Alles maar vooral bezorging was zeer netjes vriendelijk en beleefd personeel, chapeau!!
showroom prijs lijkt het aantrekkelijk te maken. Bij bestellen komt er meer prijs stof meerprijs L model. Geen onderhandelingsmogelijkheden te strakke prijs. levering onverwachts snel ( 4 weken eerder) waardoor ik mijn oude bank nog niet verkocht had. Email bevestiging nog altijd van levering ( en garantie ? ) niet gehad ( .nu gaat steeds bij jullie fout ?) Zelf acief om impregner spuitbus moeten vragen bij levering. Afgesproken tijd van levering wilde men een uur eerder komen. Ik was er toen niet. Kortom erg klantonvriendelijk
X
Vriendelijke verkoper, niet opdringerig. Bezorgers ook zeer vriendelijk en vakbekwaam. Kortom zeer tevreden
De verkoop was professioneel en goed geholpen. Contact was makkelijk en snel. Levering was ook prima. Een stoel zat het stof niet helemaal goed. De bezorger maakte er netjes een foto van voor het geval dat het niet wegtrekt.
Zeer goede service en advies.!!
Levering Door externbedrijf kon beter. Ik heb zelf moeten aangeven dat eerst de verpakking verwijderd moest worden om niet mijn kozijnen te beschadigen. Beschadigd waren ze toch achteraf gezien omdat men eerst met verpakking en al naar binnen wilde duwen.
Toppers zouden begin december geleverd worden. Levering zou volgens zeggen geschieden tussen 8 en 10 uur op betreffende dag. Ivm een spoedopdracht bij een van onze zakelijke klanten was ik net te laat om om 8 uur s morgens terug thuis te zijn. Ik wist dat ik 8 uur niet kon redden, maar men zou mij bellen. En ja stom ik had mijn telefoon s morgens op de keukenaanrecht laten liggen en kon Montieurs derhalve niet bereiken en zij mij niet. Tweede levering moest tegen betaling van € 35,- contant!! Ik was het hier niet mee eens!! Toppers bleken later ook nog te klein en ik wacht nu op de nieuwe levering. Heb nu wel ruim 4 weken met foute toppers rond moeten slepen ivm logies. Ook Van de Elzen/Auping is zijn afspraak niet de eerste keer goed nagekomen. Kan ik nu ook € 35,- terugvorderen?? Zou m.i. heel legitiem zijn!! Maar na alle gesprekken wordt dit naar iedere partij teruggeschoven en heb nog geen antwoord hierop gehad. Zou netjes zijn als dit correct wordt afgehandeld.
Aankopen zijn goed bevallen. Goede kwaliteit service gedurende het hele proces.
Wij kwamen gericht voor de bank die we meteen gekocht hebben en hebben verder nergens naar gekeken. Had wel meteen na de levering een persoonlijk telefoontje verwacht of alles naar wens is verlopen, maar helaas... De bezorging was erg laat op de dag, het was al donker. De rubberen dopjes onder de bank zaten er maar aan een kant en die werden er met een mesje meteen afgehaald en er werden viltjes onder geplakt! Die blijven echt niet zitten. Wij zijn tevreden over de bank maar niet over de service.
Goed gevoel bij de aankoop en levering.
