
31 januari 2025 bij de optometrist geweest. Wat goed was gegaan we werden wel door een andre collega medegedeeld dat het 18.00 uur was en dan een andere keer terug moesten komen terwijl we nog niet klaar waren. Ok dar doe je dan maar je hebt geen keus. Uiteindelijk doorverwezen naar oog arts. Wij kwamen erachter doordat wij niet werden gebeld voor een afspraak. Uiteindelijk kwamen we er achter dat de verwijzing niet goed was gegaan, oogpolie van ziekenhuis gebeld daar wed mij medegedeeld dat de optometrist geen goeie verwijzing had gestuurd stond geen gegevens in etc dus de oog polie kon niets doen. De optometrist gebeld, nou hoe die man hier mee omging daar lusten de honden geen brood van!!! Erg onvriendelijke mensen woldering hereweg!!!
Beste Ellen, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en te ontzorgen. Na een optometrisch onderzoek waarbij diagnostische druppels zijn gebruikt, is een directe oogmeting niet altijd mogelijk. De druppels zorgen ervoor dat de pupillen verwijden en de accommodatie tijdelijk wordt beperkt, waardoor een nauwkeurige meting niet haalbaar is. Daarom hebben wij u gevraagd om hiervoor een aparte afspraak in te plannen. Wat betreft de verwijzing: onze rapportage is via ZorgDomein zowel naar uw huisarts als naar de oogkliniek gestuurd. Helaas is daarbij per abuis door ons een verkeerde optie "geslacht" aangevinkt, wat mogelijk voor verwarring heeft gezorgd. Daarnaast heeft uw huisarts ervoor gekozen om u door te verwijzen naar een andere oogkliniek, maar daarbij zijn de gegevens kennelijk niet meegestuurd. Dit heeft de situatie verder bemoeilijkt en we begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad om een afspraak te maken en de situatie samen te bespreken. We wachten nog op uw reactie en staan open om dit met u verder door te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u. Vriendelijke groet, Chris Bosscher Algemeen Manager Woldringh Optiek
Vriendelijk personeel en ben heel goed geholpen tijdens het uitzoeken van een nieuwe bril.
Bij aanschaf van een bril een adequate inmeting van de juiste glassterkte en een snelle vervaardiging van bril en glazen.
Erg prettig dat ik heel wat brillen kon passen. Communicatie met bekwame medewerkers verliep plezierig. Oogmeting en de keuze van glazen vergezeld van duidelijk uitleg. Aflevering van de bril ook goed verzorgd. Erg blij met gang van zaken en mijn mooie bril!
nvt
Echt zeer goed geholpen, en vriendelijk personeel Geweldig kwaliteits bril
Geweldige sfeer in de zaak met professionele medewerkers. Ze denken stuk voor stuk graag met je mee zonder dat het opdringerig wordt. Tijdens de metingen en de zoektocht naar een bril neemt men uitgebreid de tijd voor je. Mooie collectie monturen in iedere prijsklasse.
Ontzettend goed geholpen, Totaal verrast door de keuzes en ben ontzettend blij met mijn nieuwe bril.
De mensen bij woldringh herestraat zijn super vriendelijk. Ik ben zo duidelijk en uitgebreid geholpen. De service is zo uitgebreid je voelt je echt gezien en gehoord. Ze hebben een hele ruime keuze in monturen. Er wordt je niks opgedrongen maar met je meegedacht. Ik vindt het super zoals ik daar geholpen ben. En ik zou het zeker aan andere mensen aanraden.
Begin januari 2023 heb ik twee brillen aangeschaft bij Woldringh: een verte-bril en, voor het eerst, een computerbril. Mijn reactie hieronder gaat over de computerbril. Ik heb hem gekocht omdat ik al een paar jaar moeite heb met het lezen van info op het beeldscherm van mijn desktop-pc. Na twee zorgvuldige gesprekken met Jeroen (medewerker Woldringh) heb ik gekozen voor de variant 'scherpte tussen 30 en 100 cm', waardoor ik deze computerbril (in mijn geval) ook probleemloos kan gebruiken als leesbril. Inmiddels gebruik ik de bril dagelijks meer dan zes uur. Kijken door deze bril is tamelijk sensationeel; een aanzienlijk andere kijksensatie dan bij mijn vertebril. Zittend aan mijn bureau is alles in de buurt scherp: het beeldscherm en de papieren die vlak voor me liggen of wat verder weg. Vanaf ongeveer 1 meter begint de onscherpte (maar, in mijn geval, nog altijd een stuk scherper dan zonder bril). Ik werk veel thuis. Ook daarom heb ik voor de '30 – 100'-variant gekozen. Er lopen hier bijvoorbeeld geen collega's rond die ik goed wil kunnen zien als ze op anderhalf à twee meter afstand staan. Waar ik het meest aan moest wennen: met deze bril moet je je hoofd een beetje bewegen richting het gedeelte v.h. computerscherm waar je iets wil lezen/bekijken. Jeroen had dat van tevoren al aangegeven en uitgelegd. Inmiddels ben ik redelijk gewend geraakt aan die kleine hoofdbewegingen. Al met al ben ik blij met de computerbril. Het is een stuk fijner werken. En verder ben ik erg tevreden over Jeroen (die mijn vaste aanspreekpunt was). Hij gaf zeer goede en realistische uitleg en beantwoordde al mijn vragen op een rustige, degelijke en levendige manier.
Wij zijn natuur ook blij dat u blij bent! En deze uitgebreide uitleg over computerbrillen zullen ook veel van ons klanten goed kunnen gebruiken.
men had geduld en was hulpvaardig
Na minder goede ervaring met de vorige bril lijkt het nu direct een goed gevoel op te leveren.
Vriendelijk en meedenkend
Goed ontvangen en op m’n gemak gesteld voor de oogmeting
Heel goed begeleid bij de oogmeting en de uitleg daarover.
Voelde me wel kom
Was een zeer vertrouwde en uiterst prettige ervaring . Duidelijke rustige uitleg en oog voor de persoon. . Dankjewel
Zeer Goede oog metingen en de bril was daarna ook heel snel klaar
Deskundig, vlot en plezierig advies ontvangen voor zowel lenzen en een nieuwe computerbril.
Erg behulpzaam en veel kennis.
Vriendelijk en klantgericht. Grote kennis van zaken.
Heel veel plezier met de nieuwe zonnebril en gewone bril! Fijn dat u zo tevreden bent.
Inmiddels aanbevelingen gedaan
Fijn te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de aanbeveiling.
Ben al jaren klant en mijn ervaringen zijn altijd goed. Ook al heb je geen afspraak gemaakt, wordt er toch tijd vrij gemaakt om vragen te beantwoorden/bril even bijstellen. Ook bij het uitzoeken van een montuur wordt er op een fijne manier meegeholpen.
Fijn te horen dat u zo tevreden bent en ons een prima beoordeling geeft. Wij zullen ons best blijven doen om uw vragen te beantwoorden en u straks weer opnieuw goed te adviseren over uw nieuwe bril.
Ik ben goed geinformeerd in het kiezen van een geschikte bril
Online afspraak gemaakt, kon volgende dag al heen. Vriendelijke en vakbekwame medewerkster die geholpen heeft met uitzoeken van een goede en mooie bril.
Wij zijn blij als onze klant blij is, bedankt voor de review.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.