De verhuizing is goed verlopen

Het was heel fijn dat mijn verhuisspullen al zo snel na mijn vertrek in Frankrijk werden afgeleverd. Het uitladen ter plaatse ging goed. Een paar dozen, waarop duidelijk woonkamer (beneden) stond, waren op de 1e verdieping neergezet, zodat ik de inhoud zelf later naar beneden moest brengen. Maar verder waren de chauffeur en de andere twee verhuizers snel, adequaat en vriendelijk.

• Datum uitgevoerde diensten 22 november 2022
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

De verhuizing is goed verlopen

• Datum uitgevoerde diensten 22 november 2022

Mijn vertrouwen waar gemaakt!

Ervaren mannen die weten wat ze doen en mooi samen werken. Daarnaast ook een goede dosis humor naar elkaar maar ook naar mij.Ze waren dankbaar voor de koffie en werkte stug door. Zelf wekzaam geweest in Tuinbouw/Bosbouw en daarna lange tijd in Gezondheidszorg waar ook Arbo eisen gesteld worden. Wij gingen dan ook wel over onze grenzen van tillen of werkhoudingen die niet optimaal waren. Ik zie op zon dag van verhuizen dat vaak die grenzen overschreden worden om maar snel te zijn.Dit gaat op lange termijn zijn tol eisen,jammer van deze kostbare mensen. Als ik het uurloon zag op de rekening vond ik dit laag. Als vb mijn hovenier vraagt het dubbele. Wijsheid in beleid toegewenst.

• Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Top verhuizing

Zeer positieve ervaring met een goed op elkaar ingespeeld team! Alles verliep zeer voorspoedig. Het enige minpuntje wat ik kan benoemen is het tijdstip hoelaat ze op de verhuisdag komen. Dit is vooral lastig als je zelf niet op het verhuisadres woont.

• Datum uitgevoerde diensten 1 december 2022
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing

Attent en oplettend, een aanrader voor een verhuizing

Vanaf het moment dat ik contact opnam met de Waaijenberg Groep, werd ik vakkundig door alle verhuisstappen geleid. Prijs/kwaliteit uitstekend!

• Datum uitgevoerde diensten november 2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Website

sommige dozen op verkeerde verdieping neergezet

Zelf stond ik bij de verhuiswagen om, voor zover mogelijk was, want het ging allemaal heel snel, aanwijzigingen te geven voornamelijk m.b.t. de bestemming van de dozen. Dat één van de verhuizers Frans sprak, was voor mij geen enkel probleem. Maar toch zijn er dozen aan mijn aandacht ontsnapt, want een paar dozen, waar ik duidelijk "woonkamer" op had geschreven, waren boven neergezet. Mijn oude eiken kast was bestemd voor de "salon" beneden en is daar ook neergezet. Echter, nadien kon ik nergens de planken van deze kast vinden. Deze bleken bij inladen in een schilderijendoos te zijn gestopt, waarop geen bestemming stond. Deze doos was boven (1e verdieping) neergezet. De zware planken heb ik één voor één mee naar beneden genomen. Twee van de schilderijen in die doos hadden op zolder terecht moeten komen. Die bestemming had ik duidelijk geschreven op het bubbel plastic, waarin ik ze had verpakt.

Positief!

Paar kleine aandachtspunten maar die heb ik intern besproken. Bedrijf aanbevolen!

• Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag

Positief!

Paar kleine aandachtspunten maar die heb ik intern met ze besproken. Aanbevolen!

• Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring

Celsiusstraat 47

6716 BZ Ede

Over Mondial Waaijenberg Groep

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.