De werkzaamheden rondom mij hypotheek verliepen heel goed. De nodige info ontvangen naar te vredenheid.
Ik heb 11 jr geleden mijn woning gekocht met koopgarant. Dit is een aparte constructie en weinig bekend, maar mijn adviseur heeft zich daarin verdiept en mij goed begeleid om het deel van mijn woning terug te kopen van de woningbouw en mijn hypotheek over te sluiten. Ik ben heel tevreden met de samenwerking met adviseur: Peter de Gast. Zijn deskundigheid, proactieve houding en professionaliteit maakt dat ik hem in de toekomst weer zo zal inschakelen mocht ik weer financieel advies nodig hebben.
Peter heeft mij geholpen bij het omzetten van mijn hypotheek. Hij is laagdrempelig en bij vragen legt peter alles goed uit
Top ervaring, verstand van zaken met eerlijk advies, persoonlijke service en snel gedaan allemaal.
Wij zijn heel erg blij met de zeer deskundige hulp van Peter de Gast die ons heel goed geholpen had. Peter had ons in het verleden ook al zeer goed geadviseerd en middenin het jaar ook. Hij is zeer bekwaam en vriendelijk en behulpzaam en snel. Duidelijke feedback.Peter nogmaals bedankt voor je genomen moeite en tijd .
Peter de Gast heeft ons met veel geduld, geholpen aan het oversluiten van onze hypotheek. Blij dat wij de stap hebben gemaakt om met Van Bruggen in zee te gaan. Gevoel was goed. Bij Peter was geen vraag te dom, was duidelijk in uitleg in de hypotheekmaterie. En is van de snelle acties uitzetten. En altijd bereikbaar. Wij raden Van Bruggen en dan in ons geval Peter aan. Peter zoals wij al zeiden: je hebt goed voor ons gezorgd. Dank voor je inzet, geduld en een goede afsluiting.
Wat was het fijn dat Peter ons in elke stap van het proces hielp en ondersteunde in de te maken keuzes. We konden hem altijd bellen/mailen als we vragen hadden en hadden super snel antwoord! Geen vraag was te gek, zelfs als we dachten: ‘dit weet vast iedereen’ had Peter een fijne uitleg voor al onze vragen! We hadden de aankoop van ons huis niet zonder hem kunnen doen!
Het eerste gesprek thuis met Peter de Gast was een prettig gesprek, maar mijn man (is gehandicapt) kon zich niet onttrekken aan het gevoel dat hij ook deze keer niet rechtstreeks werd aangesproken in een gesprek. Daar zou Peter iets meer op kunnen letten. Er is veel mailverkeer geweest, maar niet alle mailtjes werden beantwoord helaas. Verder zou Peter iets meer rekening kunnen houden met dat wat voor hem gesneden koek is, voor ons volledige acabadabra is en dus meer uitleg behoeft. Soms is hij iets rommelig en chaotisch met beantwoorden van vragen, maar gelukkig zijn we er wel uitgekomen steeds. Al met al hebben wij een lang traject afgelopen met elkaar, bijna aan het afronden toen de corona uitbraak kwam en nog een wijziging door lieten voeren. Van begin met het 1e gesprek tot aan de ondertekening bij de notaris, waren wij precies een jaar verder. Vanwege de stress die dat met zich meebracht, zijn we enorm opgelucht dat we het nu eindelijk achter ons hebben.
Dank voor uw tips om mijn manier van werken te verbeteren! Ik zal hier bij volgende gesprekken extra rekening mee houden. Fijn dat het na heel veel druk zetten bij de bank nu toch geregeld is!
Voor de 2e keer een goede ervaring met Peter de Gast. Soms wat chaotisch en rommelig. Voor hem veel duidelijke taal voor ons abracadabra. Maar zijn er altijd weer uitgekomen. Peter bedankt en graag tot een volgende keer.
De heer van Waarde heeft mij super goed geholpen. Heel geduldig beantwoordde hij steeds weer al mijn vragen. En belangrijkste, hij heeft gezorgd dat alles op tijd rond kwam, en bleef rustig toen ik in de stress schoot. Super fijn, gaf heel veel vertrouwen en rust.
