Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Chapeau! Bedankt voor deze ervaring met de aankoop van onze boxspring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
  • Tips/ verbeterpunten: Miste iets te weinig aandacht voor de juiste aankoop van ons Topdek Maar uiteindelijk goed gekomen zonder moeite van Varia Passie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig en betrouwbaar bedrijf. Staat ook open voor vragen omtrent het product en wordt dan zeer klantvriendelijk besproken. Conclusie : zeer aantebevelen qua service etc. om bij deze zaak uw aankopen te gaan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid N.v.t.
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
  • Tips/ verbeterpunten: Geen idee, kan ze niet ontdekken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies niets was te veel om een goede keus te maken. Dit uiten zich nadat het bed geleverd was, top slapen. Het eerste topdek was niet wat we er van verwachte, maar het tweede is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
  • Tips/ verbeterpunten: Er wordt heelveel aandacht besteed aan het bed waar je je oog op hebt laten vallen. Er zou mijns inziens ook meer aandacht gegeven moeten worden aan het topdek.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een winkel waar de klant nog koning is. Hele prettige medewerkers die het verlenen van service als hoogste prioriteit hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
  • Tips/ verbeterpunten: Vooral zo door gaan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Compleet "Tempur" slaapsysteem aangekocht. Advisering door Kees Goddie was perfect. Verkoop was niet belangrijk maar het belang van goed slapen stond bij hem voorop. Nam alle tijd om meerdere opties uit te proberen. Montageteam werkte zeer efficient en was zeer klantvriendelijk. Raad iedereen aan om eens bij Passie voor slapen te gaan kijken als een nieuw bed noodzakelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: bedbodems
  • Tips/ verbeterpunten: Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijn personeel en nemen de tijd voor je aankoop met tevens een goed deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De boxspring is nog niet geleverd maar wil mijn complimenten geven aan Ahmed. Hij heeft mij bijzonder vriendelijk geholpen en geadviseerd. Hij heeft veel kennis.en weet waar hij over praat. Dit zie je niet zo vaak in winkels. Ahmed petje af voor jou !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Ervaring met: boxspring
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geadviseerd door Kees, door kleine aanpassing (kussen en goeling) word ik weer lekker wakker zonder rugklachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na 2,5 jaar geleden een boxspring te hebben aangeschaft bleken de matrassen niet naar behoren te zijn. Dit was begin december 2016 geconstateerd door de heer Goddrie. Gisteren zijn andere matrassen geleverd en zo heeft de heer Goddrie ons een passende oplossing geboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een echte passie voor slapen!! Na meer dan een jaar slechte ervaringen bij twee andere winkels terechtgekomen bij Passie voor Slapen. Hier werd echt naar mij geluisterd en kon ik zelfs 2 matrassen thuis uitproberen! Nu uitstekend geslaagd en zeer tevreden met mijn matras. De service is perfect en er wordt actief meegedacht. Een aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ahmed heeft enorm veel kennis en ervaring. Luistert goed naar de wensen van de klant en denkt goed mee. De matrassen zijn volgens afspraak op tijd geleverd. De matrassen zijn van een zeer goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies van personeel dat weet waar ze over praten. Dat is wel een verademing in vergelijking met branchegenoten. Vragen bv goed door met tot eventuele fysieke klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zelfs jullie koffie is overheerlijk! Verder zijn wij onwijs goed geholpen door Ahmed, één van de adviseurs. Wij kunnen weer heerlijk slapen! Bedankt Varia!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
  • Tips/ verbeterpunten: Geen!
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Elektrisch Bed gekocht voor 2700 euro bij Passie voor slapen. Matrassen waren duidelijk harder thuis, dan in de winkel. Kwam volgens de verkoper vaker voor. Na 8 weken inslapen zouden we pas echt een oordeel kunnen hebben. Helaas bleven de matrassen hard en stonk de bedmotor van het bed in combinatie met de lijmlucht van de hardboard zo erg dat we het gehele bed wilde inruilen. Mocht niet zomaar van verkoper van Passie voor Slapen. We konden alleen onze matrassen inruilen voor een beter matras met bijbetaling van 700 euro. RDW garantie niet meer geldig na 2 maanden. Nu zitten we met een duur bed en geen garantie...... toch slim van die gasten!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: boxspring
  • Tips/ verbeterpunten: Bijvoorbeeld netjes omgaan met klanten.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na een half jaar enkele malen per nacht wakker door pijn in mijn heup toch maar op zoek gegaan naar nieuw matras. Goed en deskundig geholpen bij mijn keuze. Nieuwe matras is geleverd en vanaf dag 1 GEEN pijn meer. Veel eerder moeten doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via Tv hadden wij een uitzending gezien van “Passie voor slapen” en besloten in Oktober 2014, daar op zoek te gaan naar 2 nieuwe matrassen. Onder het genot van een kopje koffie maakten wij kennis met Kees Goddrie. In een prettig gesprek inventariseerde hij onze wensen en beperkingen. In de showroom vonden wij, samen met Kees, elk een fantastisch passend matras. In de maand november 2014 werden deze matrassen geleverd. De slaapkwaliteit was prima, zoals Kees beloofd had. Iedereen blij. Na een aantal maanden kreeg ik, Ad, ernstige rugproblemen en daarmee ook slaapproblemen. Ziekenhuis, fysiotherapie, sporten en flinke gewichtsafname losten mijn slaapcomfort niet op. November 2015, namen wij contact op met Kees en vertelden hem over mijn slaapcomfort. Kees luisterde betrokken naar mijn verhaal en stelde voor de volgende dag te komen kijken. Hij stelde de volgende dag een mogelijke oplossing voor, die het slaapcomfort zou kunnen verbeteren. Zoals afgesproken belde ik Kees na 3 dagen met de mededeling dat de mogelijke oplossing niet werkte. Gelijk stelde Kees mij voor om de stevige kern van mijn matras te verwisselen met een harde kern omdat dit mij het juiste slaapcomfort zou geven. Gevraagd naar de kosten van deze ruiling, vertelde Kees mij dat dit ZIJN SERVICE is. Een paar weken later werd de kern van mijn matras dus kosteloos vervangen door “ Passie voor Slapen”. Eind januari 2016 hebben wij Kees, “Passie voor Slapen” weer bezocht en hem verteld dat de harde kern in het matras, Ad een fantastisch slaapcomfort heeft opgeleverd. Wij genieten nu beiden weer van een heerlijk passende nachtrust. Service en Garantie zijn voor veel bedrijven kennelijk geen vanzelfsprekendheden meer zoals wij het afgelopen jaar in een aantal gevallen hebben moeten ervaren. Dit geldt echter niet voor “Passie voor Slapen” Wij zijn Kees, met zijn “Passie voor Slapen”, enorm dankbaar voor deze SERVICE en bevelen dit bedrijf van harte aan als het om keuzes voor de perfecte nachtrust gaat . Ad en Mieke van Meerveld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
  • Tips/ verbeterpunten: Kees, blijf gewoon zoals je bent, bij jullie word je echt als cliënt behandeld.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Spontaan, juiste reactie op uitdagend gedrag, vakkennis, correct commercieel, Ahmed en Paul nemen alle tijd. De koffie en chocola alleen al...... Aanrader. Slaap goed-garantie tot 3 maanden na aflevering. (Neem aan, er geen gebruik van te maken :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: overige
  • Tips/ verbeterpunten: Momentopname, echter het noemen waard. Een uitverkoop genereert extra klanten. Ahmed stond even alleen. Klant liep de deur uit.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na mijn erg negatieve beoordeling heb ik kontakt gehad met de heer Goddrie en eerlijk is eerlijk, hij gaf een goed advies en een fantastisch aanbod. Echt petje af. Helemaal top. Ik ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
  • Tips/ verbeterpunten: kan niet beter!
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

