Filters

10

great service, friendly people!

Very pleasant experience, quick and great service! Super friendly personnel. Thank you!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prefect

Zeer kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vakmanschap,klantvriendelijk en betrouwbaar.

Een autoruit garage die aandacht voor de klant combineert met vakkundige vervanging van de voorruit van mijn bus camper. Bij de receptie al gelijk een positieve indruk van het personeel en de werkplaats. Een aanrader bij glasschade voor campers en Ik heb dit bedrijf via de NKC verzekering kunnen uitkiezen. Een terechte 5 sterren score voor deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Alles prima verlopen volgens plan !

Een warme jas !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
1

Completely dissatisfied with a service

After replacing the side window glass, slightly damaged molding was not replaced with argument that it will take longer time. But as an owner, I was never asked whether I'm fine with waiting or getting damaged part on my car. After picking up the car it appeared that on a higher speed there is wind noise from replaced glass. Still not sure how this will be solved.

  • Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A
  • ABN AMRO Insurance list
  • N/A
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Top!

Geweldige, vriendelijke en snelle service en genieten van een lekker kopje koffie tijdens de reparatie... Daarnaast is de auto na afloop ook nog eens gestofzuigd en is het voorraam gewassen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super Service

Het is een tijd geleden dat ik zoveel professionaliteit, Geweldige service en klantgerichtheid in een heb meegemaakt. Ik zal GlasGarage Amsterdam iedereen aanraden! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer goede service, aanrader

Zeer goed en netjes geholpen. Vanwege een barst moest ruit worden vervangen, er werd direct een afspraak gepland en de week erna kon ik al langskomen. Er werd erg netjes met de auto omgegaan, wat voor mij erg belangrijk is. Kortom, aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Direct naar Glasgarage gegaan
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top dienstverlening

Enkele tikken op de app van centraal beheer, een belletje naar GlasGarage Amsterdam. Perfect en snel geholpen met vervangen voorruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: Via app centraal beheer.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Werd genoemd in de app van centraal beheer en keurig in de buurt.
9

Perfecte service en vakmanschap

Perfecte en snelle service, prima afhandeling en zeer klantvriendelijk. Een aanrader dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: Internet
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... Internet
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: En gun het werk graag aan kleinere of nieuwe bedrijven
9

goed en snel geholpen

verzekering werd via glasgarage geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: internet
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... verzekering gecheckt
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: in de buurt en recenties
10

Top!

Alles gedaan volgens afspraak. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: .
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... .
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: .
10

Prima zaak

De ruit van de camper lekte. We kwamen voor advies. Het kon meteen gerepareerd worden. Goede uitleg en goede alternatieven werden aangeboden. Prima service. Redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super service

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: website glasgarant
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Perfect geholpen

Erg goed geholpen. Vervanging voorruit Audi A3 ging snel, ik werd erg vriendelijk geholpen en kon lekker werken op mijn eigen laptop met prima wifi. Kopje koffie erbij en binnen 2 uur gepiept. En de prijs was ook nog eens erg scherp. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Meer dan geweldig

Top bedrijf ! Snel gerepareerd en alles verzorgt met de verzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: Eerdere evaring
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Zelf contact met hun opgenomen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Vertrouwen
10

Zeer klantgericht en goede service

Snelle afspraak en adequate afhandeling met goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Goede afspraak, goede service en goede vervanging

Werd goed geholpen, kreeg extra service middels het verwijderen van roestplekken, resultaat ziet er prima uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Kreeg 3 opties vd verzekeringsmaatschappij en heb even van de 3 gekozen. Kende dit bedrijf nog niet.
10

Boven verwachting geweldig...

Deze week is mijn achterruit vakkundig,met hart voor zaak en klant,naar volle tevredenheid vervangen door een nieuwe ruit, nadat ik hem in duizenden kleine stukjes aantrof op de parkeerplek in mijn straat :-( Ik belde meteen GlasGarage, waar ik juist twee weken eerder al voor de vervanging van mijn voorruit was geweest..Ik bofte dat de zaak nog net open was, want het was vrijdag tegen sluitingstijd... Ik kreeg de vriendelijke eigenaar aan de telefoon, die meedeelde dat ze het weekend dicht waren en de ruit pas maandag eind middag zou arriveren... Dat het dus waarschijnlijk tot dinsdag zou duren eer de klus geklaard zou zijn... Geen probleem natuurlijk... Hij vroeg waar mijn auto nu was en toen hij hoorde dat deze op straat stond en ik geen plek had om hem ergens binnen te zetten, bood hij aan dat ik hem nu nog kon brengen zodat hij het weekend en totdat hij gemaakt was veilig zou staan..... Dat geweldige aanbod sloeg ik natuurlijk niet af.... voelde me wel wat bezwaard dat de zaak eigenlijk al dicht was en de eigenaar langer bleef om op me te wachten... Hi verzekerde me dat het geen enkel probleem was, dat het gewoon service betrof.... Hij bood zelfs aan om me terug naar huis te brengen, aangezien ik nogal een eindje uit de buurt woon... Dat vond ik ongekend aardig en lief, maar dat kon ik echt niet aannemen.... ben toen naar huis gelopen, bijna twee uur over gedaan, was dus meteen een goeie "work-out" voor me :-)! Die diinsdagochtend kreeg ik een telefoontje dat de auto over ongeveer een half uurtje klaar zou zijn...! IK ging hem vroeg in de middag ophalen en net als de vorige keren, (ik was er al twee keer eerder geweest ) stond mijn auto te glanzen en te glimmen, en was helemaal schoongemaakt van binnen.... allemaal service !!! Geen woorden voor !! Echt geweldig !! Waar vind je deze vriendelijkheid nog tegenwoordig..... Dank jullie wel......Zoo blij dat ik de weg naar jullie wist te vinden .... XX

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... meteen gebed naar GlasGarage
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Indrukwekkend

Ik ben meteen geholpen en alles was helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

een bedrijf waar kwaliteit hoog staat

Ik heb op korte termijn een afspraak kunnen maken, vriendelijke medewerkers en goede service en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Kon voor reparatie vroeg terecht
10

geweldig

De service is uitstekend...Er is nog extra werk verricht ook omdat er nogal wat roest afzetting zat op de plek waar de verlijming van de voorruit moest komen.. Hiervoor is niets berekend , hoewel het toch best een klusje was.. echt heel aardig !! Toen de klus klaar was, wist ik niet wat ik zag: auto helemaal glimmend en stralend, zowel van binnen als van buiten... dit is de standaard aflevering na elke reparatie... Toen ik een jaar of twee, drie eerder hier al eens een ruit had laten vervangen, had ik precies dezelfde ervaring...Wat een geweldige service en wat een aardige mensen die er werken. Ik ging er blij vandaan.... dankjewel !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • N.v.t.
  • Anders namelijk... contact met glasgarage gezocht
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Laagdrempelig, goede, snelle service en top kwaliteit werk.

Op Google gezocht naar 'autoruit vervangen Amsterdam Zuidoost'. Vervolgens een aantal bedrijven gebeld voor een prijsopgaaf, waaronder GlasGarage. Bij GlasGarage konden we onze autoruit het voordeligst laten vervangen. Maar ook de deskundigheid van de medewerker was een pluspunt. Ik kon dezelfde dag even langsrijden, zodat er een goede beoordeling gemaakt kon worden. De beoordeling werd gemaakt, ik kreeg een prijsopgaaf en ik kon gelijk een afspraak maken. Een paar dagen later is de auto voorruit vervangen. Het resultaat was super! Snel, netjes en schoon afgewerkt! Nette en schone garage, laagdrempelig, deskundig personeel, klantvriendelijk, betrouwbaar en eerlijk; verdient de aanbeveling!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Afstand (ik zocht in mijn woonplaats Amsterdam Zuidoost), goedkoopste prijs (vergeleken met andere bedrijven) en klantvriendelijkheid + deskundige uitleg aan de telefoon hebben mijn keuze voor GlasGarage bepaald.
10

Snel service, vriendelijk en goedkoop.

Snel service, vriendelijk en goedkoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Fijn bedrijf met zeer gastvrije mensen.

Werd heel gastvrij ontvangen. Ze hebben tijd voor de klant en denken mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: Via mijn verzekering.

Bedrijfsgegevens

Keienbergweg 37

1101 EX Amsterdam

020 636 7994

[email protected]

Over 123RUIT.nl - AutoGlasProfs

Let op! Tot 31 december 2021 was AutoGlasProfs onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Amsterdam Zuid Oost. Reviews ná deze datum behoren toe aan AutoGlasProf.

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.