Snel

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips Geen

Enthousiaste medewerkers met aandacht en verstand van zaken

Voor herhaling vatbaar.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips zoveel verschillende medewerkers. Ietsje minder geeft een huiselijker gevoel. Overigens was iedereen goed.

Ware kwaliteitsopticien

Professionele en vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen. Mooie winkel. Groot assortiment van kwalitatief goede monturen. Moderne oogmetingsapparatuur. Snelle levering van de bril. Van Gestel onderscheidt zich op alle fronten op positieve wijze van de grote ketens.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Top, deskundig, klantvriendelijk, rustig.

Ik ben al 40 jaar klant bij van Gestel. Dat zegt genoeg. Fijne zaak en top medewerkers. Alle tijd en geduld voor de klant. Deskundig, professioneel en zeer klant vriendelijk. Super !!

• Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee, ga vooral zo door. Dan blijf ik de komende 40 jaar nog mooi bij deze zaak.

Het personeel staat altijd voor je klaar. Er wordt heel goed meegedacht.

Zie boven

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben in december 2022 op zoek gegaan naar een nieuw montuur. Hierbij van verschillende medewerkers goede adviezen gekregen. Uiteindelijk een prima keuze gemaakt. Kort na de oogmeting kreeg ik bericht dat mijn nieuwe bril klaarlag. Het resultaat is positief en ik ben zeer tevreden. Mijn positieve ervaring komt voort uit deskundigheid in combinatie met klantvriendelijkheid, enthousiasme en gastvrijheid van de medewerkers, naast een grote sortering aan monturen. Verwend met een paar leuke cadeautjes ben ik tevreden met mijn in het oog springende Theo-bril de deur uit gegaan.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

De klant is koning bij van Gestel

Het maakt niet uit waar je voor komt... een pootje van je bril zit niet goed, een krasje op je brillenglas, een klein of een groot mankement aan je (heel) oude, oogmeting zonder dat je een bril koopt, aanmeten van een nieuwe bril. Je wordt altijd met alle egards behandeld.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips geen

Hét adres voor je ogen

Door de jaren heen: Prima en uiterst secure, betrouwbare meting van de ogen. en bijpassend advies. Verder een heel goed advies bij kiezen van montuur. Vooral omdat ik weinig vertrouwen heb in een eigen keuze en daardoor meestal zoek naar een montuur dat gelijkenis vertoont met mijn bestaande. De medewerkers van Van Gestel weten mij iedere keer weer over de drempel te helpen om iets totaal anders te kiezen door mij varianten aan te reiken; dat heet meedenken en creatief zijn. Verder een heel persoonlijke benadering.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril

Prima!

Door de jaren heen: Prima en uiterst secure, betrouwbare meting van de ogen en bijpassend advies. Verder een heel goed advies bij het kiezen van een montuur. Vooral belangrijk omdat ikzelf weinig vertrouwen heb in een eigen keuze en daardoor meestal zoek naar een montuur dat gelijkenis vertoont met het bestaande exemplaar. De medewerkers van Van Gestel weten mij iedere keer weer over de drempel te helpen om voor totaal iets anders te kiezen, wat gedurfder/sprankelender dan de vorige keer. Dat heet meedenken en creatief zijn. Verder content met de heel persoonlijke benadering.

Prima!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Onze dochter (11 jaar oud) heeft haar eerste bril uitgekozen. Het was een soepel en ontspannen proces. Als ouders zijn wij beide ook brildragend en dus ervaren op dit gebied.

professioneel en prettig

Professioneel en prettig

professioneel en prettig

Professioneel en prettig

Klantvriendelijk en professioneel

Klantvriendelijkheid en professionaliteit zijn bijzonder kenmerken van optiek van Gestel.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Afspraak makennom bril op te halen vind ik niet prettig. Prijs is vrij hoog

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Prima en zeer vakkundig geholpen.

• Verbeterpunten/tips nee

Emmastraat 38

1211NH Hilversum

035-6212072

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl