De garantie en nazorg zijn momenteel in behandeling Voor een oordeel te geven wachten wij deze resultaten eerst af.
Alles super, gerne wieder!!!!!! Vielen Dank!!!!!
Mooi verzorgd en goede uitleg en alles netjes opgeruimd en geplaatst.
1 motortje van de elektrisch verstelbare bodem van de boxspring maakt het zoemend geluid. Hierover contact gehad met uw serviceafd. Na een week nog niets gehoord. Nog maar weer bellen, toen kwamen afgelopen maandag 2 medewerkers luisteren... ja ze hoorden het ook en we zouden zo spoedig mogelijk iets vernemen, want er moest contact worden opgenomen met de fabriek... tot op heden nog steeds niets gehoord. Terwijl de 1e melding al 3 weken geleden is gedaan! Dit vind ik slechte service.
Beste heer, mevrouw Beurskens, We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. De trafo zal vervangen worden. Team Den Elzen Roermond
gewoon goed tot nu toe. gelijk aan ger pfennings vroeger
Jammer dat er van te voren geen tijds bestek gegeven is.
Ik ben goed geholpen, vriendelijk personeel. Ook de levering fijn verlopen.
Goed advies. Goed bereikbaar en volgens afspraak geleverd op gewenste moment
Voorgelogen door verkoper. Daardoor nu met een aankoop zitten. Klacht wordt niet serieus genomen. Klant onvriendelijk.
Geachte heer, mevrouw Stribos, Er is schijnbaar iets anders afgesproken door uw verkoper dan gebruikelijk is. Daar hebben we vorige week over gesproken en zullen de opdracht zoals de verkoper destijds verteld heeft uitvoeren en uitleveren. Hopende u voldoende ingelicht te hebben. Team Den Elzen Roermond
De goederen zullen wel goed zijn, maar aflevering ging mis - het topmatras werd afgeleverd bij de leveringsafdeling, dus ik moest zelf bellen om te vragen of het aangekomen was. Pas daarna moest ik wachten tot het topmatras weer in de winkel kwam. Ik heb nog steeds niet gehoord of het wel in de winkel is, maar ga vanuit van wel. Ik heb nu meer tijd om het zelf op te halen, en dat ga ik aan het eind van deze week (15 juli) doen. De vraag aan Den Elzen werd gesteld of de topmatras voor 4 juli in de winkel geleverd zou worden, dan kon het mee in de verhuiswagen die geregeld was op die dag. Dit was dus niet gelukt, dus ik moet het nu zelf naar mijn nieuwe woning brengen, daarom heeft het nu geen haast meer om het op te halen.
Beste mevrouw van der Valk, De topper is inderdaad in huis gekomen 05-07-2016 en deze kunt u ophalen in de showroom. Team Den Elzen Roermond
Vriendelijk geholpen en keurige afspraak wat levertijd betreft, bezorging keurig afgehandeld.
veel aandacht voor de klant bij aankoop matrassen
Vriendelijk geholpen maar het assortiment aan bar-stoelen was niet echt groot,weinig keus dus.Jammer dat u alleen een magazijn hebt en geen werkruimte om eventuele reparatie's uit te voeren indien dit nodig is.Lange! levertijd voor maar twee stoelen.
Het bezoek aan Den Elzen Roermond hebben wij als prettig ondervonden en zijn ook goed geholpen. De levertijd is (zoals gewoon) lang, maar dat wisten we. De ellende begon 1,5 maand na levering van de bank. Tijdens normaal gebruik is de bank doorgezakt. Een steunpoot is door de bodem gezakt en is de bank kapot gegaan. De volgende dag meteen gebeld en foto's gestuurd. De volgende dag kreeg ik bericht dat ons geval is voorgelegd aan de leverancier en dat we moesten wachten op antwoord. Dat antwoord kwam na 5 dagen. De oplossing: een "onafhankelijk" servicebedrijf dat 9 dagen na het kapot gaan van de bank langskomt om de bank te repareren. Het moge duidelijk zijn dat de kwaliteit zéér ten wensen overlaat als een bankstel na 1,5 maand kapot gaat. Mijn wat ik nog veel erger vind is dat Den Elzen NIET haar verantwoordelijkheid neemt, om een nieuw bankstel te laten leveren. In plaats daarvan word een gloednieuw gekocht van 1,5 maand alweer gerepareerd. Ik vind het schandelig! En zegt méér dan genoeg over Den Elzen en de kwaliteit van de meubels. Voor mij de eerste en meteen de laatste keer dat ik bij deze "meubelzaak" gekocht heb. Zeker dus GÉÉN aanrader.
Beste heer Mulder, We hebben uw melding incl. de foto's voorgelegd aan de leverancier. Een leverancier heeft het recht om een mogelijk euvel te verhelpen. Zij mogen een serviceorganisatie zoals FRC inschakelen om dit op te lossen. Deze serviceorganisatie heeft reeds met u een afspraak voor a.s. vrijdag met u gemaakt. Team Den Elzen Roermond
mooie winkel en grote keuze en deskundige begeleiding
Slecht ervaring, begon al bij binnenkomst dat we met argusogen bekeken werden. We werden naar boven gevolgt maar niet aangesproken. Het voelde aan alsof ze keken of we niks zouden stelen. Toch een bestelling geplaatst die er echt weken over heeft gedaan om te komen en dat voor een paar hoeslakens. Op de dag van afhalen was het personeel erg onvriendelijk, totdat er betaald was. Geen aanrader om daar je geld uit te geven. Wij gaan er nooit meer terug.
Beste heer Luijpen, We hebben ons klantenbestand bekeken, helaas geen familie Luijpen uit Zwolle getraceerd. Graag vernemen wij als u iets bij ons aangekocht heeft uw ordernummer zodat we e.e.a. na kunnen zien en u reclamatie in behandeling kunnen nemen. Alvast dank voor uw moeite Team Den Elzen Roermond
zeer deskundig geholpen bij de koop van een bankstel vriendelijk personeel
Geen mening.
Wij zijn beide uitermate tevreden over de ontvangst, presentatie en afhandeling door uw medewerkers.
Telefonisch moeilijk bereikbaar op bepaalde tijden overdag / extreem lange levertijd, komen levertijd niet na terwijl vrijwel bij bestellen van de meubels nagenoeg alles voorradig zou zijn bij fabrikant (muv bank)
Beste heer, mevrouw Willems, Onze excuses voor de langere levertijd die onze leverancier momenteel hanteert. We hebben u per mail reeds ingelicht dat de fauteuil, de eetkamerstoelen en de tafel bij ons in week 28 arriveren, bij binnenkomst zullen we u bellen voor een leveringsafspraak. De bank is reeds binnen en zou indien gewenst al geleverd kunnen worden. Mocht u de bank reeds willen ontvangen, dan horen we dat graag en maken we een afspraak hieromtrent. Team Den Elzen wonen & slapen Roermond
Burghoffweg 30
6042EX Roermond
Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.