
Nog niet veel
Overlijden meegemaakt goed geregeld. Alleen wat fouten op de rouwkaart
Je kan alles zelf kiezen en vastleggen.
Uitstekend
Erg tevreden ...heel snel geregeld
Ondanks grote problemen met mijn vorige uitvaartverzekering bleef Monuta geduldig en zorgzaam
Krijg goede hulp en informatie
Niks negatiefs te melden
ik ben net pas lid geworden, ik hoor alleen maar goeie dingen over jullie
Mijnervaring is super maar er is 1 klein probleempje met het registreren van de documenten ik kom niet Verde moet alles wel 10 keer over doen maar voor de rest top
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het vervelend dat het registreren van documenten niet lukt, onze excuses hiervoor. Een van de medewerkers van ons Klant Contact Center neemt zo snel mogelijk contact met u op om dit te verhelpen. U kunt uiteraard ook zelf telefonisch contact opnemen met via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92 op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Nog geen ervaring. Maar zag er voor mij heel goed uit
Goede informatie
Duidelijk on-line verstrekte informatie en na inschrijving snelle correcte afhandeling. Meer behoeft aan deze zin m.i. niet toegevoegd te worden.
Alles prima omschreven,duidelijk en simpele stappen om je aan te melden
De site is duidelijk en het afsluiten van een verzekering gaat snel!
Goede ervaring, fijne service.
Super makkelijk om aan te vragen en zeer duidelijk
Alles was voor mij uidelijk bij het afsluiten.
Jullie zijn behulpzaam en meedenkend. De medische vragenlijst is goed toegelicht.
Aangezien ik nog leef en derhalve nog geen ervaring heb met de dienstverlening van Monuta na mijn dood is dit `n wat lastige situatie.
Zeer vriendelijk en behulpzaam als je iets niet snap van de polis En staan je meteen netjes te woord
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het vervelend om te horen dat de gegevens op uw polis onjuist zijn. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad. Wij hebben afgesproken dat ons Klant Contact Center ervoor zorgt dat al uw gegevens juist in onze administratie komen te staan. Wanneer u in de tussentijd nog vragen heeft dan kunt contact opnemen met ons Klant Contact Center op het gratis nummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Originele beoordeling
Maar zie als ik op mijn polis kijk dat er 2 dubbel zijn verzekerd De gene die verzekert moeten zijn M v veen 26-10-1976 Whc van veen 15-04-1978 Tjm van veen 06-03-1995 Mcw van veen 04-10-1998 MLC van veen 10-07-2003 Zouden jullie dat kunnen aan passen Voor de rest ben ik zeer te vreden
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het vervelend om te horen dat de gegevens op uw polis onjuist zijn. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad. Wij hebben afgesproken dat ons Klant Contact Center ervoor zorgt dat al uw gegevens juist in onze administratie komen te staan. Wanneer u in de tussentijd nog vragen heeft dan kunt contact opnemen met ons Klant Contact Center op het gratis nummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
De keuzes zijn ingedeeld in verschillende categorieën waardoor het overzichtelijk is. Een keuze maken is hierdoor gemakkelijk.
Mijn ervaring met monuta is heel goed ben hun heel dankbaar voor de goede zorg met het overlijden van mijn vader. De zorg is uitmuntend een dikke 10
.
Op de site leek het aanmelden erg makkelijk en overzichtelijk te gaan, maar ik heb nu, bijna een maand later, nog geen duidelijke bevestiging gehad. Er werd een maandbedrag genoemd en ik heb mijn rekeningnummer ingevoerd, maar er is nog geen afschrijving gemaakt. Recentelijk heeft Monuta de begrafenis van mijn opa geregeld, wat allemaal erg goed verliep, vandaar dat ik voor Monuta gekozen heb. Ik ga er van uit dat dit nog opgelost zal worden en heb dan wel vertrouwen in hun service.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij vinden het fijn om te horen dat de uitvaart van uw opa goed verzorgd is door Monuta. Wel spijt het ons dat u na het online afsluiten van uw verzekering geen polis heeft ontvangen. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad en afgesproken dat wij uw polis ook nog per post versturen. Wij hebben gezien dat de automatische incasso inmiddels heeft plaatsgevonden. Mocht hier toch nog onduidelijkheid over zijn dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center op het gratis nummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur. Wij wensen u nog veel sterkte met het verwerken van het verlies van uw opa. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.