Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Wij zijn erg benieuwd naar wat er niet goed gegaan is en wanneer. We kunnen ons namelijk niet herinneren dat we de afgelopen maanden een negatieve ervaring hebben gehad met een klant. Wij hebben als doel dat alle klanten 100% tevreden zijn. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Passie voor Slapen
Chapeau! Bedankt voor deze ervaring met de aankoop van onze boxspring
Deskundig en betrouwbaar bedrijf. Staat ook open voor vragen omtrent het product en wordt dan zeer klantvriendelijk besproken. Conclusie : zeer aantebevelen qua service etc. om bij deze zaak uw aankopen te gaan doen.
Goed advies niets was te veel om een goede keus te maken. Dit uiten zich nadat het bed geleverd was, top slapen. Het eerste topdek was niet wat we er van verwachte, maar het tweede is perfect.
Een winkel waar de klant nog koning is. Hele prettige medewerkers die het verlenen van service als hoogste prioriteit hebben.
Compleet "Tempur" slaapsysteem aangekocht. Advisering door Kees Goddie was perfect. Verkoop was niet belangrijk maar het belang van goed slapen stond bij hem voorop. Nam alle tijd om meerdere opties uit te proberen. Montageteam werkte zeer efficient en was zeer klantvriendelijk. Raad iedereen aan om eens bij Passie voor slapen te gaan kijken als een nieuw bed noodzakelijk is.
Fijn personeel en nemen de tijd voor je aankoop met tevens een goed deskundig advies.
De boxspring is nog niet geleverd maar wil mijn complimenten geven aan Ahmed. Hij heeft mij bijzonder vriendelijk geholpen en geadviseerd. Hij heeft veel kennis.en weet waar hij over praat. Dit zie je niet zo vaak in winkels. Ahmed petje af voor jou !!
Prima geadviseerd door Kees, door kleine aanpassing (kussen en goeling) word ik weer lekker wakker zonder rugklachten.
Na 2,5 jaar geleden een boxspring te hebben aangeschaft bleken de matrassen niet naar behoren te zijn. Dit was begin december 2016 geconstateerd door de heer Goddrie. Gisteren zijn andere matrassen geleverd en zo heeft de heer Goddrie ons een passende oplossing geboden.
Een echte passie voor slapen!! Na meer dan een jaar slechte ervaringen bij twee andere winkels terechtgekomen bij Passie voor Slapen. Hier werd echt naar mij geluisterd en kon ik zelfs 2 matrassen thuis uitproberen! Nu uitstekend geslaagd en zeer tevreden met mijn matras. De service is perfect en er wordt actief meegedacht. Een aanrader!!!
Ahmed heeft enorm veel kennis en ervaring. Luistert goed naar de wensen van de klant en denkt goed mee. De matrassen zijn volgens afspraak op tijd geleverd. De matrassen zijn van een zeer goede kwaliteit.
Prima advies van personeel dat weet waar ze over praten. Dat is wel een verademing in vergelijking met branchegenoten. Vragen bv goed door met tot eventuele fysieke klachten.
Zelfs jullie koffie is overheerlijk! Verder zijn wij onwijs goed geholpen door Ahmed, één van de adviseurs. Wij kunnen weer heerlijk slapen! Bedankt Varia!
Elektrisch Bed gekocht voor 2700 euro bij Passie voor slapen. Matrassen waren duidelijk harder thuis, dan in de winkel. Kwam volgens de verkoper vaker voor. Na 8 weken inslapen zouden we pas echt een oordeel kunnen hebben. Helaas bleven de matrassen hard en stonk de bedmotor van het bed in combinatie met de lijmlucht van de hardboard zo erg dat we het gehele bed wilde inruilen. Mocht niet zomaar van verkoper van Passie voor Slapen. We konden alleen onze matrassen inruilen voor een beter matras met bijbetaling van 700 euro. RDW garantie niet meer geldig na 2 maanden. Nu zitten we met een duur bed en geen garantie...... toch slim van die gasten!!!
