Altijd erg snel met leveren en als je iets wilt wat niet in de webshop staat, gaan zij altijd op zoek of zij dit alsnog kunnen toevoegen.
De grootste reden waarom ik op de meeste vragen met een 9 beoordeel.....?? Heel simpel, het is gewoon zo...
Een opluchting te merken dat kennis van producten en het snel kunnen leveren van kantoorartikelen in 1 firma te vinden is!
On-line bestellen is goed te doen. Altijd heel prima bereikbaar en een zeer snelle responstijd. Men kent je persoonlijk. Zeer goede service.
Fijn bedrijf, oog voor detail, denken mee en komen afspraken na. Prijs en service staan volledig in verhouding.
Prettige persoonlijk contact met Romijn Office Supply, zeer snelle levering, professioneel en concurrerende prijzen! Kortom een aanrader!
Van de week mijn eerste bestelling geplaatst en die werd keurig de volgende dag geleverd! De bestelde spullen waren netjes verpakt en kwamen onbeschadigd aan. Bedankt voor de snelle service!
De service die Dennis Romijn biedt gedurende het gehele proces is van zeer hoog nivo. Het klantcontact is zeer persoonlijk en de artikelen zijn zeer scherp geprijsd. Een aanrader !
Prima service, goede prijzen, snelle levering
Ondanks dat de website niet bereikbaar was, netjes op tijd geleverd. Dennis belde ook netjes na of alles naar wens was.
Bedankt voor de goede en vlotte service!
Soms zijn de artikels ekel in nogal grote aantallen te verkrijgen
Het contact met Romijn office supply verloopt uiterst plezierig. Een snelle levertijd en een goede service kenmerken het bedrijf.
Dennis heeft enorm veel kennis en ervaring in het ondersteunen van zijn klanten bij hun eerste aankoop. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
De site is overzichtelijk en ook het direct contact met Romijn Office Supply is zeer prettig. Direct de dag na de bestelling is alles in goede orde ontvangen. Ik ben zeer tevreden.
Mijn kantoor is al enige tijd vaste klant bij Romijn Office Supply en nog altijd zeer tevreden. Snelle levertijd en de persoonlijke inzet en het contact wordt erg gewaardeerd. Een absolute aanrader.
Een maand of 5 geleden had ik mijn eerste bestelling geplaatst bij Romijn Office Supply. De kantoorartikelen waren heel eenvoudig te vinden in de overzichtelijke webshop en de volgende dag netjes bezorgd. Inmiddels maanden verder kan ik zeggen: een aanrader!
Tevreden!
Woudlaan 27
2719 JJ Zoetermeer
Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.