Uitstekend!!

Snelle levering, vriendelijke mensen.

Mooie producten en super service!

Vanaf het kiezen van de raamdecoratie naar het inmeten en het plaatsen van de raamdecoratie is alles super netjes gegaan.

Overeenkomstig eerdere ervaringen ook dit keer weer prima.

Deskundige en servicegerichte dienstverlening.

Goed maatwerk en service

Goed maatwerk en afspraken die worden nagekomen. Service prima. Hebben verstand van zaken van verkoop product en plaatsen.

Geweldig.

Goed geholpen in de winkel. Mochten steeds stalen meenemen. Goede service. Thuis gordijnen door Decorette opgemeten. En nu zeer tevreden met hele mooie gordijnen!

Grote praktische ervaring, begrijpen wat de klant wil en perfecte uitvoering!

Bij een vriendin zag ik een duo-rolgordijn en ik wist dat dat voor mij een mooie oplossing zou zijn ter vervanging van mijn vouwgordijnen. Peter begreep direct wat mijn bedoeling was en kwam met zijn ervaring met een aantal praktische adviezen; de cassette 'op de dag', bij de hoge ramen tegen het plafond, het rolgordijn links en rechts van de raamopening 2,5 cm overlap en bediening met een app. Die 'finishing touch' zorgt ervoor dat ik in alle opzichten en dag in dag uit blij ben met de door Decorette Leiderdorp geleverde duo-rolgordijnen, zo simpel is dat!!!

Niets te klachten.

Prettig en betrouwbaar bedrijf.

Afspraken worden nagekomen , er wordt vlot en netjes gewerkt. Keurig!

Zeer prettig en correct!!

Zeer prettig, en correct!!

Prima. Snel en ook bereidwillig.

Deurmat. Inloopmat gelegd. Netjes gedaan

Prima en vakkundig geplaatst

bied vertrouwen voor de toekomst. Komen graag terug

Goede en snelle service, altijd betrouwbaar

Zoals voorheen goed geholpen. Rolgordijnen waren er eerder dan gepland. Ook het ophangen daarvan zeer professioneel.

Prachtig resultaat, door vakmensen ingemeten, gemaakt en gemonteerd/opgehangen!

Denken goed mee. Prachtige materialen. Ondanks pech (hordeur verkeerde maat, gordijnen te kort, vlek in vouwgordijn) is alles echt netjes en naar tevredenheid opgelost. Ik ga zeker terug naar deze winkel!

Deskundig, oplossings- en klantgericht. En vriendelijk!

Prachtige (vouw) gordijnen, hordeur en matten!

Ondanks tegenslag (vlek in vouwgordijn, verkeerde maat hordeur en te korte gordijnen) is fit naar alle tevredenheid opgelost. Het duurde wel even, maar dan hebben we nu ook wat prachtigs in huis! Hartelijk dank!

Goeie spullen, goed advies goeie service

Prima service en altijd vriendelijk. Denken mee met de klant

Prettige ervaring met vakkundige mensen!

Zowel in de winkel als bij het monteren van de zonwering prettig te woord gestaan en heel vakkundig meegedacht bij de installatie. Wij zijn zeer tevreden.

Heel erg positief.

is allemaal naar tevredenheid gegaan, zowel in de winkel met keuze maken als het plaatsen bij mij thuis.

Bijna volledig tevreden.

Mijn vouwgordijnen zijn prachtig gemaakt en perfect opgehangen. De enige misser was bij de bestelling: er werd mij niet gezegd dat de "buisjes" voor de roeden apart betaald moesten worden. Ik schrok behoorlijk van het eindbedrag: ruim € 400,- hoger dan mij in eerste instantie werd verteld.

Rolhor perfect opgehangen..

Een vriendelijke medewerker kwam op tijd en nam nauwkeurig de maten op. Later kwam hij met de nieuwe hor en hing dat volgens onze wensen op. Goed werk!

In een woord top

Bij het uitzoeken in winkel werden wij netjes geholpen werd ook goed meegedacht. Stoffeerders die laminaat en gordijnen kwamen leggen/ophangen werkte netjes en waren voorzichtig. Onze ervaring is erg goed.

super

keurig vriendelijk en klantgericht

Redelijk goed

Jammer dat de schilder nog geen contact heeft opgenomen voor een afspraak. Tel. 071-5412532 Mob. 06-29214384

Normaal gesproken nettere service

Een aantal maal eerder gordijnen besteld en altijd super service: ditmaal bij thuiskomst (we waren er niet tijdens het installeren) een rommeltje aangetroffen en de afwerking laat te wensen over.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het