Het is fijn dat je begrijpt wat hij zegt.
De heer van Waarde heeft ons zeer goed geadviseerd en ook snel en duidelijk de zaken kunnen uitleggen. Bij vragen kregen wij duidelijke antwoorden. Inmiddels is de hyptheek helemaal rond!
Met Gertjan bezig geweest om de hypotheek van mijn moeder te regelen. Gertjan legt dingen goed uit, geeft duidelijke keuzes en helder advies. Super fijne ervaring.
Geachte mevrouw, mijnheer, Ik heb vandaag een zeer negatieve ervaring gehad. Een medewerker was tijdens het gesprek over de uitslag van de verhoging van de hypotheek zeer onprofessioneel en was tijdens het gesprek alleen aan het schreeuwen. Ondanks mijn verzoek dat niet te doen bleef de medewerker schreeuwen. Ik heb aangegeven dat ik niet gediend bent van de wijze van bejegening hierna gaf de medewerker aan dat hij vandaag iets vervelends heeft meegemaakt waardoor hij zeer geiriteerd was. Mijn advies aan u is de medewerker op zijn gesprekstechniek met de klant te wijzen. Ik heb van Bruggen Advies niet nodig om mijn aanvraag bij de bank te mogen indienen. er zijn genoeg andere partijen. Tevens is het de klant dat ervoor zorg draagt dat de medewerker aan zijn inkomen komt en niet andersom. Nogmaals ik ben zeer teleurgesteld in het respectloze gedrag van de medewerker. Deze kwalificeer ik als respectloos, onkundig en onprofessioneel. Ook bij de aanvraag van overname van de hypotheek, heeft de medewerker zich onbeleefd gedragen. Het onbehoorlijk gedrag ging toen over de betrouwbaarheid van de werkgeversverklaring. Ik heb indien u dat wenst een bewijs van mailverkeer en ook van dit telefoongesprek dat ik in zijn geheel heb opgenomen. Tevens vraag ik mij af of de heer van waarde voldoende inzet heeft gepleegd om ons als klant bij de kredietverstrekker Hypo-trust te kunnen vertegenwoordigen. Resumé. Een zeer respectloze vertegenwoordiger die ik niet zal aanbevelen. Hoogachtend, Fam. Wells-Etnel
Beste klant, dat u het gesprek zo heeft ervaren is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb van nature een luide stem, wellicht dat dit overkomt als schreeuwen maar dat is zeker niet mijn insteek. Ik ben op dit moment nog bezig uw hypotheek rond te krijgen om u alsnog naar alle tevredenheid te kunnen helpen. Excuses voor het misverstand!
Er is goed naar ons geluisterd wat onze wensen waren
Er is goed naar ons geluisterd wat onze wensen zijn op hypotheek gebied. We zien het volgende adviesgesprek met belangstelling tegemoet.
Prettig geholpen, snel antwoorden en uitleg Alleen na de afspraak met de notaris die rond de vakantie van de adviseur was nooit meer wat vernomen van hem. Wat jammer is want kost best wel wat en dan is een nette afsluiting ook wel prettig.
Via onze adviseur Peter de Gast onze hypotheek overgesloten. Peter heeft ons uiteindelijk na een boekwerk aan voorstellen bij de juiste hypotheekverstrekker ondergebracht. Peter (altijd bereikbaar) is op ons verzoek meerdere malen langsgekomen om de vragen die wij hadden te beantwoorden. Wij zijn ontzettend blij met het behaalde resultaat, en Peter als je dit leest . . . nogmaals hartelijk dank voor je hulp en je eindeloze geduld!
Deskundig en gedegen advies
Snel, eerlijk, kennis van zaken.
Duidelijke uitleg. Adviseur gaf duidelijk aan wat hij wel wist en wat hij niet zeker wist.
Het onderbrengen van meerdere oude levensverzekeringen in nieuwe polissen vergt oog voor detail, accuratesse en veel geduld. Dit alles heb ik ervaren met mijn altijd vriendelijke adviseur PdG.
Zeer attent, snel en effectief
Goed advies, mogelijkheden besproken.
Dat ik geen op en aanmerkingen heb
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.