Beste Eric, Vervelende situatie voor beide partijen. Zoals we ook al eerder telefonisch, per mail en in onze showroom hebben aangegeven zijn wij graag bereid de aankoop om te ruilen voor andere producten. Echter na verschillende opties te hebben geprobeerd wilde u graag een duurder product. Uiteraard komen er bij een duurder product ook extra kosten bij (puur en alleen het prijsverschil). Nogmaals bieden wij aan dat wij graag bereid zijn een ander product te leveren. Wij kunnen alle soorten bedden leveren. Indien u ons advies niet wenst kunt u ook overwegen eerst bij een andere speciaalzaak de voorlichting te doen en dat wij dan uw nieuwe keuze uitleveren. Zowel u als wij zijn niet blij met deze oplossing dus laten we gezamenlijk proberen alsnog tot een goed uitgangspunt te komen voor beide partijen. Ik ben bereikbaar op 0172470032 of 0614918630. Met vriendelijke groet, Lisette Goddrie Passie voor Slapen
Na een half jaar enkele malen per nacht wakker door pijn in mijn heup toch maar op zoek gegaan naar nieuw matras. Goed en deskundig geholpen bij mijn keuze. Nieuwe matras is geleverd en vanaf dag 1 GEEN pijn meer. Veel eerder moeten doen!
Beste Brigitte, Super fijn te horen dat ons advies een heerlijke nachtrust heeft gebracht en de lichamelijke klachten heeft verminderd. We wensen je nog veel Passie voor Slapen en tot een volgende keer! Groeten Kees en Lisette
Via Tv hadden wij een uitzending gezien van “Passie voor slapen” en besloten in Oktober 2014, daar op zoek te gaan naar 2 nieuwe matrassen. Onder het genot van een kopje koffie maakten wij kennis met Kees Goddrie. In een prettig gesprek inventariseerde hij onze wensen en beperkingen. In de showroom vonden wij, samen met Kees, elk een fantastisch passend matras. In de maand november 2014 werden deze matrassen geleverd. De slaapkwaliteit was prima, zoals Kees beloofd had. Iedereen blij. Na een aantal maanden kreeg ik, Ad, ernstige rugproblemen en daarmee ook slaapproblemen. Ziekenhuis, fysiotherapie, sporten en flinke gewichtsafname losten mijn slaapcomfort niet op. November 2015, namen wij contact op met Kees en vertelden hem over mijn slaapcomfort. Kees luisterde betrokken naar mijn verhaal en stelde voor de volgende dag te komen kijken. Hij stelde de volgende dag een mogelijke oplossing voor, die het slaapcomfort zou kunnen verbeteren. Zoals afgesproken belde ik Kees na 3 dagen met de mededeling dat de mogelijke oplossing niet werkte. Gelijk stelde Kees mij voor om de stevige kern van mijn matras te verwisselen met een harde kern omdat dit mij het juiste slaapcomfort zou geven. Gevraagd naar de kosten van deze ruiling, vertelde Kees mij dat dit ZIJN SERVICE is. Een paar weken later werd de kern van mijn matras dus kosteloos vervangen door “ Passie voor Slapen”. Eind januari 2016 hebben wij Kees, “Passie voor Slapen” weer bezocht en hem verteld dat de harde kern in het matras, Ad een fantastisch slaapcomfort heeft opgeleverd. Wij genieten nu beiden weer van een heerlijk passende nachtrust. Service en Garantie zijn voor veel bedrijven kennelijk geen vanzelfsprekendheden meer zoals wij het afgelopen jaar in een aantal gevallen hebben moeten ervaren. Dit geldt echter niet voor “Passie voor Slapen” Wij zijn Kees, met zijn “Passie voor Slapen”, enorm dankbaar voor deze SERVICE en bevelen dit bedrijf van harte aan als het om keuzes voor de perfecte nachtrust gaat . Ad en Mieke van Meerveld
Beste Ad en Mieke, Wat een mooie beoordeling! Daar zijn we trots op. We danken jullie voor het vertrouwen in ons bedrijf. Mocht er ooit wat zijn, horen we het graag en staan we natuurlijk klaar. We wensen jullie nog veel nachten met een Passie voor Slapen! Groeten Kees en Lisette
Spontaan, juiste reactie op uitdagend gedrag, vakkennis, correct commercieel, Ahmed en Paul nemen alle tijd. De koffie en chocola alleen al...... Aanrader. Slaap goed-garantie tot 3 maanden na aflevering. (Neem aan, er geen gebruik van te maken :-)
Beste Peter, Beetje uitdaging, daar houden wij wel van :-) Erg leuk deze beoordeling. Inmiddels is het team uitgebreid dus we hebben je tip ter harte genomen om ook bij drukke momenten iets beter in te kunnen spelen. We wensen je nog veel Passie voor Slapen, en mocht er ooit iets zijn, neem dan vooral contact met ons op! Groeten Kees en Lisette
Na mijn erg negatieve beoordeling heb ik kontakt gehad met de heer Goddrie en eerlijk is eerlijk, hij gaf een goed advies en een fantastisch aanbod. Echt petje af. Helemaal top. Ik ben er blij mee.
