
Zeer netjes geholpen
Meerdere malen contact gehad met Monuta en waarbij vragen duidelijk wordt uitgelegd. Ook de gebruiksvriendelijke website waar je je wensenlijst kan aangeven is eenvoudig en geeft direct overzicht van de totaal kosten Ook bij het het invullen van de gezondheidsverklaring weet je of je geaccepteerd wordt en of er een premie verhoging wordt toegepast
Goed en beste bediening
Polis snel ontvangen. Heel tevreden.
Ik heb contact opgenomen om mijn nieuw afgesloten polis te verlagen, zou hier een email over krijgen , maar ik heb nog niks ontvangen. Ik had op internet het schuifje van het gewenste bedrag te ver omhoog geduwd zodat ik voor 13000 e verzekerd was , vind dit wel extreem hoog De medewerker in kwestie vond het schijnbaar raar, en vond ik ook niet erg vriendelijk Mvg
Beste Roos, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het vervelend dat het contact met ons Klant Contact Center niet naar tevredenheid is verlopen en dat u tot op heden nog niet gevraagde informatie heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw verzoek om het verzekerde bedrag te verlagen is vrijdag door een collega ingediend. Het duurt uiterlijk 10 werkdagen voordat dit daadwerkelijk is verwerkt. Als u verder nog vragen heeft, mailt u dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Ik leeft nog dus geen ervaring met munuta En nog niet eerder mee te maken gehad
Omdat ik recent heb aangesloten.
Mijn bezoek aan de website heeft mij blij gemaakt, ik kan weer verder.
goed
Nee
Gebruiksvriendelijk
Soepel en professioneel
Ik was heel blij met het bijstaan van monuta in alle opzichten daar ik zelf niet in staat was iets te regelen monuta heeft dit super gedaan van begin tot het einde ik was heel blij met ze en kan ze alleen maar bedanken. Daarom geef ik ze een groot CHAPEAU
Alles was heel duidelijk.
Ik ben nog niet lang klant maar het zijn hele fijne mensen om mee te werken. Bij vragen kun je ze bellen en ze nemen de tijd voor en beantwoordden al je vragen. Ook is de website duidelijk en overzichtelijk en hierdoor valt alles te vinden. Ik ga hen zeker aanbevelen.
Information well explained in the website
Snelle afhandeling toen ik de verzekeringen aan vroeg
In een paar minuten online klaar
Site werkt eenvoudig en duidelijk
In een hele moeilijke situatie hebben wij telefonisch contact gehad waarbij essentiele informatie over het niet verzekerd zijn van een kind de eerste maanden na afsluiten van verzekering niet werd gedeeld, terwijl wij de situatie in detail hadden beschreven. Na het overlijden werd dit punt wel aamgehaald om niet uit te keren
Beste klant, Het spijt ons dat u, op een voor u zo moeilijk moment, niet naar tevredenheid door ons bent geholpen. Wij betreuren deze situatie en hebben u daarom vandaag gebeld. Helaas hebben wij geen contact met u gekregen en proberen wij het morgen nogmaals. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Binnen een paar klikken ben je aangemeld, keuze uit verschillende pakketten.
niet fijn te woord gestaan heel veel ja maarrrrr alles wat er word aangeboden is met kleine letters beschreven er hangt bijna achter alles een ja maarrrrrr meteen opgezegt schandalig en dan probeer men op je gevoelens in te spelen indien u de contract beindigd zal er wel jammer zijn indien morgen iets gebeurd nee zeer teleurgesteld
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het vervelend dat het contact met ons Klant Contact Center niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Dit heeft er zelfs toe geleid dat u de verzekering weer heeft opgezegd. Hoewel wij uw keuze respecteren betreurt het ons zeer. Uw feedback hebben wij doorgegeven aan de manager zodat deze situatie intern besproken kan worden en wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Hbhhh
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wanneer u via onze website een verzekering afsluit dan ontvangt u de polis per e-mail. Wij hebben uw polis op 10 mei 2020 digitaal verstuurd. Wij vinden het vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en daarom wordt de polis ook per post naar u verstuurd. Wanneer u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center op het gratis nummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Waar bij een andere maatschappij mijn man geweigerd werd vanwege een aandoening, kan hij bij Monuta wel verzekerd worden. Weliswaar tegen een hoger tarief, maar dat is logisch. Top; online alles snel en goed geregeld.
Vond de uitleg van alles heel duidelijk
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.