terecht, goede corona regels naleving. Snelle levering van nieuwe bril.
Vriendelijk, deskundig en goede service.
Goed advies, prima service ook als je na aanschaf nog vragen wensen hebt. Tip noem niet iedereen gelijk je dat stel ik in ieder geval niet op prijs.
Alleen maar positief.
Door het inlevingsvermogen en de deskundigheid van het personeel wordt al heel snel het juiste montuur gevonden. Na een grondige oogmeting wordt snel de bril geleverd.
Vriendelijke, deskundige service
deskundige oogmeting klantgerichte en ervaringsdeskundige serviceverlening mbt montuur aftersale uitstekende serviceverlening
Fantastische service en aardig personeel. Je betaald dan wel meer dan bij een Hans anders maar het is ook niet te vergelijken . Goede kwaliteit en altijd bereidt om iets bij te stellen enz . Super goede service
In 1962 werd ik klant. In 1968 verzuchte mijn moeder bij de zoveelste gesneuvelde bril wanneer het een keer op houdt. Mijnheer Van den Tol sr. gaf ons die volgende bril kado: "Ja, hij is onze beste klant en wij willen ook een keer meedoen." Moeder was blij en verbaast tegelijk. Mijn tweede gratis bril, eveneens 6 jaar later in 1974, kreeg ik van zijn zoon Jaap. (Ik herinner mij dat er met de bril ervoor telkens iets was.) "Dit is nu wat je noemt een relatie." zei mijn vader. Twintig jaar ben ik uit Huizen weg geweest en in die twintig jaar heb ik slechts twee brillen elders besteld. Nu woon ik alweer 5 jaar in Huizen en heb drie Van den Tol brillen gekocht. Deze week ging ik met mijn fiets over de kop en weer sneuvelde er een bril. Een nieuwe nog wel. "Je krijgt van ons 60% korting, en er zijn een paar nieuwe modellen binnen gekomen, die jullie thuis maar eens goed moeten bekijken." zei Tim. Ik was verbaast, ondanks dat ik oud genoeg ben om te weten wat een goede relatie betekent.
Glazen besteld die niet bevielen. Werden meteen omgeruild voor andere glazen die beter bij mijn kijk-wensen passen. Nu perfect. Uitstekende service.
Zeer uitgebreide ogentest en ervaren behulpzaam en vriendelijk personeel.
Altijd een prettige ervaringen bij van den Tol. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel.
NVT
Erg vriendelijk en goede communicatie
UITSTEKENDE SERVICE EN VAK BEKWAME MENSEN
Er wordt veel aandacht besteed aan oogmeting en keuze van bril. Bovendien wordt door de opticien veel informatie verstrekt.
Met tijd, aandacht en deskundigheid wordt je bij Van den Tol goed geholpen. Het is niet de goedkoopste opticien, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.
Oude Raadhuisplein 4
1271RH Huizen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.