M line matras, doet niet wat het beloofd. Eastbornmatras valt tegen in gebruik. Bij klacht over de matrassen onvriendelijk geholpen. Er werd gezegd dat het de beste matrassen waren die ze hadden. Nu begint ook de bedombouw te wijken. We hebben er weinig tot geen gemak van gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
  • Tips/ verbeterpunten: Beter personeel. beter personeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een week of vier geleden liepen wij in Alphen de showroom binnen ter oriëntatie voor twee nieuwe matrassen. Wij werden uitstekend te woord gestaan door Kees Goddrie. Deze week zijn de nieuwe matrassen geleverd en we zijn reeds nu tot de conclusie gekomen dat we de laatste jaren niet zó lekker hebben geslapen en uitgerust zijn wakker geworden vol energie voor de nieuwe dag! Dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Kast besteld maar was niet op voorraad. Samen een nieuwe kast uitgezocht met goed advies en een mooie korting. Kast is net in elkaar gezet en staat perfect in mijn kamer! Hier zal ik zeker komen voor een volgende aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: bijmeubelen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zowel matras als kussen gekocht na vakkundig persoonlijk advies van Kees. De paar uur die ik slaap per nacht moeten wel goede uren zijn, en dat was op mijn oude matras absoluut niet het geval (eigenlijk bij nader inzien al niet vanaf het moment van aanschaf bij een van de goedkope tenten op de meubelboulevard) Een bedrijf waar je als klant nog het gevoel krijgt welkom te zijn, en dat dit gevoel later ook nog eens werkelijkheid blijkt te zijn dankzij de persoonlijke aandacht en het écht op maat gemaakte advies is natuurlijk helemaal super. Ik kan Varia zeer zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een goede nachtrust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid
  • Parkeergelegenheid
  • Assortiment
  • Showroom
  • Persoonlijk advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Ervaring met: matras
  • Tips/ verbeterpunten: Parkeergelegenheid laat soms iets te wensen over, maar dat is natuurlijk meer een verbeterpunt voor de gemeente :-)

Bedrijfsgegevens

Eikenlaan 229

2404 BP Alphen aan den rijn

0172-470032

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.