Filters

9

Vriendelijk, klantgericht, vlotte reactie op vragen en kundig advies gekregen

Wij hebben fijn overleg gehad waarbij goed werd meegedacht over wat voor ons de beste hypotheekoplossing kon zijn. Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Hele fijne en snelle service!

Ik vind de service van van Bruggen ontzettend fijn. We werden snel en persoonlijk geholpen door onze adviseur, en er was nauwe samenwerking met onze aankoopmakelaar. Al met al zou ik het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

zeer vriendelijk en deskundige informatie

Veel ruimte voor eigen inbreng, duidelijke en begrijpelijke informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Uitstekend

We zijn erg netjes te woord gestaan en hebben op al onze vragen een goed antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Helemaal goed/ vriendelijk/hulpzaam

In alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima

Keurige vakkundig advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Toppers

Toppers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Een prettig oriëntatiegesprek

Daan van der Til heeft onze situatie goed in beeld gebracht en de mogelijkheden zijn duidelijk geworden. Het gesprek voelde vertrouwd. Fijn dat ze op deze locatie nauw samenwerken met: Samen met de makelaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Perfecte service vooral van Daan van der Til

Ontzettend snel en eerlijk advies en denkt met de klant mee... voor mij nooit meer een andere adviseur..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima kennismaking

Het kosteloze oriëntatie-/kennismakingsgesprek leverde dusdanig nieuwe inzichten en een advies op waardoor vervolgacties vooralsnog niet nodig bleken te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Super!

Super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
4

Gebrek aan inlevingsvermogen en afspraak wordt niet nagekomen

Ik heb in eerste instantie contact gehad met het kantoor in Apeldoorn. Dat contact is prima verlopen en heb ik niks op aan te merken. De afspraak kon op mijn verzoek op zeer kort termijn worden ingepland, waar ik erg blij mee ben. Waar ik niet zo blij mee ben is hoe het gesprek met de hyptotheekadviseur is verlopen. Ik had op een vrijdagmiddag een teams-afspraak met Bert van Dijk. Hij gaf mij een hypotheekberekening volgens de regels van 2023. Hij gaf aan dat vanaf de daarop volgende maandag volgens de regels van 2024 moet worden aangevraagd. Ik had hem al aangegeven dat ik nog geen bezichtiging had ingepland, dus waarom hij dan volgens de regels van 2023 een hypotheekberekening maakt, snap ik niet. Ik heb hem verzocht om een berekening te maken op basis van de regelgeving van volgend jaar en op basis van mijn dan actuele salaris. Ik heb toen nog een aantal vragen gesteld over de nieuwe regelgeving i.r.t. het energielabel & de maximale leencapaciteit & de regelgeving dat alleenstaande volgend jaar meer kunnen lenen. Ik zat in het gesprek samen met mijn vader en wij hebben allebei het idee dat we de antwoorden er uit moesten sleuren! Zeer moeizaam, stroef gesprek! Ik heb hem zelfs nog geïnformeerd over regelgeving die volgend jaar van kracht is die hem niet bekend is (maximale leenbedrag om energiebesparende maatregelen toe te passen wordt verhoogd). Ik lees mij voor zo'n gesprek altijd goed in! Al met al heeft Bert mijn inziens onvoldoende inlevingsvermogen getoond. Ook vind ik het enorm slordig dat, wanneer Bert beloofd om de berekening per mail op te sturen, ik een week later (vrijdagavond) nog op zoek moet naar zijn contactgegevens omdat hij dit nog steeds niet heeft gestuurd. Ik heb in het gesprek aangegeven dat ik snel wil kunnen handelen, als ik er vervolgens dan zelf achter aan moet om een overzicht van de gemaakte berekening op de mail te krijgen, vind ik daar wel wat van. Als hij het die maandag had gestuurd had ik dat nog begrepen, maar niet na 1 week!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Goed en duidelijk advies

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Proactief, precies en effectief

Van Bruggen Adviesgroep is een professionele organisatie met meedenkende professionals wat leidt tot een heel goed resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Verhelderend realistisch gesprek

Ons gesprek ging over toekomstig pensioen. De adviseur gaf realistisch vooruitzicht en gaf mogelijkheden aan. We zijn heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima

Een prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
7

Direct geholpen en altijd meedenkend!