Wij hebben 7 mei van dit jaar een 2 en een 2½ zits bankstel gekocht het was een showroommodel , omdat de kussens ingezakt waren van de 2½ zitter zouden deze nog eerst worden opgevuld. Heel attente verkoper hij kwam ons op iedere hoek of gang in de winkel tegemoet...de koop was snel gesloten. omdat ook wij nog erg druk waren met veranderingen in huis was de tijd dat de bank gerepareerd kon worden dan ook best ruim. Voor onze vakantie 1 july geinformeerd bij van den Elzen of de bank al klaar was en wanneer hij dan geleverd ging worden, nou...14 july is ons nieuwe bankstel bezorgd maar het was niet gerepareerd ,toen we aan de bel trokken werd er gezegd dat de medewerkster die hiervoor verantwoordelijk was niet meer bij hun werkzaam was er zou nog contact met ons worden opgenomen. Wij hebben eindeloos getelefooneerd en de winkel bezocht voordat er eindelijk werd besloten dat er iemand moest komen oordelen of en hoe de verdere afwikkeling van deze. In de week na levering hadden we inmiddels meerdere (verborgen gebreken ? ontdekt zoals de hoofdsteun van de 2 zitter waar het leer verdraaid op zat en niet goed afgewerkt was, hiervoor weer getelefoneerd maar we moesten toch even gedulden er zou een afspraak met ons worden gemaakt ..er kwam een heer kijken om de mankementen op te nemen en op schrift te stellen er werd dan ook vastgesteld dat die hoofsteun gerepareed moest worden . er werd een servicebedrijf ingeschakeld (ook weer een heel gedoe... wij zouden zelf weer een afspraak moeten maken want het was een onafhankelijk bedrijf, Den Elzen zou de benodigde spullen zoals de nieuwe zittingen bij ons bezorgen en dan moesten wij het onafhankelijke servicebedrijf bellen voor een afspraak....dat ging ons toch echt te ver, uiteindelijk is de afspraak gemaakt en de vullingen naar tevredenheid geplaatst, doch de hoofdsteun kon niet worden gerepareerd dus weer naar Den Elzen gebeld waarop we werden terugebeld met de mededeling dat bij de verkoop geen afspraken waren gemaakt over de hoofdsteun op ons koopcontract stond gekocht zoals gezien. Na het hele voorafgaande gedoe was dit de druppel. De medewerkster die onze reparatieopdracht moest verwerken die werkte inmiddels niet meer bij hun...en later was de heer waar wij met onze klachten naar toe moesten ook niet meer bij hun werkzaam. Wij zijn gedupeerde kopers
Slechte zaak ,wij komen er nooit meer
Op 12 november 2015 bestelden wij bij Den Elzen Wonen en Slapen in Roermond een slaapkamer bestaande uit een ledikant, een commode, twee nachtkastjes en twee vierdeurskasten. Totaal bedrag EUR 5500,= Dit werd geleverd op 15 maart 2016. Van één kast was het middenschot en de bovenlijst beschadigd. Bovendien was het middenschot te kort waardoor een flinke spleet tussen middenschot en bovenlijst zit. Door de monteurs zijn hiervan foto’s genomen. In de showroom stond een driedeurs-kast met legplanken. Bij aflevering bleek dat onze kasten uitsluitend hangkasten waren. Dit terwijl ik meteen na de bestelling had geïnformeerd naar wat extra legplanken zouden kosten omdat we het aantal legplanken in de showroom al onvoldoende vonden. Prijs van EUR 50,00 per extra plank vonden we te hoog. Afgesproken werd dat Den Elzen contact met ons zou opnemen over de ruiling/vervanging. De monteurs waren langer bezig geweest met de opbouw dan gepland en deelden mede dat bij die gelegenheid ook de deuren van de andere kast zouden worden afgesteld. Ook werd afgesproken dat er drie extra planken per kast zouden worden gemonteerd op kosten van Den Elzen. Na 13 dagen nog niets gehoord van Den Elzen en toen een mail gestuurd met als inhoud: Vorige week dinsdag is de slaapkamer geleverd en zoals bij U bekend waren er enkele problemen: Bij een kast waren de bovenste balk en een middenbalk beschadigd. De middenbalk is tevens te kort. Deze zouden door U worden vervangen. Bij beide kasten waren minder legplanken dan getoond in de showroom. Wij