Grote klantvriendelijkheid en goede service

Altijd goede voorlichting en ideeën. Betrouwbare winkel en aardig personeel.

Goede service en snelle levering en montage

Hordeur deskundig geplaatst alles keurig uitgevoerd

Prettige service

Je kunt Decorette vertrouwen en zij geven juist advies

super

heel vriendelijke bediening service, plaatsing heel vlot... gewoon een hele fijne winkel

Erg vriendelijk geholpen in de winkel ook goed mee gedacht over kleur e.d. Het inmeten en ophangen werd ook keurig gedaan en het afleveren veel eerder als gepland en geen rommel gemaakt of laten liggen

Goed en snel

Goed en snel.

ok

zeer prettig

Prima!!

Goeie info. Meedenken en snelle realisatie. Zeer tevreden met het resultaat

Ik wist niet zeker welke kleur goed zou zijn voor mijn gordijnen maar ik werd daarbij goed geholpen!

De winkelmedewerkers zijn vriendelijk en doen echt hun best voor je. Alle afspraken die wij maakten zijn netjes nagekomen. Het ophangen van de gordijnen, vitrage en rolgordijnen is heel netjes gedaan.

top service

Van het inmeten tot de montage, super strak geregeld en heel blij met onze nieuwe luxaflex.

Goed advies en goede service

Klantvriendelijk, goed advies, meedenkend en goede montage

Nog nooit zoiets mee gemaakt!

Wij hadden een hele mooie vitrage bij Decorette Leiderdorp gekocht. Netjes ingemeten, goed advies en strak opgehangen. Zeer tevreden ! Na 2,5 jaar begon een gedeelte iets te verhangen, waardoor het minder strak oogde. Ze kwamen bij ons langs, en zeiden dit is niet waar wij voor staan. Geheel gratis een nieuwe ontvangen welke tot op de dag van vandaag super strak hangt. We gaan nu verbouwen en er komen openslaande deuren ipv het raamkozijn. Was aan het kijken wat de mogelijkheden waren bij Decorette en zag deze beoordeling. Ik vertel het iedereen dat we nog nooit zoiets meegemaakt hebben en daarom geef ik Decorette Leiderdorp een warme douche. Wij gaan zeker weer in zee met Decorette Leiderdorp. Sjapo

Prima!

Goed geholpen in de winkel en snelle en correcte levering van de gordijnen.

goede service

altijd goede service, vriendelijkheid en goed advies.

Zeer goede service en mooie producten.

Alles volgens afspraak en netjes geleverd en geplaatst. Zeer tevreden.

Het hangt nog niet,ben nog niet klaar met alles

Maar mijn ervaring is tot nu toe,erg goed. Heel secuur gemeten.Afspraak is dat ik bel zodra ik klaar bent. Was geen enkel probleem

Ga zoo door

Er moet alleen nog afsluit strip geplaats worden.wanneer is mij niet bekend ?????

Goede service, mooie producten

Er wordt meegedacht en goede service geboden.

Mooie producten, goede kwaliteit

En een heel fijn team aan mensen die er werkt! Bedankt, we zijn erg blij met onze Dupli’s

Goede service.

Hordeur was in eerste instantie niet goed geplaatst, maar is naar tevredenheid opgelost.

goede vriendelijke services

Voor de woonkamer nieuw behang uitgezocht zeer tevreden over hoe ik geholpen ben.

prima service

aardig advies

Uitstekende service en klantgericht

Afspraak is afspraak en montage wordt netjes uitgevoerd

Heel tevreden! Goede en snelle service.

Heel tevreden! Goede en snelle service. Alles werd opmeten en zelfs al eerder dan verwacht geplaatst. Mooie producten en prima service.

Fantastisch.

Heel tevreden, goede service, aardige mensen. Ik ben weer verhuist naar Loenen, een wereld van verschil. Geen service, lastig communiceren en gordijnen laten vermaken duurt maanden. Corona speelt ook mee natuurlijk.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het