Voldoende maar kan nog klantvriendelijker

Het eerste gesprek thuis met Peter de Gast was een prettig gesprek, maar mijn man (is gehandicapt) kon zich niet onttrekken aan het gevoel dat hij ook deze keer niet rechtstreeks werd aangesproken in een gesprek. Daar zou Peter iets meer op kunnen letten. Er is veel mailverkeer geweest, maar niet alle mailtjes werden beantwoord helaas. Verder zou Peter iets meer rekening kunnen houden met dat wat voor hem gesneden koek is, voor ons volledige acabadabra is en dus meer uitleg behoeft. Soms is hij iets rommelig en chaotisch met beantwoorden van vragen, maar gelukkig zijn we er wel uitgekomen steeds. Al met al hebben wij een lang traject afgelopen met elkaar, bijna aan het afronden toen de corona uitbraak kwam en nog een wijziging door lieten voeren. Van begin met het 1e gesprek tot aan de ondertekening bij de notaris, waren wij precies een jaar verder. Vanwege de stress die dat met zich meebracht, zijn we enorm opgelucht dat we het nu eindelijk achter ons hebben.

• Afspraken nakomen

Dank voor uw tips om mijn manier van werken te verbeteren! Ik zal hier bij volgende gesprekken extra rekening mee houden. Fijn dat het na heel veel druk zetten bij de bank nu toch geregeld is!

Goede ervaring

Voor de 2e keer een goede ervaring met Peter de Gast. Soms wat chaotisch en rommelig. Voor hem veel duidelijke taal voor ons abracadabra. Maar zijn er altijd weer uitgekomen. Peter bedankt en graag tot een volgende keer.

• Afspraken nakomen

Kundig en duidelijk. Heel erg fijn!

De heer van Waarde heeft mij super goed geholpen. Heel geduldig beantwoordde hij steeds weer al mijn vragen. En belangrijkste, hij heeft gezorgd dat alles op tijd rond kwam, en bleef rustig toen ik in de stress schoot. Super fijn, gaf heel veel vertrouwen en rust.

Eenvoudige uitleg, hartelijke benadering

Het is fijn dat je begrijpt wat hij zegt.

zeer goed!

De heer van Waarde heeft ons zeer goed geadviseerd en ook snel en duidelijk de zaken kunnen uitleggen. Bij vragen kregen wij duidelijke antwoorden. Inmiddels is de hyptheek helemaal rond!

Constructief, duidelijk en oplossingsgericht

Met Gertjan bezig geweest om de hypotheek van mijn moeder te regelen. Gertjan legt dingen goed uit, geeft duidelijke keuzes en helder advies. Super fijne ervaring.

Zeer teleurstellend

Geachte mevrouw, mijnheer, Ik heb vandaag een zeer negatieve ervaring gehad. Een medewerker was tijdens het gesprek over de uitslag van de verhoging van de hypotheek zeer onprofessioneel en was tijdens het gesprek alleen aan het schreeuwen. Ondanks mijn verzoek dat niet te doen bleef de medewerker schreeuwen. Ik heb aangegeven dat ik niet gediend bent van de wijze van bejegening hierna gaf de medewerker aan dat hij vandaag iets vervelends heeft meegemaakt waardoor hij zeer geiriteerd was. Mijn advies aan u is de medewerker op zijn gesprekstechniek met de klant te wijzen. Ik heb van Bruggen Advies niet nodig om mijn aanvraag bij de bank te mogen indienen. er zijn genoeg andere partijen. Tevens is het de klant dat ervoor zorg draagt dat de medewerker aan zijn inkomen komt en niet andersom. Nogmaals ik ben zeer teleurgesteld in het respectloze gedrag van de medewerker. Deze kwalificeer ik als respectloos, onkundig en onprofessioneel. Ook bij de aanvraag van overname van de hypotheek, heeft de medewerker zich onbeleefd gedragen. Het onbehoorlijk gedrag ging toen over de betrouwbaarheid van de werkgeversverklaring. Ik heb indien u dat wenst een bewijs van mailverkeer en ook van dit telefoongesprek dat ik in zijn geheel heb opgenomen. Tevens vraag ik mij af of de heer van waarde voldoende inzet heeft gepleegd om ons als klant bij de kredietverstrekker Hypo-trust te kunnen vertegenwoordigen. Resumé. Een zeer respectloze vertegenwoordiger die ik niet zal aanbevelen. Hoogachtend, Fam. Wells-Etnel

• Afspraken nakomen

Beste klant, dat u het gesprek zo heeft ervaren is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb van nature een luide stem, wellicht dat dit overkomt als schreeuwen maar dat is zeker niet mijn insteek. Ik ben op dit moment nog bezig uw hypotheek rond te krijgen om u alsnog naar alle tevredenheid te kunnen helpen. Excuses voor het misverstand!

