Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen en een goed advies in elk geval veel om over na te denken. ik heb nu een duidelijker beeld van mijn mogelijkheden

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede advies gekregen en mogelijkheden bekeken. Ook tips gekregen bij het verkrijgen van een hypotheek. Zeer goed gesprek gehad.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond het een prettig gesprek, helder en goed uitgelegd. We kwamen meteen ter zaken en heb een aantal opties meegekregen om te overwegen. Vond het een gedegen advies. We zijn het nu nog aan het overwegen, ook wat andere adviezen opgedaan, maar service was uitstekend.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig informatief contact

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel hangt ook af van uiteindelijke resultaat natuurlijk, maar gesprekken, kennis en flexibiliteit zijn prima op orde!

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het gesprek was erg prettig en al onze vragen zijn beantwoord. Indien wij een huis willen kopen zullen we zeker bij van Bruggen Adviesgroep aanbellen!

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Opzich prima gesprek. Achter thuis bleek echter dat rente verlaging geen zin had, omdat we dan ook minder rente krijgen op levensverzekering die straks helft hypotheek aflost. Dat stukje was ze vergeten of heeft ze met opzet achter gehouden. Weet ik niet

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Veel kennis van zakken.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en professioneel.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Op verzoek van van Bruggen hebben wij gereageerd met de vraag naar een opeet hypotheek.Via de mail heb ik een uitvoerig vragen formulier ingevuld met alle relevante vragen.N.a.hiervan werden wij verzocht naar Hoofddorp te komen waar exact dezelfde vragen werden gesteld,ook de passen moesten worden overlegd.De uitkomst was dat wij niet in aanmerking kwamen voor bovengenoemd krediet.Dit had ook vastgesteld kunnen worden aan de hand van de voorgenoemde vragenlijst via de mail.Nu moesten wij voor niets naar Hoofddorp rijden.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed geholpen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben een heel goede ervaring met de van Bruggen adviesgroep Zijn heel prettig en deskundig geadviseerd door Mw van der Zanden

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Achteraf gezien is het oversluiten van een hypotheek toch een dure en kostbare aangelegenheid

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon (GOED)

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze waardering en dank aan mevrouw Miranda van der Zanden van Van Bruggen Adviesgroep voor haar excellente, deskundige adviezen, haar uiterst slagvaardige acties en zeer plezierige begeleiding in het zoeken en vinden van maatwerkoplossingen.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn zeer te vrede over Miranda. Ze heeft ontzettend veel voor ons gedaan en geholpen. Zonder Miranda hadden we dit huis niet kunnen kopen. Dank je wel!

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed eerste advies gesprek gehad met mevr. van der Zande; goede duidelijke uitleg.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede ervaring,duidelijk naar de klant toe en ze zoeken de juiste oplossing

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer attent geweest bij de mogelijkheden die we wel of niet hadden over het geheel zeer tevreden met onze hypotheek

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede adviezen gehad

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
4

2 sterren: slechter dan verwacht

op dinsdag 3-3-15 een gesprek gehad met mevrouw Van der Zanden. Op zich een prima eerste gesprek. Zij gaf aan de volgende dag een mail te sturen over de kosten. Op maandag 9 maart 2015 heb ik contact met haar opgenomen omdat ik nog niets van haar had vernomen. Zij stond mij te woord en gaf aan niet meer te weten wie ik was en waar het over ging. Ik heb haar helpen herinneren. Een uur later heeft zij alsnog de gegevens gestuurd. Zo heft zij mij ook een service contract gestuurd, terwijl zij hierover tijdens het gesprek op 3-3-15 niet over heeft geïnformeerd. Ook vertelde zij tijdens het gesprek dat haar dienstverlening € 2500,00 zou kosten. Een week later komt dit neer op € 1500,00. Voornamelijk het niet nakomen van de afspraak (gegevens toesturen) en mij zich niet meer herinneren (6 dagen later) geeft mij geen vertrouwen in een goede dienstverlening. Ik heb dan ook besloten geen gebruik te maken van Van Bruggen Advies.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Elemastraat 67 67

2151AJ Nieuw - vennep

[email protected]

Over Van Bruggen

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.