Beste Ank, Klachten zijn er om op te lossen. Gelukkig is dat goed gelukt. Wij slapen namelijk echt beroerd van een klacht Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! Nog veel Passie voor Slapen gewenst! Groeten Kees en Lisette
M line matras, doet niet wat het beloofd. Eastbornmatras valt tegen in gebruik. Bij klacht over de matrassen onvriendelijk geholpen. Er werd gezegd dat het de beste matrassen waren die ze hadden. Nu begint ook de bedombouw te wijken. We hebben er weinig tot geen gemak van gehad.
Beste Ank, Neem vooral nog eens contact met ons op! Wij verkopen namelijk geen MLine. Wel Eastborn. Wellicht dat wij de klacht simpel kunnen verhelpen. Ik heb ons klantenbestand er even op nagekeken maar zie geen meldingen staan dat u niet tevreden bent over uw Eastborn matras. En aangezien wij wakker liggen van klachten, zou ik het graag oplossen zodat we beide weer lekker kunnen slapen. Ik hoop u snel te spreken, Met vriendelijke groet, Kees Goddrie
Een week of vier geleden liepen wij in Alphen de showroom binnen ter oriëntatie voor twee nieuwe matrassen. Wij werden uitstekend te woord gestaan door Kees Goddrie. Deze week zijn de nieuwe matrassen geleverd en we zijn reeds nu tot de conclusie gekomen dat we de laatste jaren niet zó lekker hebben geslapen en uitgerust zijn wakker geworden vol energie voor de nieuwe dag! Dank.
Beste H.A.C. Dat zijn de leuke berichten om te lezen. Blij dat de aankoop naar tevredenheid is. Daar doen we het voor. Wij wensen u Passie voor Slapen en mocht er ooit iets zijn, schroom niet met ons te bellen! Groeten, Kees en Lisette
Kast besteld maar was niet op voorraad. Samen een nieuwe kast uitgezocht met goed advies en een mooie korting. Kast is net in elkaar gezet en staat perfect in mijn kamer! Hier zal ik zeker komen voor een volgende aankoop.
Beste Geoffrey, We vonden het vreselijk vervelend dat de kast toch niet meer geleverd kon worden. Chapeau voor je sportieve reactie op het probleem. Gelukkig heb je ons de kans gegeven een mooie andere kast te leveren. En zijn we nu beide helemaal blij! We hopen dat de kast de komende jaren prachtig zal staan! Mocht er ooit iets zijn, horen we het graag! Groeten, Kees en Lisette
Zowel matras als kussen gekocht na vakkundig persoonlijk advies van Kees. De paar uur die ik slaap per nacht moeten wel goede uren zijn, en dat was op mijn oude matras absoluut niet het geval (eigenlijk bij nader inzien al niet vanaf het moment van aanschaf bij een van de goedkope tenten op de meubelboulevard) Een bedrijf waar je als klant nog het gevoel krijgt welkom te zijn, en dat dit gevoel later ook nog eens werkelijkheid blijkt te zijn dankzij de persoonlijke aandacht en het écht op maat gemaakte advies is natuurlijk helemaal super. Ik kan Varia zeer zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een goede nachtrust.
Beste Sander, Mooie beoordeling! Dank daarvoor! De tip omtrent de parkeergelegenheid hebben we ter harte genomen. Nog een aantal maanden en dan gaan we naar een nieuw pand. Daar hebben we eigen parkeergelegenheid. We wensen je veel Passie voor Slapen en mocht er ooit iets zijn, dan weet je ons te vinden toch? Groeten Kees en Lisette
Eikenlaan 229
2404 BP Alphen aan den rijn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.