
makkelijk om een verzekering af te sluiten
Nvt
Ik heb helaas tot op heden geen terugkoppeling gekregen of alles goed is ontvangen. Geen polis ontvangen.
Wacht alleen nog op mijn polis. Deze heb ik nog niet ontvangen
Ik probeer hun te bellen en krijg elke keer hetzelfde riedeltje en vervolgens niemand aan de telefoon
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u niet verder kwam in ons keuzemenu. Ik heb u vandaag telefonisch gesproken en dank u hartelijk voor ons prettige gesprek. Ik ga ervanuit dat u hiermee geholpen bent. Ook heb ik ons keuzemenu getest en er lijken op dit moment geen storingen te zijn. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Ik heb pas geleden een uitvaart verzekering afgesloten. Dit verliep heel vlot,zeer duidelijke website en goed overzichtelijk. Ook het kiezen van de juiste uitvaart met de bijbehorende bedragen waren duidelijk. Ik ben erg tevreden
duidelijke site en makkelijk om een verzekering af te sluiten
Overzichtelijk
Fijn dat mijn eerdere wens uit 2011 bewaard is gebleven. Goed archief werk. Helaas heb ik geen kinderen dus mijn nabestaanden zouden dan maar moeten beslissen zoals Monuta mij heeft herinnerd.
De meest gebruiksvriendelijke site om een polis af te sluiten of te wijzigen
Website is duidelijk.
Ben uitstekend en duidelijk geholpen
Prima site maar je mist toch wel de persoonlijke benadering. Maar dat is de hedendaagse tijd, helaas.
Via internet de benodigde gegevens ingevuld. Was duidelijk en snel geregeld
Goede online mogelijkheid om verzekering af te sluiten.
Snel, duidelijk en makkelijk af te sluiten
Tot nu toe is alles makkelijk en goed gegaan
Duidelijkheid genoeg. Weet precies waar je aan toe bent.
Het is fijn om deze zekerheid te hebben Voor mijn naasten Maar er zijn vind ik ook dingen niet eeelijk wat ik wel liever nu achter wegen laat
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij staan open voor suggesties om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u toch nog in contact willen komen met ons, met betrekking tot de feedback die u heeft gegeven, mailt u dan naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Prima
Zie bovenstaand.
Zie hierboven
Makkijk
Ik heb nu een account. Dan kan ik per 1 april een nieuwe verzekering afsluiten. Dat kan helaas nu nog niet omdat mijn oude verzekeraar moet worden opgezegd. Dus nog even een momentje.
DAT IK WEL GOED BEN VERZEKERD DAT IS MIJN GEDACHTEN IK BEN WEL GETROUD MAAR HEB ZELF GEEN KINDEREN ZO DAT MIJN BONNUS KINDEREN NIET NAAR MIJ OM HOEFEN TEKIJKEN ALS IK WEG BEN
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.