Goed advies

Er is goed naar ons geluisterd wat onze wensen waren

Prima eerste gesprek

Er is goed naar ons geluisterd wat onze wensen zijn op hypotheek gebied. We zien het volgende adviesgesprek met belangstelling tegemoet.

• Afspraken nakomen

Prima, de afsluiting van de proceduren wat minder

Prettig geholpen, snel antwoorden en uitleg Alleen na de afspraak met de notaris die rond de vakantie van de adviseur was nooit meer wat vernomen van hem. Wat jammer is want kost best wel wat en dan is een nette afsluiting ook wel prettig.

In een woord uitstekend!

Via onze adviseur Peter de Gast onze hypotheek overgesloten. Peter heeft ons uiteindelijk na een boekwerk aan voorstellen bij de juiste hypotheekverstrekker ondergebracht. Peter (altijd bereikbaar) is op ons verzoek meerdere malen langsgekomen om de vragen die wij hadden te beantwoorden. Wij zijn ontzettend blij met het behaalde resultaat, en Peter als je dit leest . . . nogmaals hartelijk dank voor je hulp en je eindeloze geduld!

Deskundig en gedegen advies

Doortastend

Snel, eerlijk, kennis van zaken.

• Afspraken nakomen

Advies waar we mee verder kunnen

Duidelijke uitleg. Adviseur gaf duidelijk aan wat hij wel wist en wat hij niet zeker wist.

• Afspraken nakomen

Taaie materie tot een goed einde gebracht

Het onderbrengen van meerdere oude levensverzekeringen in nieuwe polissen vergt oog voor detail, accuratesse en veel geduld. Dit alles heb ik ervaren met mijn altijd vriendelijke adviseur PdG.

Zeer attent, snel en effectief

Zeer attent, snel en effectief

Prettig

Goed advies, mogelijkheden besproken.

Helemaal top

Dat ik geen op en aanmerkingen heb

• Afspraken nakomen

TOP adviseur (Gert-Jan van Waarden)

Wij hebben een zeer goede ervaring met Gert-Jan. Hij is duidelijk, transparant en zeer klant gericht! Misschien niet de goedkoopste op de markt, maar zeker wel de BESTE!!

• Afspraken nakomen

Sympathiek, vriendelijk, professioneel, bekwaam.

GJ is vonden wij een fijne persoon. Hij is vriendelijk en heeft weet heeft van zaken. Duidelijk opbouwt tot de kern komt, advies en opties aangeeft. Wij voelden ons op ons gemak. Hij schetse een goed en compleet beeld van de procedure, zijn taak daarin, onze taak en hoe het maximale resultaat te behalen valt. Al onze vragen werden met zorg en accuraat beantwoordt.

• Afspraken nakomen

Goed duidelijk uitleg en informatie

Gerjan is hier thuis geweest. Heeft alles besproken duidelijk alles uitgelegd. Vriendelijke nette meneer.

• Afspraken nakomen

Gertjan van Waarde biedt TOPSERVICE aan!!!

Van Bruggen Adviesgroep is voor ons een handelsnaam. Wij beoordelen graag de persoon die ons deze topservice heeft geboden en dat is Gertjan van Waarde. Al vanaf dag 1 hadden wij een klik met hem en hij heeft alles waar gemaakt wat hij heeft toegezegd. Voor ons is hij echt een dikke 10 waard!!!

• Afspraken nakomen

Goede service en klantvriendelijk.

Van mijn adviseur Gertjan van Waarde heb ik goed advies gekregen en een goede service. Hij is heel vriendelijk en zeer toegankelijk. Ik vond niet alles meteen even duidelijk, maar als ik iets niet begreep legde hij het goed uit of ging het even navragen. Al met al zeer tevreden over mijn advies en het gehaalde resultaat.

• Afspraken nakomen

Goede, duidelijke informatie en zeer klantvriendelijk

We zijn goed geholpen bij onze vraag wat onze financiële mogelijkheden zijn met betrekking tot de aankoop van een nieuwe woning. Ook bij het zoeken en vinden naar de juiste hypotheek bij onze situatie zijn we prima geholpen.

Duidelijk en vakkundig advies

De adviseur verdiend een salarisverhoging

Ivoorstraat 8

1339 GS Almere