
Ik vond het een fijne site, makkelijk met invullen en goede informatie!
Ervaring bij jullie met het overlijden van mijn vader. Alles was echt super gegaan.
Zeer deskundig en respectvol naar de nabestaanden toe.
Het enigste wat ik jammer vond dat hij mij geen keuzes liet horen. Of er maat 1 polis was.
Zeer goed en duidelijk geholpen
Werdt goed en duidelijk geholpen.
Ik ben zeer tevreden
Bij het afscheid van een geliefde collega heb ik Monuta Doetinchem positief ervaren. Daardoor heb ik mij nu aangesloten bij Monuta en geeft dit mij veel rust en vertrouwen.
Ik kon mijn verzekering snel afsluiten. Ik heb een automatische incasso goed gekeurd maar er is nog niets van mijn rekening afgehaald. Waar kan ik mijn premie op storten. En ik kan mijn wensen niet invullen voor een uitvaard op de site. Beetje jammer. Dus als u mij hierover antwoord kan geven graag.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend om te horen dat er nog geen incasso heeft plaatsgevonden en dat u geen uitvaartwensen kunt vastleggen. Wij hebben ons Klant Contact Center gevraagd contact met u op te nemen om dit samen met u uit te zoeken. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met ons Klant Contact Center via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Duidelijke informatie en tevens erg klantvriendelijk. Makkelijk af te sluiten verzekering.
Na online en polis afgesloten te hebben was ik nog wat vergeten. Ik heb gebeld maar ze en ben heel goed en vriendelijk geholpen.
Ik wilde bij Monuta een verzekering afsluiten. Op de geplande tijd werd ik door een medewerkster gebeld. Door haar kennis en instelling was de juiste verzekering binnen enkele minuten geregeld. Zeer professioneel.
Na veel wikken en wegen en vergelijken op het internet uiteindelijk toch gekozen voor Monuta. En nee dit is niet vanwege de prijs, maar met name de klantvriendelijkheid van de medewerkers. Voor zover het uitzoeken van een uitvaartverzekering leuk kan zijn natuurlijk maakt Monuta het een stuk aangenamer. Ze geven je het gevoel mens te zijn en geen klant. Ik had eerst de verzekering opgezegd omdat ik me verder wou inlezen binnen de twee weken. Ook dit was geen probleem. Mede door de reactie van Monuta en het gemak van het afsluiten en het vastleggen van je uitvaartwensen heb ik voor Monuta gekozen.
klantvriendelijk
Helder, gemakkelijk en duidelijk!
Goed
heb niuwe polis aan gevraagd maar het geld word gewoon terug gestort waar ik niet mee eens ben betaal netjes maar word gewoon van de nieuwe polis wat ik wil betalen gewoon terug gestort monuta moet maar een een goede administratie er op nahouden en niet elke keer terug storten oky vind dit raar als ik een polis heb ik betaal netjes de polis dus accepteer het geld wat er overgemaakt word en niet terug storten oky . met vriendelijke dank voor uw medewerking verblijf ik Hoogachtend, M.P.Gebuis
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend om te horen dat er verwarring is rond uw betalingen. Wij gaan voor u uitzoeken wat er aan de hand is en komen er zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen bij u op terug. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Als de overgang naar de dood ook zo makkelijk gaat teken ik er voor ! !
Nvt
-
Goed
Uit de zorg die mijn ouders hebben gehad van Monuta heb ik nu ook gekozen voor Monuta.
Ik had nog paar vragen omtrent meeverzekeren kinderen nadat ze 18 jaar zijn. Hierbij hebben ze duidelijk uitgelegd dat je niet meer voor hun 18e aan premie opbouw kan beginnen.
Ik ben kort geleden aangemeld. Waardoor Ik nog geen oordeel of ervaring kan benoemen. Ik heb daarom geen mededeling. Alvast bedankt. Alleen wat Ik maandag op de tv programma RADAR heb gezien. Daar over schrik Ik wel.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij begrijpen uw terughoudendheid naar aanleiding van de uitzending van Radar. Mocht u hier prijs op stellen dan komen wij graag telefonisch met u in contact om een toelichting te geven. U kunt hiervoor een mail sturen naar [email protected]. Zou u dan willen aangeven wanneer en op welk nummer wij u kunnen bereiken? Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Duidelijk en snel
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.