
de uitleg van de dekking is duidelijk en de verzekering is snel en gemakkelijk geregeld. Een zorg minder voor de nabestaanden
Ik probeer Monuta al dagen te bereiken en elke dag en elk minuut hoor je, er zijn nog 5 wachtenden voor u. Ga niet met hun in zee. Ik bel alleen maar om te vragen waar mijn polis blijft en dan sta je meer dan 20 minuten in de wacht. Ze zijn amper bereikbaar en je kan alleen bellen of mailen. En met mailen duurt het nog 15 werkdagen. Voor mij hoeft het zo niet en ik ga ook mijn verzekering opzeggen. Lekker makkelijk zo, dan hoef je niemand te woord te staan.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u niet in contact kunt komen met onze Klantenservice. Ook geeft u aan de verzekering op te willen zeggen. Door aanhoudende drukte is de wachttijd op onze klantenservice telefonie en op de schriftelijke werkzaamheden langer dan dat u van ons gewend bent. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan. Uw opzegging is inmiddels voor u verwerkt. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Super
Dat de verzekering makkelijk en snel is geregeld bij monuta
Snel en makkelijk geregeld
Prima geholpen
Ik heb de verzekering net afgesloten, dus heb nog niet veel ervaring. Graag zou ik wel op papier een overzicht willen hebben. En misschien een app
Heb geheel niets gezien of ontvangen over de verzekering
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u een aanvraag heeft gedaan, maar dat u niets gezien of ontvangen heeft. Het is jammer dat u het gevoel heeft niets te horen van Monuta. Uw polis is op 19 januari per e-mail naar u gestuurd. Het kan zijn dat de e-mail in uw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Voor de zekerheid gaan wij uw polis ook nog per post naar u versturen. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Mijn ervaring is op zich goed maar heb geen mail gehad met de polis
was een goed en zakelijk gesprek, maar ook een gezellig gesprek na de oplossing van mijn probleem met mijn email adres.
Aanvraag gedaan maar niets meer gehoord
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u een aanvraag heeft gedaan, maar dat u niets meer heeft gehoord. Het is jammer dat u het gevoel heeft niets te horen van Monuta. Uw polis is op 22 januari per e-mail naar u gestuurd. Het kan zijn dat de e-mail in uw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Voor de zekerheid gaan wij uw polis ook nog per post naar u versturen. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Meteen en gelijk geregeld zoals ik het wil
Het afsluiten is makkelijk online te doen. Contact met klantenservice over medische vragen ook prima.
Alles goed geregeld
Ben lid geworden en een dag later had ik nog geen bevestiging oid. Wel na 2/3 dagen een incasso. Deze heb ik direct gestorneerd. Ik heb ook een formulier ingevuld dat ik direct wil stoppen maar nog geen reactie op gehad. Een bedrijf met zulke slechte communicatie, daar ga ik geen contract mee aan. Mvg, Walter Coenen
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u geen bevestiging heeft gekregen, maar dat er wel een incasso is uitgevoerd. Het is jammer dat u de polis nog niet heeft ontvangen. De polis is op 19 januari per e-mail naar u gestuurd. Het kan zijn dat de e-mail in uw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Omdat u aangeeft direct met de polis te willen stoppen, hebben wij uw verzoek doorgegeven aan onze administratie om het verder te verwerken. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
4 sterren met de 5de ster kan altijd beter zeg ik altijd .
I have been paying double payment on december 2924 and January 2025 for my polis. 5360013. Why?
Was heel goed hoor
N.v.t
Ik heb jaren er van weg gelopen maar word nu tijd dat ik dit onder ogen komt en me verzekerd heeft bij jullie puur uit ervaring van overleden in m’n directe omgeving , de rust het voelt gewoon goed bij jullie
Alles was makkelijk aan te geven
gemakkelijk en snel !!! Zo afgesloten en helemaal naar wens te doen! top
Duidelijke informatie ontvangen en toegang tot mijn omgeving. Fijn dat je het ook op latere leeftijd nog af kunt sluiten
Alles was goed
Snelle reaktie, goede site en makjelijk te doorlopen.
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.