Hét adres voor je ogen!

Door de jaren heen: Prima en uiterst secure, betrouwbare meting van de ogen. en bijpassend advies. Verder een heel goed advies bij kiezen van montuur. Vooral omdat ik weinig vertrouwen heb in een eigen keuze en daardoor meestal zoek naar een montuur dat gelijkenis vertoont met mijn bestaande. De medewerkers van Van Gestel weten mij iedere keer weer over de drempel te helpen om iets totaal anders te kiezen door mij varianten aan te reiken; dat heet meedenken en creatief zijn. Verder een heel persoonlijke benadering.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Vriendelijk, ervaren,deskundig.

Ben heel goed geholpen en geadviseerd je mag en kan altijd terug komen als er iets is

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Vriendelijk, ervaren,deskundig.

Heel goed en snel geholpen.

Kwam spontaan binnenlopen om naar monturen te kijken. Vriendelijke ontvangst en goed en eerlijk advies. Ging met de aankoop van een bril de deur uit. Volgende dag al telefoontje dat de bril klaar lag. Een tevreden klant dus !

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Vakkundige mensen, binnen een week een nieuwe bril!

Aanmeten en uitzoeken nieuwe bril ging vlot en vakkundig. Zeer tevreden.

• Verbeterpunten/tips Geen, zeer tevreden

Het was een feestje en zo blij met mijn nieuwe bril.

Het was een goede ervaring vorige week, toen mijn oude bril bezweek. Dus snel naar van Gestel gegaan daar kwam Corinne vrolijk achter de balie vandaan. Ze hielp mij vlot en blij, en legde allemaal leuke nieuwe brillen op een rij. Een was te donker en de ander te licht. Dat paste niet bij mijn gezicht. Gewoon een duidelijk advies waar je iets aan hebt, nee door Corinne word je niet genept. Een gezellig kopje thee erbij, Nog eens de vier beste brillen op een rij. Al snel kwamen we samen tot het besluit. Deze past het beste bij mijn haar en huid. Al gegevens genoteerd, helaas had Corinne het opmeten van de glazen nog niet geleerd. Ze zit pas in leerjaar een, Nou dat zag ik echt niet meteen. Voor mij is ze al volleerd, dus de week erop naar Menno terug gekeerd. Hij komt met een minnetje en een plusje hier en daar. en het lucht pufje levert geen enkel gevaar. Na nog een weekje weer gewacht, was de bril klaar, eerder dan verwacht. Nu kan ik alles weer goed zien, en geef ik Menno en Corinne een tien. Groetjes van Sint en piet die nu weer goed ziet

• Verbeterpunten/tips Geen

Goeie ervaring

Goed geholpen, erg klantvriendelijk

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? internet

IK ben zeer tevreden

Moet nog wennen aan de nieuwe bril en kom waarschijnlijk nog even terug om het e.e.a. te checken.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Gewoon zoals het hoort, maar toch bijzonder

Het is tegenwoordig bijzonder als het maatwerk-poduct helemaal in 1 keer helemaal lukt. In mijn geval was er veel aandacht bij de oogmeting, alle tijd en rust werd er genomen deze nieuwe bril voor mij tot in de perfectie te maken. Het resultaat is verbluffend. Ik ben zeer tevreden over de kennis, aandacht en eindresultaat van mijn bril. Veel dank !!

• Assortiment N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Heel erg correct en fijn geholpen door Menno

• Verbeterpunten/tips ?

uitstekende service

paar weken geleden nieuwe bril gekocht. Erg goed geholpen, zowel met het frame als met de glazen. Prettige medewerkers die verstand hebben van hun vak.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips door verbouwing iets trager dan normaal

Zeer prettig geholpen

Zeer prettig en professioneel geholpen met de oogmeting en keuze montuur

Emmastraat 38

1211NH Hilversum

035-6212072

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl