Zeer fijn bedrijf om langs te gaan bij ruitschade

Zeer klantvriendelijk en meedenkend om de afspraak zo goed mogelijk in te plannen. Op locatie ook de mogelijkheid om onder het genot van koffie te wachten op de reparatie / vervanging.

Prettig,snel en vakkundig geholpen

Tevreden

Geweldige zaak

Snel aan de beurt en een goede service

Snel en vriendelijk

We hadden snel een afspraak. Vriendelijk ontvangst en vlot klaar. Na afloop duidelijke uitleg.

prettige communicatie en goed geholpen

prettige communicatie en goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Uitstekend snel en professioneel!

Ik bel voor een afspraak en volgende ochtend kon ik al mn auto brengen om mijn voorruit te vervangen en kreeg mn auto na een paar uur al terug. Wel knap dat zij zo snel een nieuwe voorruit konden vinden voor een infiniti fx35 dat niet eens in europa werd verkocht en was 1 op 1 het zelfde met blauwe kleur aan de boven kant.. Geen 5 maar 10 sterren voor deze bedrijf!

Snelle en effectieve service

Steen tegen ruit gehad. Kon snel terecht bij Autoglas010. Heeft glasschade met harsinjectie snel en goed weggewerkt. Daarnaast terecht goed gewezen op vergoeding door onze autoverzekering.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snelle afspraak. Heel goed advies. Prachtige ontvangst en wachtruimte en snelle reparatie.

Geholpen door vriendelijke vakmensen

Professioneel

Top service, top werk geleverd.

prima snel geholpen

Gebeld en meteen gerepareerd

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Alles goed en snel geregeld.

Vakkundig

Om 08.00 uur een afspraak bij Autoglas010. Hier ben ik vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar die mij direct een kop koffie aanbood en samen met mij naar de schade van mijn ruit ging kijken. Het betrof een sterretje die ik een geruime tijd over het hoofd heb gezien. Mij werd eerlijk verteld dat er door deze periode de ster meer vocht/vuil als normaal bevat en dit er mogelijk in kan resulteren dat de opvulling niet 100% onopvallend zou zijn. Na de vooraf voorspelde reparatieduur van exact 40 minuten stond mijn auto weer klaar. Inderdaad een heel klein plekje bleef er zichtbaar, maar door de eerlijkheid vooraf en de expertise van het team is die voor mij in ieder geval niet meer zichtbaar ;)

Vriendelijk en snel geholpen

Kreeg een gratis leenauto mee. Top

Fijne service. Aardige medewerkers

Fijne service. Makkelijk een leenauto mee. Mijn auro was zelfs gestofzuigd

Excellente service

Gratis vervangend vervoer

snel,vriendelijk geholpen

vakkundige uitleg

• Kwaliteit ruitherstel

Ontzettend goed geholpen, snelle en vriendelijke service

Wij zijn fantastisch geholpen. Fijne en vlotte communicatie, snel aan de beurt en vriendelijke service. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Vriendelijke gasten

Heel vriendelijk leveren goed werk

Altijd top geholpen!

Al 4 keer heb ik mijn ruit laten repareren, dat gebeurt snel en goed. Daarnaast krijg ik goede adviezen van Youssef. Aanrader! Bij Carglass ging ik vroeger met mijn leaseauto's, mij zullen ze daar nooit meer zien.

Snelle en goede service

Ik werd vriendelijk geholpen. De reparatie is naar tevredenheid uitgevoerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Aardige mensen, snel en goed geholpen. Erg tevreden!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Super snelle service ,mee denkend en schone auto terug

Was super makkelijk

Supersnel en goed geregeld

Net voor de zomervakantie voorruit stuk, deze is binnen 1 dag vervangen.

Anthonetta Kuijlstraat 38

3066 GS Rotterdam

Over 123RUIT.nl - Autoglas010

Let op! Tot 31 december 2021 was Autoglas010 onderdeel van GlasGarage. De reviews van vóór deze datum behoren dan ook toe aan GlasGarage Rotterdam. Reviews ná deze datum behoren toe aan Autoglas010.

Over 123RUIT.nl