hebben U gevraagd voor elke kast drie extra legplanken te regelen. Wij hebben inmiddels de kasten in gebruik en hebben veel van onze kleding nu opgehangen in plaats van op planken gelegd. In plaats van drie extra legplanken gaan wij akkoord met twee extra legplanken per kast. De monteurs hebben ons medegedeeld dat ze de kasten zouden afstellen bij het volgende bezoek. Van een van de kasten kan één deur helemaal niet open omdat deze te dicht langs de middenbalk loopt en daar tegen komt als je de deur wilt openen. We zouden het prettig vinden als dat ze snel mogelijk kan worden verbeterd. Van de kast waar de balken van vervangen worden is de linkerzijkant “getordeerd”. Ik weet niet of dat gesteld kan worden of dat deze zijkant vervangen moet worden. Is er al een levertermijn voor de balken/legplanken bekend? Deze mail op 31 maart (na telefonisch contact) nog eens gestuurd toen ik de melding kreeg dat de mail ongelezen was verwijderd door Den Elzen. Deze herinnering nog eens gestuurd op 5 april omdat Den Elzen niet reageert. Op 8 april reactie van Den Elzen: Beste meneer/ mevrouw mulkens. Graag wil ik u op de hoogte brengen dat we iemand van de leverancier naar u toe sturen om de beschadigingen thuis ter plaatse op te lossen. Binnen 10 dagen kunt u telefoon verwachten en een afspraak maken met de firma Chita. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Op 21-4 mail van Chita Group ontvangen dat ze op 2 mei komen. Daarvoor Den Elzen herinnerd aan de extra planken en mevrouw Schuren deelt ons mede dat de monteur van Chita Group die zal meenemen en monteren. Op 2 mei komt de monteur van Chita Group en stelt vast dat hij dit niet kan oplossen. De kast zal worden vervangen of worden opgehaald. Deze monteur stelt ook de deuren van de andere kast waarbij blijkt dat er weinig ruimte is om de deuren te stellen. Op 19 mei een mail gestuurd naar Chita Group wanneer de kast wordt opgehaald c.q. vervangen. Op 26 mei deze mail nogmaals gestuurd omdat Chita Group niet reageert. Op 1 juni wordt door Den Elzen doorgegeven wanneer de kast wordt opgehaald en dat de verwachte hersteltijd 4 weken bedraagt. Gevraagd of dit niet sneller kan. Den Elzen zou proberen de hersteltijd te bespoedigen. Precies 4 weken na ophalen van de kast krijgen we een telefoontje van Den Elzen dat deze binnen is maar dat ze pas een week later de kast kunnen brengen. Dus in plaats van sneller duurt het een week langer dan toegezegd. 5 weken lang kleren in kratjes en op een wasrek in de slaapkamer. Op 14 juli wordt dezelfde kast geleverd en gemonteerd. Al snel wordt duidelijk dat de beschadigingen (gedeeltelijk) zijn weggewerkt door deze weg te schaven. De middenstijl is nog steeds te kort. Door het wegschaven is de ruimte tussen middenstijl en kastdeur nu zodanig dat de scharnieren van buitenaf zichtbaar zijn. Dit wordt ook vastgesteld door de monteurs (overigens zeer vriendelijk) die ook niet blij zijn met de gang van zaken. In de tussentijd aan den Elzen gemeld dat met het warmer worden van het weer de deuren van de andere kast tegen elkaar zijn gaan staan en nu openstaan. Monteurs zouden er naar kijken. Hebben dit gedaan en vastgesteld dat zij dit niet konden oplossen: deuren moeten bijgeschaafd en nieuw gespoten worden. Op 15 juli alles op schrift gesteld, daarmee naar Den Elzen toegegaan en naar de directeur gevraagd. Deze was er niet en ik kreeg een bedrijfsleidster te spreken. Deze belde met Chita en kon de afspraak maken dat de kast met te kort middenschot vervangen zou worden. Dit zou in oktober gebeuren. Ik vroeg of de directeur toch nog telefonisch contact met me wilde opnemen. Dat deed Bart Den Elzen op 18 juli. Hij verontschuldigde zich voor alles wat er mis was gegaan en zegde me toe vanaf nu persoonlijk in de gaten te houden dat alles goed zou gaan. Ik zou binnen drie weken te horen krijgen wat er ging gebeuren met de kast waar de deuren te weinig ruimte hebben. Na 