We zijn goed geholpen met onze hypotheek aanvraag. We konden met al onze vragen terecht en zijn vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. Er was goed overgedragen bij afwezigheid contactpersoon, waardoor niks stagneerde. Klein puntje, maar misschien persoonlijk: Er was in mijn ogen veel mailcontact, als er dingen aangeleverd moesten worden of ontbraken, in mijn ogen had het telefonisch sneller gekund. Zo ook dat de hypotheek is goed gekeurd lezend via de mail.. een telefoontje is dan, in mijn ogen, meer gepast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Vriendelijk en heldere uitleg

Gesprek gaf vertrouwen in de te nemen stappen bij het zoeken naar een andere woning en de financiële afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
10

Kundig en snel

Erg prettig advies gehad en hypotheek snel aangevraagd. Steeds snel een reactie bij de afhandeling van de aanvraag en uitstekend doorgehakt richting hypotheek verstrekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Zéér prettige ervaring

Goede ervaring met Van Bruggen Adviesgroep, laagdrempelig en zeer klantvriendelijk. We zijn bij alles erg goed geholpen en konden op momenten dat we iets wouden weten altijd contact opnemen. Kortom een uitermate fijne ervaring. bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Klantgericht en klantvriendelijk en laagdrempelig en heerlijke koffie.

Wij zijn op een zeer prettige wijze geholpen. Jullie zijn zeer klantgericht en klantvriendelijk en helder in jullie communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Staan altijd voor ons klaar!

Erg fijn dat wij als onervaren kopers zeer goed begeleid zijn en veel zaken in Jip en Janneke taal duidelijk uitgelegd hebben gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed advies en snelle afhandeling

Denken in oplossingen. Zeer tevreden over het gegeven advies en de afhandeling daarvan. Vriendelijke medewerkers die hun afspraken nakomen en alert reageren op mail/telefoon. Was nooit zo van de tussenpersonen, maar heb m'n mening moeten bijstellen. Hebben me tijd (en ergernis) bespaard door het niet zelf te hoeven doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Behulpzaam en een fijne begeleiding tijdens de aankoop van mijn eerste woning

Vanaf het begin werd ik gelijk hartelijk ontvangen en kon er op korte termijn (dezelfde dag nog) gelijk een telefonische afspraak worden ingepland. Er werd gelijk meegedacht over de mogelijkheden, waardoor de aankoop van mijn eerste woning zonder enige stress is verlopen. Niet alleen de financieel adviseur maar ook de binnendienst medewerkers hebben mij goed kunnen helpen tijdens de afwezigheid van de FA. Er werd netjes een update gestuurd en tijdig geëscaleerd als dit nodig was. Dank aan het team dat jullie me zo fijn hebben kunnen begeleiden tijdens de aankoop van mijn eerste woning! Het voelde fijn en vertrouwd, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Geduldig, begripvol, informatief en gerustellend in, voor ons, spannende tijden.

Hartelijk welkom geheten, door Dhr. Daan van der Til. Vriendelijk en begripvol, omdat wij met onze handen werken, niet erg thuis in de digitale wereld, maar uitstekend, en geduldig geholpen. Ook voor de vervangende collega's ,die zelfs de moeite nam om in het weekend iets te bekijken en te communiceren ,is rond uit te prijzen. Vooral laatste gesprek geruststellend gecommuniceerd, informatief en meedenkend. Absoluut een geweldig team , Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Bedrijfsgegevens

Stationsstraat 198

7311 MJ Apeldoorn

[email protected]

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.