Nee
Nee
Bij de vraag 'Waar kent u Van Gestel van'? is het antwoord van mijn vorige 10 (of zo) brillen in de afgelopen ca. 20 jaar. Altijd prima geholpen. Waarbij iedere voor mij nieuwe medewerker altijd weer de kwaliteit levert die je verwacht.
Geen
De rekening zou ik per e-mail krijgen. Tot nu toe heb ik nog niets gehad.( vorige week donderdag gekocht)
Positieve , vriendelijke behandeling !
Vakkundig nieuwe bril aangemeten
Word altijd prettig geholpen
Geen
prima sevice
geen
Je bent bij Van Gestel echt klant. Ze hebben een fantastisch assortiment, professionele medewerkers en zeer klantvriendelijke klantbenadering!
Tja... wij/ik zijn dik tevreden over van Gestel. Dus dan krijg je ook automatisch zo'n lijstje als hierboven
Niet vergeten te melden dat er aan een oogmeting kosten zijn verbonden als je geen bril koopt. Ik weet dat het zo is maar het is me niet door een van jullie gezegd. Het voorkomt nare verrassingen achteraf
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.