5 weken maar weer eens gebeld. Bart den Elzen was met vakantie en Wil vroeg me of ik nog even geduld kon hebben in verband met de vakanties. Geduld hebben we gehad en gewoon afgewacht. Op 23 september werden we door Den Elzen gebeld: dinsdag 27 september wordt de nieuwe kast gebracht. Eindelijk eens een meevaller: in plaats van oktober wordt het eind september. Mijn vrouw vraagt: hoe laat komen de monteurs? We bellen U maandag om de tijd door te geven. Maandag wordt er niet gebeld. Mijn vrouw heeft toch de kast maar weer leeggeruimd. Dinsdag komen de monteurs: we komen de deuren van de kast stellen. Nee, jullie komen een nieuwe kast brengen, toch? Jammer dan, we hebben geen kast bij ons. Op dat moment “ontplofte” ik. Even later heb ik de monteurs mijn excuses aangeboden: zij moesten naar mijn frustraties luisteren terwijl zij er ook niets aan konden doen. Ze hadden begrip voor mijn boosheid en zegden me toe dat ze de directeur zouden vragen om me te bellen. Dat was op 27 september en vandaag 30 september heeft deze nog niets van zich laten horen. Wij kunnen ons niet voorstellen dat er een bedrijf is dat slechter omgaat met de klanten als Den Elzen of dat afspraken slechter nakomt. Een directeur die de zaak zou monitoren maar echt helemaal niets doet. Wij gaan dit verhaal ook naar Radar of de Consumentenbond sturen en zijn benieuwd of en wanneer dit tot een goed einde wordt gebracht.
Hello, i am still waiting for an reaction or is it normal that you dont answer your customers from Germany or on bad reviews? This was my first review from 4.5.2016: "It's a shame how you treat your customers! No excuses, nothing! I had to bring by myself the couch inside my house because you are sending apprentices! If i wouldn't be home at that date the couch wouldn't in my house. Next time dont sent any apprentices to transport a couch and also when the costomer says 2 persons aren't enough then sent please 3 person to transport the couch! I was expecting an excuse from your firm, but that excuse never came! This was my first und last buy at your firm."
ik ben tevreden over mijn aankoop,alleen moest ik bij aankoop een gedeelte voor af betalen.Dit vind ik niet kunnen en volgens mij ben ik dat niet verplicht.Als dit bij mijn volgende aankoop weer is zal ik niet meer bij jullie kopen.
Erg mooie eetkamerstoelen besteld bij Den Elzen. In de winkel goed en klantvriendelijk geholpen. De levertijd zou 10-12 weken zijn. Ik heb na 13 weken zelf contact moeten opnemen met de winkel, waarna bleek dat het nog 2 weken zou duren voordat de stoelen binnen zouden komen. 2 weken later, na zelf contact op te nemen met de winkel, bleken ze binnen te zijn. Echter bleken de stoelen de verkeerde kleur te zijn, de winkelmedewerker die me hielp was erg onvriendelijk en zou de dag erna wel contact met me opnemen. Niets vernomen, dus zelf contact opgenomen. Het zou twee weken duren voordat ik de goede stoelen in de juist kleuren zou krijgen. Den Elzen de tijd gegeven om hun fout te herstellen, echter na twee weken wederom niets vernomen. Zonder pardon bleek 1,5 week later dat de stoelen nog 6 weken zouden duren en had de verkoper die me geholpen had loze beloften gemaakt. Ik heb in totaal dus 16 weken moeten wachten om te horen dat de stoelen na 22 weken (het dubbele van de beloofde levertijd) zouden binnen komen, dus de koop ontbonden. Al met al ben ik totaal niet te spreken over de service van Den Elzen, komen afspraken niet na en kunnen erg onvriendelijk reageren.
Samen met de zeer deskundige verkoopster juiste beslissing genomen inzake aanschaf meubelen!
op tijd geleverd en nergens problemen mee gehad
Waar ik moeite mee had is dat er een aanbieding stond die volgens de manager niet meer gold maar ala we kregen hem. Toen ik thuis in de folder keek bleek deze aanbieding nog steeds te lopen. Jammer
Burghoffweg 30
6042EX Roermond
Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.